KOJA JE OVO DRŽAVA

KOJA JE OVO DRŽAVA

19. siječnja, 2019.

 

…I jarac će odnijeti na sebi sva bezakonja njihova u pustinju;…

(3 Moj. 16, 8-22)

Piše: Saša Radović

Oko bojnih „aviona” gadno se zakuhalo. Nitko ih više ne zove zrakoplovima, ali to je najmanje važno. Nije važan hrvatski pravopis, koplja se lome oko Pedra, bijesna gomila jedva čeka da krvnik izbije stolicu ispod njega i da se konop oko njegovog vrata zategne.

Je li jadni Pedro kriv ili ne, također nije važno. Nije bio kriv ni onaj biblijski jarac kojeg su Hebreji svake godine izgonili u pustinju natovarenog njihovim grijesima, da bi Bog iskalio svoju ljutnju na tom nedužnom jarcu, a ne na njima. (kažnjavajući ministra, a ne Vladu).

Hoćemo li gledati Pedra kako visi? Ne ćemo, mi živimo u Hrvatskoj, u azilu lopova i pljačkaša svoje Domovine. Pedro će se nasmijati i mirno otići u svoju vilu s bazenom.

Dogodila se „tragedija”, ostali smo bez 12 zrakoplovnih olupina starih preko 30 godina i isluženih. Propisani vijek trajanja za te zrakoplove je 30 godina i 8000 radnih sati – a po relevantnim podacima, ti prastari F-16 Barak su to odavno prešli.

Umjesto da te stare krntije odvezu na otpad, lukavi „Hebreji” našli su naivne Hrvate koji bi za te oldtajmere platili enormnih 500.000.000 dolara ili 3,3 milijarde kuna. Zatim, zbog starosti, hrđe i zamora materijala platili bi u deset godina za servise i popravke daljnjih 6 do 7 milijarda kuna. Sveukupno je to cca desetak milijarda – previše za malu državu koja grca u dugovima i ima jedva četiri milijuna stanovnika (vjerojatno i manje).

Bog je bio milostiv – i ovaj katastrofalni plan o kupnji prastarih 12 F-16 Barak je propao. Za tih desetak milijarda mogli bi graditi vrtiće, škole i najvažnije – pučke kuhinje. Mogli bi ali ne ćemo, iako znamo da nam je svako peto dijete gladno i da je od 1.232.651 umirovljenika – golema većina, gladna! Pučke kuhinje trebale bi biti prioritet u osiromašenoj Hrvatskoj, „avioni” mogu čekati…

Da nema kontrole ukrao bih

Reče vrli i pošteni Slavko Linić: „…da nema kontrole bih li ukrao? Bih.”

Pojavio se duh iz ormara – evidentno vraćanje Titovog verbalnog delikta i svako spominjanje krađe i korupcije je opasno. Srećom, možemo nekažnjeno sumnjati, jer nam sumnju i vjerovanje nitko ne može oduzeti. Dakle, u korektnost i poštenje u nabavi spomenutih zrakoplova sumnjamo, sumnjamo… Razlog su, logika i iskustva duga 28 godina. U Hrvatskoj vlasti ne postoji „pozitivno mišljenje” i briga za one koji ih plaćaju, za svoj narod. Sve počinje i završava u rasponu „negativnog razmišljanja” bez obzira o kojoj se garnituri vlasti radi, sve se svodi samo na to, kako i na koji najlakši način dokopati se osobne koristi. Najvažnije je što NEMA KONTROLE – „Institucije…” ne vide i ne čuju (odlično za liniće!)!!! U ratnom profiterstvu, najviše se pljačkalo u trgovini oružjem i naftom. Kasnije se drpalo po infrastrukturi, naše ceste naplaćene su četiri puta više nego što vrijede, tuneli su se „farbali” devet puta, „sto puta” otvarali su lopovi fiktivne radove na Pelješkom mostu i dijelili među sobom naše milijune, sumnjiva je i kupnja oklopnih vozila Patria… U privatizaciji su domoljubci opljačkali hrvatske resurse u vrijednosti od 100 milijarda eura.

