UPRVA HŽ CARGA ZAMRAČILA MILIJUNE

UPRVA HŽ CARGA ZAMRAČILA MILIJUNE

3. prosinca, 2012.
Print Friendly, PDF & Email

 

Cargo10 625px HrvatskeZeljeznice

Objavljujemo pisma zabrinutih radnika

Priredila: Noa Kolar

Postovani,

Uoči skore privatizacije HŽ Carga, suočeni s kasnjenjem isplata plaća te sve neurednijim plaćanjem goriva zbog čega nam prijeti i obustava isporuke te zaustavljanje vlakova, ne možemo ne pozvati medije da istraže činjenicu kako je višemilijunski iznos potrosen od strane bivše Uprave HZ Carga na izgradnju ničijeg kolosijeka na ničijoj zemlji u Vukovaru. 

Je li to nova pljačka bivše Uprave HZ Carga predvodjena Zlatkom Rogozarom, koji i danas obnaša visoku dužnost unutar HŽ-a, a dok mi gladujemo on prima ministarsku plaću.

5 MILIJUNA KUNA

Prema našim saznanjima na nekoliko promašnih projekata, među kojima je biser izgradnja industrijskog kolosijeka u Vukovaru kojega je bivša Uprava HŽ Carga  2010. godine pokrenula s tvrtkom Pro – Reg bez ugovora za projekt, potrebne dokumentacije, studije isplativosti, za  najmanje 5 milijuna kuna ostečen je HŽ, državni proračun, ugroženo poslovanje….Gradnja industrijskog kolosijeka inicirana je, koliko smo uspjeli doznati, na privatnom zemljištu, bez znanja i suglasnosti vlasnika zemljišta što otvara dodatan prostor za malverzacije članova bivše uprave HŽ Carga.

Najodgovorniji za malverzacije su članovi bivše Uprave HŽ Carga na čelu sa Zlatkom Rogozarom.

Grupu rukovoditelja koja je dovela HŽ na rub poslovne propasti, te se raduje iznova sumnjivoj privatizaciji, koju samu režiraju za svoje interese, čine: 

Zlatko Rogozar – bivsi direktor HŽ Carga i HZ Holdinga istovremeno

Željko Mihaljević

Ivan Pinusić

Vesna Ribarić

Srećko Đuranović

Ivana Bulimbašić Paulin (ona je ujedno i slučaj HŽ-ovog „Buljubasića“ koja je primala dvije plaće za posao koji ne obavlja)

Ivan Veron – koji je i ključni prodavatelj svih nekretnina u sustavu HŽ-a.

TIRANIJA I NEZAKONITOSTI

Bez imalo straha nastavljaju provoditi svoju tiraniju i nezakonitosti, a svakome tko im se pokuša oduprijeti,  prijete i onemogućavaju da istina izađe na vidjelo jer se ponosno hvale svojim vezama u USKOKU i ostalim istražnim tijelima države.

Otvoreno se hvale kako će preko česke tvrtke AWT-a mimo natječaja, jeftino kupiti Cargo i zataškati ovaj svoj navedeni, ali i ostali kriminal te iznova preuzeti upravljačke dužnosti s novim vlasnikom.

Pozivamo Vas da istrazite ovaj kriminal koji se prikriva privatizacijskim procesima u HŽ-u.

Navedena sedmorka naime čini sve da se zaustave napori na otkrivanju te procesuiranju  njihovih malverzacija, skrivaju dokumentaciju, ne dopuštaju istrage. 

Tako je primjerice Vesna Ribarić, glavna pravnica (za koju doznajemo da nema ni položeni pravosudni ispit) mjesecima na bolovanju te skriva kod sebe svu dokumentaciju o izvlačenju milijunskih iznosa iz HŽ-a.

Pomozite nam, u cilju rasvjetljavanja ove neodgovorne grupe rukovoditelja u HŽ-u koja uzima kruh tisućama radnika Hrvatskih željeznica, o nama u javnosti gradi sliku neradnika, spletkare i u predstojećoj privatizaciji HŽ Carga, a u cilju zaustavljanja njihove pohlepe i konačnog sankcioniranja nezakonitosti koje talože godinama. 

Zabrinuti radnici Hrvatskih željeznica

U PRILOGU DONOSIMO JOŠ JEDNO PISMO RADNIKA HŽ CARGA (objavljeno uinetgralnom izdanju):

Saljem vam izvatke revizije HZ Holdinga iz 13. 04. 2012. o projektu industrijskog kolosijeka u Vukovaru na temelju kojega je Rogozar i grupa njemu odanih pomagaca za najmanje 5 milijuna kuna ostetila HZ. Isti princip napravili su na industrijskom kolosijeku Slavonski Brod koji je sagradjen za nista i nikoga, a novce pokupili i sada ce ih iskoristiti da uz pomoc ceskog AWT-a kupe nase poduzece i zataskaju svoj kriminal.

U vise od deset godina isisali su desetke milijuna kuna, stoga neka vas ne cudi kada se busaju da im nije problem s 100 tisuca kuna platiti policijske ili uskokove duznosnike da zataskaju njihov kriminal. Onda znate kako se osjecamo jadno jer znamo kada odemo na policiju da nista ne mozemo

Ali mozete vi – saljemo vam izvatke zakljucaka revizije – to smo potajice slikali mobitelom i sada prepisujemo – a sluzbeni dokument mozete zatraziti kao mediji 

Dakle – zakljucak revizije u drustvu Pro reg na izgradnji industrijskog kolosijeka u Vukovaru kojega potpoisuje sefica interne revizije Dinka Ostrogonac, dipl. ec iz 13. 4. 2012. stoji

