OPĆINSKIM NOVCEM PLAĆAO PROSTITUTKE, DAVAO POSLOVE ROĐACIMA, PRORAČUN OŠTETIO ZA NAJMANJE MILIJUN KUNA

OPĆINSKIM NOVCEM PLAĆAO PROSTITUTKE, DAVAO POSLOVE ROĐACIMA, PRORAČUN OŠTETIO ZA NAJMANJE MILIJUN KUNA

15. veljače, 2017.

 

 

 

Iz proračuna Općine Janjina, u više navrata naložio isplatu ukupno najmanje 1.500.000,00 kn, preračunato u cijeni jednog m2, cca 1.500,00 kn za jedan m2, iako je tržišna cijena takovih radova 400,00 – 500,00 kn za jedan m2, oštetivši time proračun Općine Janjina za iznos od najmanje 1.000.000,00 kn

Tekst: Stanovnici Općine Janjinana na Pelješcu

Pismo, koje smo nedavno dobili i dokument objavljujemo bez ikakvih intervencija. Pismo počinje ovako:

Poštovani! Svjedoci smo već gotovo mjesec dana napisa u različitim tiskanim I elektroničkim medijima, čak i na državnoj televiziji, o ekonomskom čudu – “najbogatijoj općini u RH” – općini Janjina, na poluotoku Pelješcu. Niz je hvalospjeva na račun načelnika zbog toga i naručenih intervjua, uz istovremena njegova infantilna opravdavanja kako to baš nije tako, kako je riječ o pogrešnom tumačenju statističkih podataka i sl. Obraćamo vam se kao stanovnici te “najbogatije općine”, kako bi do javnosti doprla i druga strana medalje. Naime, točno je kako proračun općine iznosi upravo toliko, za koliko općinski načelnik Vlatko Mratović tvrdi kako je riječ o statistici, a ne o stvarnom novcu, ali je istovremeno i činjenica da taj i takav proračun u najvećoj mjeri služi samo za podmirivanje načelnikovih potreba i prohtjeva, kao i bogaćenje njemu bliskih osoba i rodijaka.

Stvarnost je da je općina potpuno zapuštena,  da proračun služi samo za privatne potrebe uskog kruga ljudi oko načelnika, da među stanovništvom kolaju priče o korupciji i nezakonitostima, pa sve do onih kako je novcem iz proračuna načelnik plaćao i usluge prostitutkama. Naime, prije nekoliko godina, isti je uhvaćen kao korisnik usluga escort dame u jednom hotelu u Zagrebu, a među stanovništvom je javna tajna kako je i to plaćeno novcem iz proračuna. O navedenom je bilo riječi i u medijima, navodeći kako je u lancu prostitucije uhvaćen i “načelnik jedne male općine na poluotoku Pelješcu”.

Kako je Janjina jedina općina na Pelješcu, čiji načelnik nosi inicjale V.M. lokalnom je stanovništvu poznato o kome je riječ. O “uhljebarskoj” politici koju aktivno provodi uhljebljujući samo sebe, svoje rodijake i nekoliko interesno povezanih osoba, također je već bilo riječi u medijima prije godinu i pol na stranicama portal Index-a. Kako se troši proračunski novac u “najbogatijoj općini”, jednostavno je zaključiti iz kaznene prijave, koju vam dostavljamo. I u toj prijavi, a i na ovom mjestu, molimo za najveću moguću diskrecju, jer je riječ o osobi koja ne preza ni pred čim. Ukoliko, u svjetlu ozbiljnog novinarstva, ozbiljno pročitate navedenu prijavu, u što ne sumnjamo, jer vam se u suprotnom ne bismo ni obraćali, vidjet ćete da se ne radi o lokalnom prepucavanju kakvom smo svakodnevno svjedoci u medijima, već o kriminalu najozbiljnije vrste. Koliko je takvih “incidenata”, odnosno kriminala, u mandatu načelnikovanja V.M-a i stvarno bilo, vjerojatno se nikada neće u potpunosti utvrditi. A imenovani je načelnik od osnutka općine pet mandata, pa slijedeći logiku kaznene prijave koju vam dostavljamo, zaključiti je kako je svoje upravljanje općinom masno naplatio, U interesu je 600-tinjak stanovnika općine, a nesumnjivo i u javnom interesu, da se navedeno i objavi široj javnosti. Budući da ste do sada nebrojeno puta dokazali svoju spremnost na objavljivanje ovakvih priča, pri čemu ste pokazali zavidnu razinu objektivnosti i kvalitete, na koju možete biti ponosni. Stanovnici općine Janjina, Pelješac

DOKUMENT U PRILOGU:


