NOVI PAD GLEDANOSTI HRT-a

NOVI PAD GLEDANOSTI HRT-a

3. siječnja, 2018.

 

 

HRT je kao javna radiotelevizija tijekom 2017. nastavila bilježiti pad gledanosti.

Jesenska programska shema, kao posljednji ‘programski paket’ HRT-a predstavljen s domaćim sadržajem kao glavnim adutom u udarnim terminima nije, prema ocjeni stručnjaka i Programskog vijeća HRT-a, zadovoljila kvalitetom sadržaja, ali ni gledanošću programa.

Konkretno, prema istraživanju AGB Nielsena, tijekom listopada prvi je televizijski program HRT-a – HTV1 imao 15,94 posto gledanosti (share), dok je istovremeno Nova TV imala 26,35 posto. Svi televizijski programi HRT imali su oko 27 posto gledanosti, ali programi Nove TV oko 31,5 posto i RTL-a oko 22 posto.

‘Ova je programska shema pripremljena s dosad najmanjim proračunom’, rekao je v.d glavnog urednika HTV1 Bruno Kovačević predstavljajući jesensku shemu javne radiotelevizije s koje, unatoč obećanjima, ni ove godine nisu predstavili  dugonajavljivanu tzv. generičku programsku shemu – dugoročni plan koji bi definirao ciljeve i sadržaje programa javne radiotelevizije u idućih pet godina.

Istaknuti dosad najmanji proračun HRT-a za program potvrđen je i nedavnim gubitkom prijenosa utakmice hrvatske nogometne reprezentacije za EP 2020. jer je ponuda Sport Kluba bila značajno veća, što HRT nije mogao ”pokriti’. T

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code