FRKOVIĆ: NAJTEŽE PITANJA ZA HAJDAŠA DONČIĆA I IKIĆ BANIČEKOVU SU NESTALE TRAČNICE, MOSTOVI I SIGNALIZACIJA S PRUGE SISAK-KARLOVAC

FRKOVIĆ: NAJTEŽE PITANJA ZA HAJDAŠA DONČIĆA I IKIĆ BANIČEKOVU SU NESTALE TRAČNICE, MOSTOVI I SIGNALIZACIJA S PRUGE SISAK-KARLOVAC

14. rujna, 2024.

 

Piše: Josip Frković

Dok potpredsjednik SDPH-a Siniša Hajdaš Dončić u nervozi očekuje drugu rujansku subotu i prvi dan glasovanja članova brojčano mnogoljudnije stranke, u kojoj ga protukandidati propituju (Miran Mrsić) je li za rane mladosti bio član ili bar sklon HDZ-u, bliska prijateljica rođenog Zabočanina i očekivana članica novog Predsjedništva Kristina Ikić Baniček nada se mirnom protoku kampanje.

Uz nabrajanje dobrih strana njenih triju mandata na čelu nekad snažnog industrijskoga grada duge i značajne povijesti. Među ostalim i uvođenjem SKkartona za besplatno učlanjivanje školaraca i umirovljeniku u  Gradsku knjižnicu koji nju i sljedbenike podsjeća na negdašnju partijsku kraticu.

 

Milanovićev ministar prometa  

Više je nego sigurno da strepi od javnih pitanja njoj i Hajdaš Dončiću, pa i aspirantu za još jedan petogodišnji mandat na čelu države Zoranu Milanoviću o naknadi učinjene milijunske štete demontažom “Ćirine” pruge. Naime, nije isključeno da će se pripadnici drugih političkih opcija koje i kakve su to vile spasile Ikićevu i prvog ministra prometa Hrvatske u Milanovićevoj vladi temeljem čijih stručnih preporuka su zaključili da je 90 kilometara željezničke pruge Sisak-Karlovac građene početkom 20. stoljeća neperspektivno za daljnju eksploataciju. Štoviše, što se 2013. godine zbilo s kaznenom prijavom protiv Ikićeve i Hajdaš Dončića što ju je podnio sisački HDZ. Je li toj nerazumnoj odluci kumovao netko u HŽ-Infrastrukturi kad su članovi ekološke udruge “Kopa Beach” za čistoću desne kupske obale,  većinom mladež i simpatizeri drugarske Partije, opustošili cijelu trasu pruge kroz Banovinu i Kordun. A to znači da je netragom nestalo 180 kilometara tračnica, desetak mostova i obilje signalno-sigurnosnih uređaja od Sisak Capraga do Petrinje, Gline, Topuskoga, Vrginmosta, Vojnića i Karlovca. Procijenjena vrijednost nestale opreme iznosila je  tada preko 10 milijuna kuna, dok o izgubljenoj kulturno-civilizacijskoj baštini nije bilo ni riječi.

Radna mjesta

Primjerice, da je pruga u Austro-Ugarskoj Monarhiji građena radi bržeg ekonomskog razvoja i da je istom svrhom služila tijekom komunističke Jugoslavije. Takoreći sve do naleta “Kopa Beacha”u Hrvatskoj, koji je primjerice metalurzima Visokih peći onemogućio (uz 15 km prethodnog pješačenja do Banskog Grabovca?!) pristizanje do dragocjenih radnih mjesta. T

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code