URED ZA SUZBIJANJE KORUPCIJE I
ORGANIZIRANOG KRIMINALITETA
               ODSJEK SPLIT

Gundulićeva 29A
21 000 SPLIT

                       Temeljem čl. 204., st. 1. ZKP-a, te čl. 21., st. 2., toč. 1 Zakona o Uredu za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta, podnosimo

                           KAZNENU PRIJAVU

                           -protiv VLATKA MRATOVIĆA, načelnika općine Janjina,
                           -radi;-kaznenih djela iz čl. 291., st. 2. u vezi st. 1. KZ RH
                                   i čl. 292., st. 2. KZ RH

                           jer postoji osnovana sumnja da je:

                           tijekom 2014., 2015. i 2016. godine, u Janjini, kao službena osoba u smislu čl. 87., st. 3. KZ RH – Načelnik Općine Janjina, bez ikakovog prethodnog javnog natječaja, protuzakonito prikazujući građevinske radove kao radove  definirane čl. 12., st. 1., toč. 2 Zakona o javnoj nabavi vrijednima manje od 500.000,00 kn, koji kao takovi ne podliježu propisima o javnoj nabavi, iako znajući da je riječ o radovima koji višestruko premašuju taj iznos, povjerio izvođenje građevinskih radova na tzv. “šetnici” na ulazu u mjesto Drače, gledano iz pravca Stona prema Orebiću, u dužini od cca 1000m i širini od 1 m, ukupne površine cca 1000 m2, tvrtki “Krtica d.o.o.” iz Janjine, vlasnika Joška Kalafatovića iz Janjine, koji je njegov bliski srodnik – bratić (roditelji su brat i sestra), prikazujući izgradnju iste u proračunu Općine Janjina kao investicijsko održavanje, a ne kao gradnju, slijedom čega su isti radovi izvršeni bez ikakove projektne dokumentacije i nadzora, za koje je radove tvrtki “Krtica d.o.o.”, iz proračuna Općine Janjina, u više navrata naložio isplatu ukupno najmanje 1.500.000,00 kn, preračunato u cijeni jednog m2, cca 1.500,00 kn za jedan m2, iako je tržišna cijena takovih radova 400,00 – 500,00 kn za jedan m2, oštetivši time proračun Općine Janjina za iznos od najmanje 1.000.000,00 kn,

                           dakle, kao službena osoba iskoristio svoj položaj i ovlast, prekoračio granice svoje ovlasti i time drugoj osobi pribavio korist i drugome prouzročio štetu, a pribavljena korist i prouzročena šteta su znatne,
                           te, kao službena osoba iskoristio svoj položaj i ovlast pogodovanjem u  davanju, preuzimanju i ugovaranju poslova za djelatnost osoba s kojima je interesno povezan,

                           čime je počinio kaznena djela protiv službene dužnosti – zlouporabom položaja i ovlasti – označeno u čl. 291., st. 1. i st. 2., a kažnjivo po čl. 291., st. 2. KZ RH, te – nezakonitim pogodovanjem – označeno i kažnjivo po čl. 292., st. 2. KZ RH.

                                                          PREDLAŽE SE;

