Kako se neslužbeno može saznati, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je u ovome trenutku u finalnoj fazi odabira međunarodne PR agencije za upravljanje odnosima s javnošću i predstavnicima medija. Iako je u HTZ-u u svojim dosadašnjim višegodišnjim i debelo preplaćenim marketinškim nastupima vrijedilo pravilo „da je plan da plana nema“, ovaj put, kako navode, pripremaju jaču promo-kampanju hrvatske turističke ponude namijenjenu prekooceanskome tržištu.
Političko-turistički menađeri HTZ-a pripremaju aktivnosti koje će se poduzeti na američkome tržištu i bit će dogovorene u aktivnoj suradnji s odabranom PR agencijom. HTZ s budućom PR agencijom planira ukupno ugovoriti pokrivanje jedanaest tržišta. Nadajmo se da ovom prilikom marketinški stratezi HTZ-a neće koristiti usluge kompromitirane balkanske radionice „Networld Communications“ u vlasništvu familije Davora Djivoja.
Prema dostupnim informacijama HTZ planira hrvatsku turističku ponudu u 2015. godini predstaviti na tržištu Sjeverne Amerike na slijedećim sajmovima: The New York Times Travel Show, od 23. do 25. siječnja, Los Angeles Travel and Adventure Show, od 21. do 22. veljače, IMEX America-Las Vegas, od 13. do 15. listopada, International Tourism and Travel Show-Montreal, od 23. do 25. listopada.
Osim toga, za tržište SAD-a, HTZ predviđa i oglasnu kampanju s naglaskom na tzv. „online“ komunikacijske kanale i društvene mreže – što god to značilo.
5 komentara
Uskoči u raspravuhi, hi… festa svetog vlahusica u u.s.a. za 16 putnika iz new yorka.
A sto tu ima novoga u odnosu na ono sto se do sada radilo.Bili smo na svim tim sajmovima a i online oglasavanje je godinama dostupno.Tko tu prodaje toplu vodu.
Ekipa iz Istre
Propustio sam a o Balkanskoj Djivoje radionici i Nike Bulica kriminalu imali ste ovdje nekoliko clanaka. mislim da je to bio bilo vezano za tuzbu CA ali i neko pismo od 10 stranica.
Ukucajte u trazi Niko Bulic pa ce vam se sve pokazati