ŠLAMPERAJ NA TEHNIČKOM PREGLEDU VOZILA U SISKU

ŠLAMPERAJ NA TEHNIČKOM PREGLEDU VOZILA U SISKU

14. travnja, 2021.

 

 

Prije početka perverznoga pregleda-mučenja pogona automobila dotični nije upozorio na potrebu zagrijavanja diesel-motora, sam je u halu uvezao vozilo i priključio kablove za ekološki uređaj ispitivanja ispušnih plinova. Vrlo teško, s grčem u želucu i postrance, vozač “getza” ostao je miran, premda je promatrao da taj čovjek svjesno uništava njegovu skupu i teško stečenu imovinu

Napisao: Josip Frković

Što li su se sisački novinari zamjerili (poznatom) kontroloru tehničke ispravnosti automobila na Zagrebačkoj cesti, kad se uporno iživljava dugotrajnim, bjesomučnim “turiranjem”, nasilnim eko-testiranjem i uništavanjem motora? Tko li će znati je li spomenuti bio šokiran press-tablicom ili fotografijom Svetoga Kvirina, zaštitnika grada Siska, u kabini? Odgovor na to pitanje potražio je nedavno i vlasnik “hyundai-getza CRDI”, uputivši pisani prigovor upravi CVH nakon zdravu razumu, najblaže rečeno, čudnoga tretmana njegova vozila.

Poslije lanjskoga uništavanja – dugotrajnim, maksimalnim “turiranjem” do iznemoglosti motora “fiat – seicentea”, do neupotrebljive ruine – u sisačkoj Stanici tehničkoga pregleda vozila, na red je došao drugi, još jedan novinarski automobil. U rukama istoga majstora-kontrolora našao se 7. travnja i “getz CRDI”. A što se, zapravo, dešavalo? Vlasnik vozila bio je neugodno iznenađen divljačkim i bučnim, 50-minutnim “turiranjem” na prvoj radnoj točki elektroničkoga testera ispušnih plinova. Skandaloznom ponašanju djelatnika STP-a koji skrbi o tehničkoj ispravnosti motornih vozila korisnika, snebivanjem su se čudili ostali posjetitelji, promatrači izvan hale.

Odokativna (ne)ispravnost

Budući da prije početka perverznoga pregleda-mučenja pogona automobila dotični nije upozorio na potrebu zagrijavanja diesel-motora, sam je u halu uvezao vozilo i priključio kablove za ekološki uređaj ispitivanja ispušnih plinova. Vrlo teško, s grčem u želucu i postrance, vozač “getza” ostao je miran, premda je promatrao da taj čovjek svjesno uništava njegovu skupu i teško stečenu imovinu. Kad je prošao preostale radne točke, sve do reglaže svjetala, pozvao je vlasnika i upozorio kako motore povremeno treba “ispuhati”.

Kočenje lijevo-desno

Čemu, pitao se vlasnik mehaničarski laik začuđeno  i s nevjericom primijetio da auto-cestom Sisak-Zagreb A-11 redovito vozi brzinom 130, a tijekom zadnje dvije godine (s prijeđenih 50.000 km) i njemačkim “banovima” i do 150 kilometara na sat?! Među konačnim nedostacima, zaboravivši neispuhane dizelske plinove, kontrolor STP-a spominje “uređaje osvjetljavanja, kratko svjetlo, nagib nepodešen, te uređaj za kočenje, izvršni kočni elementi parkirne kočnice, razlike kočenja lijevo- desno…” Zaključak: “Vozilo nije tehnički ispravno!”  Stvarno ili odokativno, svejedno…

Budući da vlasnik uništena “fiata-seicentea” lani nije dobio ni usmenu ni pisanu ispriku odgovornih zagrebačke centrale STP-a, teško je predvidjeti hoće li ovogodišnji oštećenik dobiti bilo koju satisfakciju. (T)

 

1 Comment so far

Uskoči u raspravu
  1. Svijetla slava
    #1 Svijetla slava 14 travnja, 2021, 15:32

    Pozdrav, trebate zajam? Kontaktirajte Proton Loans, oni posluju u Americi i Europi, vidio sam nekoliko svjedočenja o njima jučer i odlučio sam isprobati, danas sam se prijavio i danas sam na svoj bankovni račun dobio zajam od 15 000 USD za manje od 12 sati. Možete ih dobiti na:

    E-adresa: [email protected]
    Mobitel / Whatsapp SAD: +1 (204) 410-2623
    Whatsapp UK: +44 (752) 064-7201

    Odgovorite na ovaj komentar

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code