                1) da Državni odvjetnik u smislu čl. 216., st. 1. ZKP-a provede istragu, ili u smislu čl. 341., st. 3. ZKP-a pred nadležnim suddom podnese optužnicu;
                2) da se u istrazi pozove osumnjičenika radi iznošenja obrane;
                3) da se u istrazi pozove i u svojstvu svjedoka sasluša Joško Kalafatović, iz Janjine, vlasnik tvrtke “Krtica d.o.o.”, iz Janjine;
                4) da se u istrazi izvrši uvid u računovodstveno – knjigovodstvenu dokumentaciju Općine Janjina, na okolnost kada, koliko, te s kojom svrhom plaćanja je izvršeno 
                    plaćanje od strane proračuna Općine Janjina prema tvrtci “Krtica d.o.o.”;
                5) da se u istrazi izvrši uvid u računovodstveno – knjigovodstvenu dokumentaciju tvrtke “Krtica  d.o.o.” iz Janjine, na okolnost vremena, iznosa i svrhe uplate novčanih
                    sredstava iz proračuna Općine Janjina, za korist poslovnog računa tvrtke “Krtica d.o.o.”;
                6) da se u istrazi provede knjigovodstveno vještačenje i proračuna Općine Janjina, i tvrtke “Krtica d.o.o.”, na okolnosti iz toč 4) i 5) ovog prijedloga, kao i na okolnost
                    pod kojom su proračunskom stavkom predviđeni i realizirani građevinski radovi na objektu “šetnica” u mjestu Drače, Općina Janjina, u inkriminiranom vremenu;
                7) da  se u istrazi provede građevinsko vještačenje na okolnost stvarne vrijednosti izvršenih radova na objektu “šetnica”, u mjestu Drače, Općina Janjina, u svrhu 
                    utvrđenja da li se radi o tzv. bagatelnoj nabavii iz čl. 12., st. 1., toč. 1 Zakona o javnoj nabavi, ili o vrsti radova za koje Zakon nalaže provođenje postupka
                    javne nabave;
                8) da se u istrazi izvvede dokazpregledom projektne i izvedbene dokumentacije, kao i troškovnika za objekt “šetnica”, u arhivi Općine Janjina, posebice na o
                   okolnost postojanja,  ili nepostojanja te dokumentacije i građevinske dozvole, kao i okolnost provođenja nadzora nad izvršenim radovima;
                9) da se u istrazi izvede dokaz uvidom u građevinsku knjigu – dnevnik tvrtke “Krtica d.o.o.”, odnosno prateću relevantnu dokumentaciju za izvođenje radova na 
                   objektu “šetnica”;
               10) da se u istrazi od Upravnog odjela za prostorno uređenje i gradnju Dubrovačko – neretvanske ćupanije zatraži očitovanje da li je, i ako jest, pod kojom poslovnom
                    oznakom rješenja izdata valjana građevinska dozvola za objekt “šetnica”, te ukoliko postoji, da se izvrši uvid u istu;
               11) da se u istrazi, na okolnost srodstva između osumnjičenika i vlasnika tvrtke “Krtica d.o.o.” saslušaju osumnjičenik i svjedok iz toč. 3) prijedloga, a po potrebi
                    službenim putem od nadležnog Matičnog ureda zatraži podatak o njihovim roditeljima;
               12) da se u istrazi zatraži od Jedinstvenog upravnog odjela Općine Janjina očitovanje o postojanju, ili nepostojanjju odgovarajućih odluka o izvođenju građevinskih
                     radova na pomorskom dobru, a zbog okolnosti da je objekt “šetnica” izgrađen na dijelu obale iz čl. 10. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama;.                    
               13) da se u istrazi pozovu i u svojstvu svjjedoka saslušaju sve osobe, na koje rezultati provedenih radnji od toč 1) do toč 13) ukažu da imaju posredna, ili neposredna
                     saznanja o okolnostima iz činjeničnog opisa kaznene prijave, kao npr. osoba koja je i kada izdala valjani atest za ugrađeni materijal u sporni objekt, ili npr koje su 
                     bili dobavljači materijala za izvođenje radova;
               14) da se, u slučau provođenja istrage u smislu čl. 216. ZKP-a, nakon provedene istrage, protiv osumnjičenika pred nadležnim sudom podigne optužnica, ili u slučaju
                    podizanjaa optužnice u smislu čl. 341., st. 3. ZKP-a, nakon provedene javne glavne rasprave, osumnjičenika oglasi krivim i osudi po Zakonu;
               15) da Državni odvjetnik predloži sudu izricanje oduzimanja imovinske koristi ostvarene protupravnom  radnjom, kao i tzv. proširenim oduzimanjem imovinske
                    koristi, iz čl. 78. KZ RH.

