SAMOBORKA VODEĆA MARKA MEĐU GRAĐEVINARIMA

SAMOBORKA VODEĆA MARKA MEĐU GRAĐEVINARIMA

11. veljače, 2013.

uvodna

Hrvatski “građevinarci” u Croatia Construction Best Buy Award istraživanju tržišta iz recentnog istraživanja za 2012/2013 godinu najveći broj glasova dodijelili su tvrtki Samoborka u čak tri nezavisne kategorije: “Toplinski fasadni sustavi”, “Žbuka” i “Građevinska ljepila“.

 Osim u navedene tri kategorije u kojima je osvojila prve pozicije, Samoborka se odlično pozicionirala i u dodatne dvije kategorije u kojima je prepoznata od strane ispitanika kao jedan od Top 3 građevinskih ponuđača najboljeg omjera cijene i kvalitete na tržištu: “Unutarnje zidne boje” (treće mjesto); “Betonski proizvodi i betonska galanterija” (drugo mjesto).

 Istraživanje Croatia Construction Best Buy Award obuhvatilo je sveukupno 34 različite kategorije građevinskih usluga, proizvoda, alata i strojeva. Niti jedna druga tvrtka nije poput Samoborke uspjela u ovom istraživanju osvojiti prve pozicije u tri kategorije, te u dodatne dvije kategorije pozicionirati se među prva tri mjesta. Može se stoga slobodno smatrati Samoborku, najvećim pobjednikom prvog hrvatskog građevinskog istraživanja ponuđača najboljeg omjera cijene i kvalitete u Hrvatskoj – Croatia Construction Best Buy Award 2012/2013.

Anketiranje za potrebe istraživanja Croatia Construction Best Buy Award provela je švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association tijekom mjeseca listopada, koriteći CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). metodologiju.

 Osnovna je misija Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u iskustvo i percepciju korisnika o proizvodima i uslugama za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane samih korisnika.

 Cilj projekta i certifikata “Best Buy Award” je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

 UZORAK ISPITANIKA I METODOLOGIJA

U  Croatia Construction Best Buy Award 2012/2013 sudjelovalo je ukupno 800 ispitanika isključivo starijih od 18 godina, od toga: Muškarci – 67%, Žene – 33%. Prema starosti u anketiranju je sudjelovalo 6% ispitanika starosti od 18 – 22 godine, 15% (23 – 29), 21% (30 – 39), 49% (40 – 59), 7% (60 – 70), 2% (više od 70). Prema stupnju obrazovanja u anketi je sudjelovalo 2% ispitanika sa završenom osnovnom školom, 53% ispitanika sa završenom srednjom školom, 17% sa završenim preddiplomskim studijem, 26% sa završenim diplomskim fakultetom i 2% sa titulom doktora znanosti. Prema statusu vezanom uz građevinsrstvo, u anketi je sudjelovalo 26% osoba koje su tzv. privatni građevinskim investitori na nekretnini koju koriste (oni koji trenutno renoviraju vlastitu kuću, dom ili vikendicu); 3% ispitanika su “Profesionalni građevinski investitori”; 6% ispitanika su arhitekti; 7% – vlasnici ili glavni direktori građevinske tvrtke; 4% – građevinski nadzornici; 17% – građevinski inženjeri; 26% – građevinski tehničari; 1% – rukovoditelji strojeva u građevini; 7% – građevinski radnici (zidari, podopolagači, fasaderi, izolateri, soboslikari, vodoinstalateri i sl.). Croatia Construction Best Buy Award 2012/2013 Survey provedeno je tijekom mjeseca listopada 2012 godine metodologijom CAWI – DEEPMA od strane švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Zurichu, Švicarska. T

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code