Iznimaka nema, pa je neosporna masovna sumnja da je i nabava bojnih zrakoplova plod istog, negativnog modela sa svim značajkama tajkunstva devedesetih; mito, korupcija, provizija, pljačka vlastitog naroda, računi na Kajmanskim otocima, u Villachu, Panami, Belizeu… Za sumnju su relevantne tri komponente:

1.) Potreba bojnih zrakoplova

2.) Starost zrakoplova i nestručnost

3.)Sveza vlade RH s privatnom firmom

1.) Kao članici NATO-a maloj, prezaduženoj Hrvatskoj nisu potrebni bojni zrakoplovi ni za obranu ni za napad. Iz svoje baze u Avianu moderni (ne prastari) bojni zrakoplovi za nekoliko minuta leta mogu biti iznad našeg neba kojega su dužni braniti. Hrvatska plaća visokom cijenom sigurnost koju garantira NATO. Članarina od 31 milijun kuna godišnje samo je mali dio naših troškova zbog tog članstva. Preko tri milijarde kuna stajalo nas je sudjelovanje u NATO misiji u Afganistanu, a mnoge neprocjenjive štete imamo zbog članstva u NATO-u. Naša poduzeća izgubila su poslove u Libiji, Egiptu, Iranu, Burmi/Mianmaru… U Siriji, gubici INE, i td.

2.) Zrakoplovi su trebali biti u potpunosti isporučeni do 2022. godine, a to znači da će biti stari oko 35 godina s daleko više od propisanih radnih 8000 sati. Po svim kriterijima možemo ih zvati – oldtajmerima! Naši stručnjaci koji su predložili Vladi kupnju valjda nisu znali da je servisiranje i popravljanje takvih oldtajmera višestruko skuplje od održavanja novih zrakoplova. Nisu znali – ili nisu htjeli znati za opće poznatu činjenicu o zamoru materijala koju zna svaki inženjer. Od dugotrajnih uporaba materijala i silnih vibracija dolazi do pukotina i lomova. Poznati su primjeri rušenja konstrukcija starih mostova. Sjetimo se našeg starog Miga 21 koji se srušio nakon proslave Oluje, 2014. godine. Osim toga F-16 Barak je zastario, teži je od ostalih F-16, jer je planiran da nosi teško, staro oružje za koje nema više nikakve potrebe uz pametne bombe i druga navođena oružja. Slično je sa starim bojnim brodovima koji se odvlače na rezališta.

Ti stručnjaci nisu znali ni to da za čuvanje zračnog prostora Republike Hrvatske, na tržištu postoje novi zrakoplovi koji su mnogo jeftiniji, ali ništa manje efikasni. Aermacchi M-346 Master opremljeni su po NATO standardu, imaju 100% digitalnu opremu, a mogu se koristiti kao laki jurišnici ili za operacije izviđanja. Idealni su za Air Policing. Stoje 15 do 20 milijuna dolara što znači da bi Hrvatska za 200 milijuna dolara imala 12 novih zrakoplova umjesto prastarih podrtina dogovorenih za 500 milijuna, plus silno skupi servisi.

3.) Treća komponenta je temelj opće sumnje; nedvojbeno sumnjiva sveza Vade RH i privatne firme. Ukratko; Vlada je pregovore o kupnji vodila s vrlo sumnjivom izraelskom firmom Israel Aerospace Industries u kojoj je uhićeno desetak ljudi zbog korupcije. U to vrijeme, bivša firma ministra Krstičevića, osnivala je novu kćer firmu Planet IX. koja po dogovoru s našom Vladom dobiva monopol na onih spomenutih 6 do 7 milijarda za servisiranja F-16 Barak. Zašto za takvu, dvostruko veću vrijednost nego što je kupnja zrakoplova nije raspisan javni natječaj?

Osim toga, za milijardske troškove izvučene iz tankih džepova osiromašenih hrvatskih poreznih obveznika, nužne su bile šire konzultacije i transparentnost.

Na istinu da su nam ti „avioni” potrebni samo za proslave i jalove aero mitinge – najveći hrvatski domoljubci; hasanbegovići, zekanovići, petrovi, bernardići i ostali skočili bi sa stolica i visoko digli stisnute šake. Izjave pršte; silna kritika zbog propasti tog „izvanrednog posla stoljeća”, traži se ostavka ministra Krstičevića, ostavka Vlade i td. Samo ostavke(!), kako to lijepo, prelijepo zvuči šest mjeseci debele pune plačetine i šest mjeseci s pola masne plaće. Ljepše nego; odgovornost i sankcije!!!