                                         OBRAZLOŽENJE

                          Prije iznošenja saznanja o činjenicama na kojima temelje ovu kaznenu prijavu, podnositelji prijave ističu kako istu podnose anonimno. Na samom početku valja istaknuti, kako se prijava ne podnosi kao anonimna, iz razloga potencijalnog izbjegavanja odgovornosti za činjenje kaznenog djela lažnog prijavljivanja iz čl. 304. KZ RH, već upravo i jedino iz razloga više nego opravdanog straha za vlastiti integritet i vjerojatnih višestruko štetnih posljedica. Kako je i naznačeno, prijava se podnosi protiv Općinskog Načelnika, koji je na različite načine,postupajući s pozicija vlasti, osobama koje su s njim dospjele u bilo kakav nazovi “sukob”, odnosno razmimoilaženje, promptno nastojao zagorčati život pokušajima naplaćivanja različitih nameta iz sfere lokalne samouprave (komunalni doprinosi koje je Visoki upravni sud RH utvrdio nezakonitima, ali samo neistomišljenicima, turističke inspekcije tim osobama, dostavljanje Poreznoj upravi neistinitih podataka, sve kako bi se od takove osobe naplatio porez kojeg nije obveznik i sl.) pa do otvorenih, javno iznesenih prijetnji, čemu je svjedočio nemali broj ljudi. Unatoč činjenici da Državni odvjetnik takav strah od štetnih posljedica može smatrati kaznenopravno irelevantnim, podnositelj prijave ga subjektivno takvim doživljavaju, radi čega prijavu i podnose kao anonimnu, svjesni činjenice da Državni odvjetnik podnesenu anonimnu kaznenu prijavu razmatra s posebnom pozornošću, kako iz razloga mogućnosti lažnog prijavljivanja, tako i vodeći računa o integritetu prijavitelja, uz istovremenu obvezu procisuiranja ovakovih kaznenih djela (način postupanja s anonimnim kaznenim prijavamaa objavljen na službenoj web stranici DORH-a). U prilog toj činjenici govori i to  da su podnositelji prijave pokušali za isto angažirati i stručnu osobu – odvjetnika, ali ih je nekoliko njih s tog područja odbilo, opravdavajući se istim takovim strahom od štetnih posljedica, istovremeno upućujući prijavitelje da se obrate nekome izvan zone utjecaja osumnjjičenika. Uvodno se još želi naglasiti kako podnositelji prijave smatraju ne samo da postoji razumna vjerojatnost da će se izvidima prikupiti dovoljno kvalitetni podaci o prijavljenom djelu i osumnjičeniku, već su stajališta kaako i iz javno dostupnih dokumenata proizlazi više nego osnovana sumnja da je prijavljeno djelo doista počinjeno na način i od strane osumnjičenog, kako je u činjeničnom opisu i navedeno.
                           Predmet kaznene prijave je izvođenje građevinskih radova u ukupnoj površini cca 1000 m2. Radovi klasificirani kao održavanje šetnice i sl. vršeni su tijekom inkriminiranog perioda, a izvođač je tvrtka u vlasništvu najbližeg rođaka Općinskog Načelnika – osumnjičenika (majka osumnjičenog i otac vlasnika tvrtke  su brat i sestra). Iz dostupnih podataka u javno objavljenim dokumentima – proračun Općine Janjina, vidljivo je kako su navedeni radovi predviđeni kao “održavanje”, te kako su zavedeni kao tzv. bagatelna nabava, tj. ona koja ne zahtijeva postupanje po Zakonu o javnoj nabavi, jer se nalazi ispod praga vrijednosti od 500.000,00 kn.Ovakova stavka je ponovljena nekoliko puta, prema dostupnim podacima, najmanje tri puta, svaki puta s vriijednošću od 490.000,00 – 497.000,00 kn, kako bi se izbjeglo prelazak zakonskog praga od 500.000,00 kn. Istovremeno, niti jednom proračunskom stavkom nije bla predviđena gradnja šetnice kao objekta. Podnositeljima prijave nije dostupna dokumentacija iz arhive Općine Janjina, kako bi mogli decidirano tvrditi kada je i koliko, odnosno u koliko navrata i u kojim iznosima, vršena isplata. No, ono što je vidlivo iz javno objavljenih dokumenata – proračuna, jest da su proračuni s tako predviđenim stavkama usvojeni i izvršeni u cijelosti. Drugim riječima, predviđena sredstva na način kako je opisano su i utrošena isplatom iz proračuna. Slijedi jedini mogući zaključak kako su opisani građevinski radovi plaćeni na način kako bi se zaobišli obligatorni propisi o javnoj nabavi, razlamanjem stvarnog troška na više dijelova, koji svaki za sebe predstavljaju vrijednost manju od zakonskog praga, ali ukupno ju višekratno nadilaze.
