Sisačko-moslavačka županija aktualnu epidemiološku situaciju može iskoristiti za snažan zamah turizma. Prošle je godine u Županiji ostvaren rekordan broj noćenja – njih 120.000, a sada turisti posebno cijene sigurnost, zdravlje, očuvanu prirodu, mir i tišinu – neka od prepoznatljivih obilježja turizma Sisačko-moslavačke županije. Zbog toga se Županija odlučila na sustavno jačanje svoje turističke ponude.
U Popovači se planira izgradnja Hrvatske kuće vina. Ta će kuća povezati bogatu tradiciju i suvremeno vinarstvo Moslavine te doprinijeti promociji škrleta, autohtone sorte vina. Projekt se namjerava najvećim dijelom financirati iz fondova Europske unije.
Zahvaljujući bogatoj enološkoj i gastronomskom ponudi Županije razvija se i projekt Kupujmo lokalno. Autohtoni domaći proizvodi sada se prodaju u trgovinama u Sisku, Kutini i Novskoj, a nakon što je otvorena e-tržnica, lanac trgovina Kupujmo lokalno namjerava se proširiti i diljem zemlje.
Na području Sisačko-moslavačke županije sustavno se ulaže u razvoj cikloturističke infrastrukture – od biciklističkih staza i servisnih stanica do mapa biciklističkih ruta.
Unaprjeđuju se i drugi selektivni oblici turizma poput lovnog te lječilišnog turizma.
Budući da je od Zagreba udaljena manje od sat vremena vožnje, Sisačko-moslavačka županija, poznata i kao zeleno-plava zipka Hrvatske, postaje sve poželjnije odredište domaćih gostiju, ali nakon otvaranja granica računa i na dolazak stranih gostiju. Najveći broj njih proteklih je godina dolazio iz Slovenije, Austrije, Njemačke, Italije i Poljske.
„Sisačko-moslavačka županija savršena je za bijeg od užurbane svakodnevice te kao vikend destinacija. Goste ovdje čeka pregršt autentičnih doživljaja – uz upoznavanje lokalnog identiteta, kulturno-povijesne baštine, običaja i tradicije, tu su i izleti u Lonjsko polje, kupanje u Topuskom, kušanje moslavačkih vina i gastronomskih specijaliteta poput šarana na rašljama, rekreacija na biciklima, plovidba našim rijekama… Turisti iz inozemstva polako, ali sigurno otkrivaju naše bogatstvo različitosti”, kazala je Ingrid Padjen Đurić, direktorica Turističke zajednice Sisačko-moslavačke županije.
Otkrila je da je pandemija novog koranavirusa Sisačko-moslavačkoj županiji donijela negativne brojke vezane uz dolaske i noćenja turista, ali i pozitivan trend u osmišljavanju turističkih proizvoda koji su odgovor na novi zahtjev turizma da sigurnost i zdravlje gostiju budu na prvom mjestu. Tako smještajni kapaciteti Županije gdje najvažniju ulogu imaju kuće za odmor i obiteljska poljoprivredna gospodarstva, postaju prednost.
Turistička zajednica trenutačno radi na jačem povezivanju dionika u turizmu, edukaciji turističkih djelatnika, kampanjama internetskog oglašavanja te izradi atraktivnih vizualnih sadržaja. Među njima je i novi promotivni film Sisačko-moslavačke županije.
Budući da je Sisačko-moslavačka županija uistinu bogata različitim lokacijama i sadržajima, svaki gost posjet može prilagoditi vlastitim interesima. Među najpopularnijim su odredištima Park prirode Lonjsko polje u kojem se nalaze prvo europsko selo roda Čigoč te selo graditeljske baštine Krapje, Stari grad Zrinskih u Hrvatskoj Kostajnici, Sisak, Taborište i Moslavačka vinska cesta. T
Još nema komentara
Uskoči u raspravuNema komentara!
Počnite s raspravom.