Odgovornost najodgovornijih

Interesantno je da nitko osim predsjednika Živog zida, Vilibora Sinčića, nije tražio kaznenu odgovornost najodgovornijih zbog cjelovitog postupka pri kupnji tih zrakoplova, a ne zato što je posao propao. Ne traži se uzrok svega – zbog čega se išlo u nabavu ovih prastarih izraelskih zrakoplova F-16 Barak.

Institucije koje rade svoj posao”, mrtve hladne okreću glave, ništa ne vide, ne čuju… Kao i obično!

A, uzrok je, kako iz priloženoga vidimo – jako, jako sumnjiv.

Ipak, Hrvatska nije samo zemlja sumnje, zla i paničnog bježanja pametnih iz nje. Ima i izvrsnosti! Pogledajte izvrsni film, KOJA JE OVO DRŽAVA. Režiser Vinko Brešan iskazao je zavidnu hrabrost, jer se objave istine sve više nazivaju govorom mržnje.

Anno Domini MMIX. T

8 komentara

Uskoči u raspravu
  1. vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com
    #1 [email protected] 23 veljače, 2019, 14:50

    Pozdrav, ja sam gdica SOFIJA ROSA. Iz Zagreba u Hrvatskoj želim dati pouzdano svjedocanstvo o tome kako sam dobio kredit od gospode Vladimire Financial Investor. Dobio sam zajam od 50000 €. NAPOMENA: Ona je pouzdana i autenticna Ako je netko zainteresiran za dobivanje kredita, molimo kontaktirajte njezin VIA EMAIL: [email protected]

    Odgovorite na ovaj komentar
  2. Saša Radović
    #2 Saša Radović 19 siječnja, 2019, 17:06

    PALE
    F-16 Barak (9525 umjesto 7900 kg) teži je od ostalih F-16 zrakoplova i ima značajno veću nosivost kako bi nosio već zastarjelo oružje koje neće biti na raspolaganju Hrvatskoj vojsci i za koje nema više nikakve potrebe uz pametne bombe i druga navođena oružja.

    Odgovorite na ovaj komentar
  3. Anonimno
    #3 Anonimno 19 siječnja, 2019, 12:27

    To vam je kao i proglašenje samostalne Hrvatske 1990.
    Iz socijalizma u kapitalizam i privatizacija.
    Stvaranje privatnih poduzeća, a o organizaciji nitko nije imao pojma.
    Što doslovno onda nije opozvan netko Izvana koji je to prošao i da kaže:”To je temelj svega/kao za kuću/ i od tuda se počinje.
    E onda se ovi novopečeni ne bi mogli obogatiti, bilo bi nam sigurno bolje, pa ne bi imali ovakav deficit.

    Tako je ispalo i sa propalom nabavom aviona, jer su najbolje prošle konzultatntske tvrtke koje legalno peru novac u ovoj državi.
    Ima li netko tko će ovom kriminalu i pljački stati na kra ?!
    Ima…Ali taj treba doći IZVANA.

    Odgovorite na ovaj komentar
  4. pale
    #4 pale 19 siječnja, 2019, 10:22

    Barak nije stvoren da nosi teško staro oružje, tu si se zajeb’o. Ostalo ima logike.

    Odgovorite na ovaj komentar
  5. mugabe
    #5 mugabe 19 siječnja, 2019, 10:19

    Najme kaj, tih tobožnjih 2% bdp-a za voisku moglo bi se uložiti u domaću “namensku”, plaće “vojaka” itd. “Glede” vrtića i škola, njh ne treba, jer nema dece, jedino treba više hospicija.

    Odgovorite na ovaj komentar
  6. križar
    #6 križar 19 siječnja, 2019, 10:14

    Sto mu “milijarda” avijuna, u “svezi” toga, ima tu nešto s čim bi se složili.

    Odgovorite na ovaj komentar

Kliknite ovdje ako želite odustati od odgovora.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code