                           Sami radovi u tehničkom smislu predstavljaju betoniranje nogostupa u dužini cca 1000 m i širini 1 m, s postavljanjem betonskih rubnika između  nogostupa i kolnika ceste, na mjestu gdje nikada ranije nije fizički postojalo, što suštinski predstavlja građenje, tj. stvaranje novog izvođenjem radova, a ne održavanje nečeg starog, već postojećeg, kako je klasificirano. Navedeni rubnici su standardiziranog oblika tzv. betonske galanterije, a debljina betona na hodnom dijelu površine iznosi do 10 cm. Cijena takovih radova na tržištu RH varira u intervalima 400,00 – 500,00 kn za jedan m2, i uz tolerancijski odmak, ne može iznositi više od 600,00 – 700,00 kn za jedan m2, a što ukupnu vrijednost radova za površinu od cca 1000 m2 predstavlja u iznosu od cca 500.000,00 kn, ili nešto više. Nasuprot tome, i opet proizlazi iz citranih objavljenih dokumenata, radovi su plaćeni barem tri puta po 500.000,00 kn, što predstavlja iznos od 1.500.000,00 kn. Zbog utvrđenja stvarnih vrijednosti predloženo je i građevinsko vještačenje, koje treba pokazati jesu li opisani radovi izvršeni prema pravilima struke, te da li su plaćeni u cjenovnim okvirima na tržištu RH, ili su višestruko preplaćeni, kako smatraju podnositelji prijave.
                           Izvođenje takovih radova mora,nadalje, biti projektirano i nadzirano od strane stručnih i ovlaštenih osoba, te je za isto nužno ishoditi i građevinsku dozvolu. Suprotno tome, radovi su izvršeni bez projektne dokumentacije i nadzora, kao i građevinske dozvole, jer da tome nije tako, bili bi vršeni prema propisima, označavajući gradilište posebnim natpisom, s brojem i klasom rješenja o dozvoli za gradnju, podacima o investitoru i izvođaču, itd. A to nije slučaj. Posebno, i u odnosu na propise o zaštiti tzv. pomorskog dobra, jer su radovi vršeni na dijelu obale 10-15 m od mora.
                          Navedene činjenice je jednostavo provjeriti pregledom financijskih dokumenata Općine Janjina i izvođača, tvrtke “Krtica d.o.o.”. Plaćanja su, zacijelo, vršena putem poslovne banke, te o tome mora postojati pismeni trag, kako u knjigovodstvu Općine, tako i u knjigovodstvu navedene tvrtke. Postupajući po prijavi i vršeći potrebne izvide, Državni će odvjetnik bez sumnje provjeriti ove navode pregledom poslovnih računa navedenih subjekata. Pregledom transakcija po tim računima, bit će vidljivo koliko je novca na taj način iz proračuna Općine prema tvrtci “Krtica d.o.o.”, te za koju namjenu, transferirano.
                          Prijava se dostavlja USKOK-u. Naime, čl. 21., st. 2., toč. 1 Zakona o USKOK-u predviđa nadležnost tog Ureda u postupanju državnog odvjetništva, kod postojanja osnovane sumnje da je počinjeno kazneno djelo iz čl. 291. i 292. KZ RH. Pri tome se, u odnosu na kazneno djelo iz čl. 291. KZ RH zahtijeva da počinitelj bude službena ooba – definirana čl. 87., st. 3. KZ RH. Osumnjičeni je dužnosnik u jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave – Općinski Načelnik, dakle osoba koju kao počinitelja predviđa citirana zakonska odredba.
                          Zakonski opis kaznenog djela zlouporabe položaja i ovlasti zahtijeva da ga čini upravo službena osoba, i to koristeći svoj položaj ili/i ovlast, (a u isključivoj je nadležnosti i odgovornosti upravo osumnjičenika raspolaganje proračunskim sredstvima), koja prelazeći granicu te ovlasti drugoj osobi pribavi korist, ili drugome pričini štetu. Radnjom iz činjeničnog opisa, podnostelji prijave smatraju, je istovremeno prekoračenjem ovlasti drugoj osobi (tvrtka u vlasništvu bliskog rođaka) pribavljena nesrazmjerna korist, i s druge strane za iznos te koristi oštećen  proračun jedinice lokalne samouprave – Općine Janjina. Ako se kao cijena izvedenih radova prihvati iznos od 500,00 kn za jedan m2, tada razlika od cca 1.000.000,00 kn ujedno predstavlja i korist tvrtke “Krtica d.o.o.”, i iznos štete po proračunu jedinice lokalne samouprave.
                          Kazneni zakon RH, u svojem čl. 87., st. 29. kao znatnu korist, odnosno znatnu štetu kvalificira svaku onu veću od 60.000,00 kn, a st. 28., onu veću od 600.000,00 kn definira kao štetu, odnosno korist velikih razmjera. Kvalifikatorno obilježje za kazneno djelo iz čl. 291., st. 2. predstavlja iznos od 60.000,00 kn, čime je i taj element bića djela ispunjen.
                          U odnosu na drugo djelo za koje se osumnjičenika prijavljuje – nezakonito pogodovanje, čl. 292., st. 2. KZ RH zahtijeva da ga čini službena osoba, koja iskoristi svoj položaj pogodovanjem, ili ugovaranjem poslova za djelatnost osoba s kojom je interesno povezana. U konkretnom slučaju rodbinska povezanost, istovremeno predstavlja i interesnu, na način kako ju Zakon definira, pa je ispunjen i taj element bića djela.
                          Oba je ova kaznena djela moguće počiniti  isključivo s izravnom namjerom. Ista, po mišljenju podnositelja prijave, proizlazi iz načina kako je djelo počinjeno. Naime, način izvršenja upućuje na plansko postupanje, s izričitim cljem pribavljanja koristi. Tome u prilog govori i činjenica kako je cijela “operacija” izvedena na način da se podijeli u više faza, sve u nastojanju da se prikrije stvarni cilj. Takovo nešto nije moguće učiniti niti s jednim drugim oblikom svijesti, osim izravnom namjerom.
                          Zaključno, podnositelji prijave smatraju kako su opisanim postupanjem ispunjena sva obilježja prijavljenih kaznenih djela.

