FlixBus najbrže rastući start-up slavi uspješnih prvih 6 mjeseci poslovanja u Hrvatskoj te ujedno i kraj godine. Samo u Hrvatskoj broj preveženih putnika popeo se preko 160.000 te povezuje međusobno 100injak destinacija u 7 država. Dani 22. i 23. prosinca bilježe se kao rekordni dani u blagdanskom mjesecu s trostrukim porastom broja putnika u odnosu na ostatak prosinca, što je zahtijevalo angažiranje dodatnih kapaciteta. S autobusnim partnerima FlixBus je otvorio 20 međunarodnih linija kroz Hrvatsku, a u 2017. slijedi širenje i na susjedne zemlje te novi autobusni partneri kao i inovacije poput FlixUniversity – e-learning platforma za vozače.
Globalno FlixBus povezuje više od 1.000 destinacija u 20 zemalja, a godinu završava s 30 milijuna preveženih putnika što je za 50% više nego 2015. godine. Osim podružnica u Zagrebu, Milanu, Parizu, Münchenu i Berlinu, otvoren je novi ured i u Kopenhagenu. S nekim od najvećih metropola poput Budimpešte, Praga i Berlina, Hrvatska je povezana po prvi puta, svakodnevno.
U 2017. očekuju se novi partneri, a time i mnogobrojne nove međunarodne linije te povećanje frekvencije postojećih. FlixBus iskustvo širi se u proljeće i na susjedne države, Srbiju te Bosnu i Hercegovinu.
Inovacija u 2017. godini jest FlixUniversity, e-learning platforma za više od 5.000 vozača unutar lokalnih autobusnih partnera iz FlixBus grupacije. T
Još nema komentara
Uskoči u raspravuNema komentara!
Počnite s raspravom.