Na predmetu nisu definirani ugovorni odnosi sufinanciranja izgradnje kolosijeka izmedju grada Vukovara, drustva HZ Cargo, M San grupe (navodno vlasnika zemllisyta ali nista nije sigurno)

Drustvo Pro Reg SAMOINICIJATIVNO zakljucuje ugovore sa proivzodjacima za izvodjenje radova na TUDJEM TERITORIJU I TUDJEM OBJEKTU, a radovi se izvode bez ugovora – dakle i revizija je potvrdilaono sto smo vam govorili i pisali

Drustvo Pro reg trazi od HZ Carga zakljucivanje igovora iako se u nijednom ugovoru ne spominje predmetni poslovni odnos izmedju drustava Pro reg i Cargo (dakle krenuli su raditi a nista nisu definirali osaim kako ce izvuci novac)

POrovedenom revizijom utvrdili smo da je drustvo Pro Reg obavilo radove ne pridrzavajuci se zakonom propisanih procedura i internih akata, te da su Urave drustava HZ Infrastruktura i HZ Cargo (duznos obnasa Rogozar) bili upoznati s takvim obavljenim radovima tvrtke Pro reg. Zakljucujemo da se nista nihe poduzelo na rjesavanju nastale problematike – Revizor Ivo Besker. projekt je sacinjen odlukom Uprave HZ Carga 12. 07. 2010, a potisuje ga predsjednik Uprave Zlatko Rogozar

kolosijek se inace nalazi u industrijskoj zoni Vukovar – danas je to samo bijedna livada obrasla travom

sadasnja uprava Hz carga je u pravu kada kaze da nema nista s tim projektom jer su to lopovska posla bivse uprave s kojima se i oni bore da bi nam spasili radna mjesta. Sad smo posudili 240 milijuna kuna za place kredita, zar bi ga dizali da se lopovu Rogozaru stalo na vrijeme na put. Molim vas pomozite da to vec jednom ucinimo

 do interne rezvizije probajte doci ali o vo ssto smo vam prepisali iznad gore je vjerodostojno i kostalo bi nas glave da oni koji su je sakrili od nas znaju da smo ipak nekako zavirili unutra

 privatizacija HZ Carga trebala bi b iti posten i nepristran posao, a za nas je najbolje da nas kupi Deutsce Bahn koji je najveci i ima jedini novaca. Svi ostasli su neciji igraci lopova iz Hrvatske, posebice AWT koji je ustvari ceski partner Rogozara i grjupe. Tvrta je nekoliko puta manja od HZ Carga, sve skupa ima 50 vagona, pa se zamislite sto bi napravili da im dodjemo u ruke. Vec su najavili 2000 otkaza. kako da budemo ravnodusni kada nas kupuju novbcem kojega su ukrali od nas

Sindikati svi znaju za ovo – neki sindilalni lideri su potkupljeni skupim stanovima i dobrim pozicijama s placama poput ministara, zato mi djelujemo kao neovisna brupa unutar Carga obicni sljakeri, skretnicari, vlakovodje, koji imaju kompjuterski obrazovanu djecu koja nam zelee pomoci a vjerujem da cete i vi

Poastovani

molimo Vas ko Boga – pomozuite nam i nemojet da lopovi prodju nekaznjeno

jednog dana skupa cemo slaviti

radnici HZ-a

______________________________

9 komentara

Uskoči u raspravu
  1. K.Cvetić
    #1 K.Cvetić 20 prosinca, 2012, 09:33

    Državna revizija utvrdila je nepravilnosti i u drugim javnim poduzećima: Croatia Airlinesu, Jadroliniji te Hrvatskim cestama. Za Croatia Airlines je revizija utvrdila da ‘društvo nije likvidno, ne posluje ekonomično, zaduženo je’, a gubitak u 2011. bio je 75,5 milijuna kuna. U Jadroliniji je sumnjiva količina besplatnih karata. Naime, oni su u 2010. izdali više od milijun besplatnih karata stvarne vrijednosti 25,4 milijuna kuna, a onih s popustom bilo je 2 milijuna. Hrvatske ceste za poslove ukupne vrijednosti 8,3 milijuna kuna u 2010. nisu raspisale javni natječaj.

    Odgovorite na ovaj komentar
  2. jole
    #2 jole 5 prosinca, 2012, 16:26

    Kondukter-u ne da ti neče ovce čuvati več če ti uništiti firmu u kojoj radiš

    Odgovorite na ovaj komentar
  3. RZV
    #3 RZV 4 prosinca, 2012, 15:58

    Član ove ekipe je i Franjo Gerovac direktor RŽV d.o.o. Bjelovar, kojeg je postavio Rogožar da upropasti i obezvrijedi RŽV bjelovar, najbolju firmu za remont i održavanje želj. vozila, koju je namjeravao kupiti Rogožar sa svojom bratijom za jednu kunu.
    Na isti način postupa Gerovac, jer je doveo RŽV u predstečajno stanje i u poslovanju ostvario enormni gubitak koji prikriva,uz pomoć nadzornog odbora, a RŽV od kada postoji nikada nije bio u gubitku .
    Tko mu se suprodstavi Gerovac prijeti kaznenim prijavama,
    protjeruje ljude, a oko sebe je postavio nesposobne kadrove koji mu pomažu upropastiti firmu.
    Potkupio je vodsatvo sindikata metalaca u ržv Bjelovar, pa ga i oni štite.
    O svemu što radi Gerovac upoznata je sadašnja uprava HŽ Carga, ali ništa ne poduzima da se to riješi.

    Odgovorite na ovaj komentar
  4. KONDUKTER
    #4 KONDUKTER 3 prosinca, 2012, 08:59

    LIJEPO DRUŠTVANCE… JA IM NE BI DAO NI DA MI OVCE ČUVAJU!!

    Odgovorite na ovaj komentar

<