Stanovnici Općine Janjina T

1.808 komentara

Uskoči u raspravu
  1. Jaaaako me zanima
    #1 Jaaaako me zanima 15 svibnja, 2017, 22:21

    Tko ce biti vatrogasac ovo ljeto i kako ce biti izabran

    Odgovorite na ovaj komentar
  2. zummmm
    #2 zummmm 15 svibnja, 2017, 21:56

    Dragi moji okrenite se oko sebe propadate kopate jame jedni drugima . koji ste vi jad od ljudi ,zavidni , bolesni , jednom rijecu nula..dajte budite normalni, sve vam propada trebali ste mladosti pomoc da radu ,da zive tu,a ne vama je vazno lajanje ,ogovaranje ,skinite vlatka na normalan nacin , svi mi znamo njegovu ,vasu I nasu povjest . mislite da nitko nista nezna. Dajte nesto uradite.

    Odgovorite na ovaj komentar
  3. Svaka čast ko god je to napiso
    #3 Svaka čast ko god je to napiso 15 svibnja, 2017, 20:48

    Ma stipan ti je kad mu treba HDZ. ljeti.
    Kad mu treba plata zimi onda je sa krticom prst i nokat.
    Sad su izbori. E sad sere po svima i dio udruge je.

    Odgovorite na ovaj komentar
  4. Konkretna pitanja, a ne mater ovo ćaća ono
    #4 Konkretna pitanja, a ne mater ovo ćaća ono 15 svibnja, 2017, 19:43

    Zanima me jedan odgovor pošto vidim da smo ovdje svi više-manje kontra uhljeba i uhljebničkog odnosa pa za nove na listi pitanje. Kako se mislite riješiti starih uhljeba npr.otkaz i otpremnine i na koji način to mislite osigurat novce u proračunu ili imate neku drugu ideju???
    A sad za vladajuće:Da li mislite povećati transparentnost kod novog uhljebljivanja npr.nekim natječajem pa da u njemu navedete kao boja očiju, broj cipela, obavezna neka škola i te stvari da drugi pomisle da natječaj nije namješten?
    Nadam se odgovoru od predstavnika oba tabora
    Hvala

    Odgovorite na ovaj komentar
  5. Glas za stipana je glas za Sladica da da
    #5 Glas za stipana je glas za Sladica da da 15 svibnja, 2017, 15:23

    Glas za stipana je glas za sladića

    Odgovorite na ovaj komentar
  6. TNT
    #6 TNT 15 svibnja, 2017, 14:55

    KAKO SE VISE NISTE UMORILI PISAT PIZDARIJE
    ODMORITE DO NEDJELJE PA OPET NASTAVITE

    Odgovorite na ovaj komentar
  7. Glas za stipana je glas za sladića
    #7 Glas za stipana je glas za sladića 15 svibnja, 2017, 14:34

    Glas za Stipana je glas za Sladića

    Odgovorite na ovaj komentar
  8. Anonimno
    #8 Anonimno 15 svibnja, 2017, 13:37

    Uzalud je sva izrigana žuć i pjena na ustima Vlatko ostaje načelnik jer je zaslužio .
    E sad hoćete li izabrati vijeće u sukobu interesa to je sad na judima.

    Odgovorite na ovaj komentar
  9. Pecenjara
    #9 Pecenjara 15 svibnja, 2017, 13:18

    U pecenjari zivko,na oglasnoj tabli pa citajte sve sto vas zanima!

    Odgovorite na ovaj komentar
  10. TZ
    #10 TZ 15 svibnja, 2017, 11:33

    Gledan ove komentare i nisan mislio komentiran ali kad se vec nejavljate na mobitel da vas podjestin nije takav bio dogovor na sastanku jesmo li lipo rekli da cemo vadin njihov prljav ves a ne nas a vi se ko pijani plota uvatili vatrogasaca ujare peljeski vrhova razmislite prije kometiranja

    Odgovorite na ovaj komentar
  11. Goriiiiii
    #11 Goriiiiii 15 svibnja, 2017, 09:01

