NAJNOVIJE NA PORTALU

HRVATSKI PROIZVOĐAČI OBUĆE NA SAJMU U DUSSELDORFU

HRVATSKI PROIZVOĐAČI OBUĆE NA SAJMU U DUSSELDORFU

21. veljače, 2015.

Borovo_Dus_2015_IMG_gds_1863

Na jednom od najpoznatijih svjetskih sajmova obuće i modnih dodataka GDS, koji se dva puta godišnje održava u Düsseldorfu eto i ove zime sudjelovali su uspješno hrvatski izlagači. Zapravo riječ je o pet hrvatskih tvrtki koje se slažu u jednomu: za uspjeh je potreban kontinuitet izlaganja. Sajam je znatno ojačao uz primjetan intenzivni networking što se naveliko očituje i po nastupu 160 izlagača koji su predstavili čak 900 brendova, među njima su i hrvatski, poglavito je ojačao po broju posjetitelja. Ipak glavni naglasak sajma je obuća GDS, a zimsko održavanje sajma odvijalo se početkom veljače u Düsseldorfu.

Višegodišnji izlagač tvrtka Ivančica d.d. izlaže već šestu godinu za redom i s ponosom potvrđuje: “Već smo dugi niz godina prisutni u Düsseldorfu pa baš zbog tog kontinuiteta prati nas određeni rejting i više od polovice godišnjeg posla učinimo u Düsseldorfu“, ističe Siniša Zver, prodajni menadžer tvrtke. Ivančica izvozi 70 posto proizvodnje i to u čak 26 zemalja, a zbog velike posjećenosti na slijedećem sajmu planiraju povećati veličinu štanda. Seklo d.o.o. je također dugogodišnji izlagač, koji je kao proizvođač na tržištu prisutan već 15 godina. “Izlažemo svake godine i zadovoljni smo. Izvozimo preko 85 posto proizvodnje, a veći dio upravo na njemačko tržište i iz tog razloga moramo biti prisutni svake godine”, naglašava voditelj prodaje Dominik Botica.

Ipak nakon 25 godina apstinencije od sajamskih nastupa, Borovo d.d. odlučilo je nastupiti baš na GDS-u, uz potporu Hrvatske gospodarske komore. “Kako je strateška orijentacija tvrtke postići značajnije pomake u izvozu na europsko tržište, nužnost izlaganja na ovom sajmu je očita. Hrvatski dizajn, kvalitetni i prirodni materijali ali i ručna proizvodnja iz Vukovara, odrednice su na kojima Borovo gradi svoje pozicioniranje na tržištu, ističe Gordan Kolundžić, predsjednik Uprave.

Prvi put je izlagala i tvrtka Papuča d.o.o., također uz potporu HGK, riječ je o proizvođačkom društvu nastalom na stoljetnoj tradiciji izrade kućne obuće u Dalmaciji, čija je obuća poznata pod nazivom Larus. “Zadovoljan sam ovogodišnjim izlaganjem. Sajam GDS je naše prvo prezentiranje kolekcije izvan Hrvatske te smo imali priliku upoznati se sa stranim izlagačima i potencijalnim kupcima. Bitno nam je bilo vidjeti najnovije trendove u obućarskoj industriji kako bi se što bolje pozicionirali na domaćem i inozemnom tržištu”, istaknuo je Milan Šitum. Kao predstavnica Hrvatske gospodarske komore na zajedničkom štandu bila je Branka Prišlić, stručni suradnik u Sektoru za industriju koja je istakla: Iznimno sam zadovoljna predstavljanjem hrvatskih tvrtki na sajmu i smatram da je ovakva vrsta prezentacije potrebna i bitna, jer naše tvrtke imaju i trebaju pokazati što sve mogu proizvesti, a samim time i privući nove poslovne partnere te povećati izvoz svoje robe.

Premijerno je na sajmu izlagala i tvrtka Pavoran. “Svjesni smo da je potreban kontinuitet kako bi došli do rezultata, no još uvijek smo mali i potrebna nam je pomoć i sufinanciranje sajamskih nastupa, kako bi postali prepoznatljivi na međunarodnoj razini; s GDS-om smo svakako korak bliže cilju”, ocjenjuje Maja Smoljo menadžerica tvrtke Pavoran koja je izložila svoj inovativni proizvod pod nazivom na5u, a radi se o proizvodu, vrsti navlake, koja čuva žensku petu prilikom vožnje gdje najviše stradava desna cipela.

Hrvatske izlagače obišao je i generalni konzul Republike Hrvatske u Düsseldorfu Zvonko Plećaš i Kristijan Tušek, konzul trećeg reda, koji su iskazali zadovoljstvo dolaskom hrvatskih tvrtki na ovaj sajam u Njemačkoj koja je ovoj industrijskoj grani jedno od prioritetnih tržišta.

Sve u svemu na sajmu sveukupno je nastupilo 160 izlagača koji su predočili više od 900 brendova. Pozitivna atmosfera uz obilje prilika za uspostaviti kontakate zapravo su ono bitište koje karakterizira novi koncept ovog sajma koji u svijetu postavlja trendove spajajući proizvođače i trgovce, omogućujući im izravnu komunikaciju na samom početku sezone. Istaknut ćemo da je čak 92 posto posjetitelja ocijenilo svoju posjetu sajmu izrazito zadovoljavajućom, zabilježen je i porast posjeta trgovačkih kuća,na pri tomu čak je 60 posto posjetitelja napravilo narudžbe već tijekom sajma.

Najavljujemo da će se ovoljetni sajam obuće i modnih dodataka GDS održati od 29. do 31. srpnja 2015.

 

Ivan Raos T

1 Comment so far

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code