    A dobro da kako je stipan svake godine vatrogasac?
    Neka mi netko objasni gdje je taj natječaj?
    Sve namješteno. Uhljeb.
    I sad ce mi on prodavat priču o transparentnosti.
    Prvi je uhljeb od svih.
    I ja želim biti vatrogasac ali svake godine on mućke dobije taj poso.
    I to u kompu sa HDZ-om
    Ma nema većeg srala od njega.
    Gledam plakat i gledam transparentnost. Ma obrišite guzicu s time.
    On je prvi sto gleda di bi se uguzio.
    Zašto mi drugi nemamo tu priliku?
    GDJE JE NATJEČAJ?????
    Trazim od udruge da se očituje? I ŽELJKA!!!
    Ajde. Evo zadatka. Kažu nisu humanitarna udruga nego otkrivaju probleme u društvu.
    AJMO SADA KAKO JE STIPAN SVAKE GODINE VATROGASAC A NISAM JA ILI NETKO DRUGI????
    SVE JE NAMJEŠTENO.
    MOLIM DA SE VIDI KAKO JE ZADNJE DVIJE GODINE ON VATROGASAC I NA KOJEM NATJEČAJU JE ON POBIJEDIO?????

    Odgovorite na ovaj komentar
  12. Pelješki vrhovi
    #12 Pelješki vrhovi 15 svibnja, 2017, 08:52

    Sve oko ujare je pod najmom i sve se naplaćuje.

    Odgovorite na ovaj komentar
  13. Sve na tudem
    #13 Sve na tudem 15 svibnja, 2017, 07:14

    A koliko znam i koliko sam upoznat, krticin cjeli vozni park je na privatnoj zemlji i zemlji u zakupu! Ostavite se vise krtice! Pgledajte gdje vase olupine od auta stoje i drugih!

    Odgovorite na ovaj komentar
  14. Blokirana ulica
    #14 Blokirana ulica 15 svibnja, 2017, 07:05

    Dignit ce kad i cudina kolce sto ih je na ulicu stavio!

    Odgovorite na ovaj komentar
  15. Stakori ili ti ga pantagana obrazovana
    #15 Stakori ili ti ga pantagana obrazovana 15 svibnja, 2017, 06:45

    STAJE CUDINA NEMA ODGOVORA? NASTAVLJATE PUNOM PAROM SPORKO, UBI SE DO NEDIJE, DA TE PORAZ NE UBIJE! A STO JE NAJ GORE NA NIJEDNO PITANJE NISTE NIKAD ODGOVORILI! VAMA JE SAMO VLAST U GLAVI I DOC DO NJE , AL NECEC MOCI!

    Odgovorite na ovaj komentar
  16. sukob interesa
    #16 sukob interesa 15 svibnja, 2017, 06:07

    FINANCIJSKI PLAN I PROGRAM RADA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE JANJINA
    Turistička zajednica Općine Janjina u svom financijskom planu i programu rada za 2015. godinu
    zatražila je planiranje financijskih sredstava u iznosu od 100.000,00 kn u proračunu Općine
    Janjina. Sredstva će biti planirana, ali ostvarenje financijskih sredstava će biti u skladu sa
    mogućnostima Proračuna Općine Janjina za 2015. godinu. Ostvarenje financijskih sredstava će se
    moći vršiti uz pisani zahtjev i prethodni dogovor sa Predsjednikom Općinskog vijeća.

    Odgovorite na ovaj komentar
    • metković
      metković 15 svibnja, 2017, 06:10

      ovo su valjda stvarni problemi a ne ko je koga šico

      Odgovorite na ovaj komentar
    • TZ
      TZ 15 svibnja, 2017, 06:11

      a dobro ko je predsjednik vijeća

      Odgovorite na ovaj komentar
      • Sukob interesa
        Sukob interesa 15 svibnja, 2017, 06:31

        Dobro sad ispada da naćelnik mora dat 220 tisuća kuna Turističkoj zajednici i Vatrogascu jer je upitno hoće li oni kao vijećnici glasat uvjek za njegove prijedloge i hoće li predsjednik vijeća prijedlog uopće stavit na dnevni red

        Odgovorite na ovaj komentar
        • sukob interesa
          sukob interesa 15 svibnja, 2017, 06:35

          znaći Vlatko je taoc vlastitih stranaćkih vijećnika

          Odgovorite na ovaj komentar
          • NIKAD NIJE KASNO
            NIKAD NIJE KASNO 15 svibnja, 2017, 06:43

            Vlatko se trebo odavna postavit prema svim ovima koji primaju platu od Općine Janjina i na grbaći su naroda i poreza ovog ili onog.
            ILI ĆEŠ RADIT ILI ŠIC DOĆI ĆE DRUGI NA TVOJE MJESTO DA SE TAKO POSTAVIO ONDA MU OVI RACI GOVNJARI IZ UDRKE NEBI RADILI O GLAVI

          • drace
            drace 15 svibnja, 2017, 06:52

            trebo se Vlatko postavit i da na svoju listu za vijeće ne stavlja one koji su umoćeni u općinski proračun svake godine sa 240 tisuća kuna stim parama je davno mogla bit gotova vrhunska šetnica Drace -Sreser

          • Anonimno
            Anonimno 15 svibnja, 2017, 07:36

            A mozda je okupio ekipu koja njemu odgovara kad je u pitanju nerad i podobnost kao npr.ovih par gmazova koji nemaju pametnijeg posla nego komentirat dok ostali normalni svit radi ili im i ovo komentiranje spada u opis posla???

    • Tribalo bi
      Tribalo bi 15 svibnja, 2017, 10:24

      Trebalo bi turističko hraniti Općinu a ne država i općina turističku zajednicu. Čovjek koji ne govori nijedan jezik i koji ne poznaje turistički menadžment tj koji nema nego srednju ne može biti direktor i upravljati njom. Tu treba veliko znanje a on može raditi ko djelatnik ali ne direktor. Gdje je tu bio natječaj?

      Odgovorite na ovaj komentar
  17. Anonimno
    #17 Anonimno 15 svibnja, 2017, 06:05

    FINANCIJSKI PLAN I PROGRAM RADA DOBROVOLJNOG VATROGASNOG DRUŠTVA
    Dobrovoljno vatrogasno društvo Janjina je po dostavljenom financijskom planu i programu rada za
    2015. godinu, zatražilo planiranje financijskih sredstava u iznosu od 120.000,00 kn u proračunu
    Općine Janjina za 2015 godinu. Sredstva će biti planirana, ali ostvarenje financijskih sredstava će

    Odgovorite na ovaj komentar
  18. Anonimno
    #18 Anonimno 15 svibnja, 2017, 05:56

    zašto se vatrogasac vozika cilu zimu u đipu i potroši tonu goriva a ne zaradi za papar

    Odgovorite na ovaj komentar
  19. janjinsko smetlište
    #19 janjinsko smetlište 15 svibnja, 2017, 05:54

    Kad će Krtica sklonit one olupine auta iza ujare i oko ujare ono nije njegova babovina,vridan je čovik ali netreba bit uzurpator tuđeg vlasništva

    Odgovorite na ovaj komentar
    • Anonimno
      Anonimno 15 svibnja, 2017, 05:58

      Krtica će sklonit ono oko ujare kad naćelnik nebude imo stranačku većinu u viječu pa će onda malo više slušat to vijeće

      Odgovorite na ovaj komentar
    • COP menager
      COP menager 15 svibnja, 2017, 07:57

      Ono je ruglo mjesta. Onde je zadruga trebala napraviti kušaonu vina, trgovinu vina i domaćih proizvoda, mediteranski velesajam..stavit vanka stoliće i onda ne bi kukali kako nema novaca. Svaki turist koji ijde za Korčulu ili raskrsnicu magistarlu popio bi i kupio nešto. Fali menađment i vizija.

      Odgovorite na ovaj komentar
      • Sto ne napraviš to? Koga čekaš?
        Sto ne napraviš to? Koga čekaš? 15 svibnja, 2017, 09:24

        Bogati sve se može iznajmiti. Iznajmite. Napravite. Radite. Zarađujte. Puno ste ideja na internetu. A u stvarnosti nema nista

        Odgovorite na ovaj komentar
        • ne da
          ne da 15 svibnja, 2017, 10:15

          Nedo vam prima 10 000 sa srednjom školom a ništa nije ostavrio. U svitu ljudi završavaju fakultete za to i imaju plaću manju od nje. Nedo ništa neda. Mogo je da se potrudio to napravit od EU fondova ali nije bilo za 20% za projekt jer 20% od zadruge para otišlo je za njegovu plaću. On bi radije da propadne nego dao u najam d tko to obnovi. Takva je politika neda i Vlatka u Janjini.

          Odgovorite na ovaj komentar
          • srbofil
            srbofil 15 svibnja, 2017, 12:35

            Kad si vec bio u svitu zasto se ti nisi javio za dir, zadruge nebi vam onda bio direktor iz male srbije ,ali I unas je bilo vise srbofila pa se sad busamo u prsi kao veliki hrvati. Pozdravi mamu

          • OSTAVITE SE NEDA
            OSTAVITE SE NEDA 15 svibnja, 2017, 13:31

            Ostavite se Neda zadruga nije općinska

  20. jetarnja kavica
    #20 jetarnja kavica 15 svibnja, 2017, 05:52

    a zašto stari stipan ne radi puno radno vrime nego prima 5 ijadarki a radno vrime gotovo u 7 ura ujutro

    Odgovorite na ovaj komentar

Kliknite ovdje ako želite odustati od odgovora.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code