“24 SATA” PRVE U KATEGORIJI DNEVNIH NOVINA

“24 SATA” PRVE U KATEGORIJI DNEVNIH NOVINA

28. prosinca, 2012.
Print Friendly, PDF & Email

24sata

Dva neovisna, recentna, istraživanja Best Buy Award provedena od strane dvije nezavisne istraživačke kuće, na dva različita uzorka ispitanika potvrđuju izniman status koji novine 24 sata imaju kod hrvatskih čitatelja kada se mjeri odnos cijene novina i kvalitete onoga što čitateljima za tu cijenu novine nude.

24 sata, uvjerljivi su pobjednik (najveći broj navoda ispitanika) istraživanja Best Buy Award iz srpnja 2012. godine u kategoriji “Dnevne novine” koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK na reprezentativnom uzorku za opću populaciju u Republici Hrvatskoj.

24 sata, ostvario je odlične rezultate i u najnovijem istraživanju Best Buy Award – fokusiranom isključivo na čitatelje dnevnih novina pod nazivom “Croatia Best Buy Award Daily Papers 2012/2013. U ovom istraživanju, koje je provedeno u Hrvatskoj od 7. do 14. prosinca CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness) metodologijom, sudjelovali su samo redoviti čitatelji dnevnih novina – oni koji novine čitaju minimalno jednom tjedno, dok je čak 48% svih ispitanika – svakodnevnih čitatelja dnevnih novina. U anketiranju je ukupno sudjelovalo 800 ispitanika.

U tom istraživanju koje je provela švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association, 24 sata je osvojio najveći broj navoda ispitanika u čak tri odvojene kategorije, te i time  potvrdio status dnevnih novina najboljeg omjera cijene i kvalitete.

U istom istraživanju, dnevne novine Večernji list, iste novinske grupacije kao i 24 sata (Styria grupa) osvojile su najveći broj navoda ispitanika u sljedeće tri kategorije: 1. Omjer cijene novina i kvalitete sadržaja vezanog uz unutarnju politiku; 2. Omjer cijene novina i kvalitete sadržaja vezanog uz vanjsku politiku; 3. Omjer cijene novina i kvalitete tekstova vezane uz “vašu regiju”.

Pitanja su u svakoj kategoriji bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive dnevnih novina koji prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.

Istraživanja Best Buy Award provode se u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). 

Osnovni je cilj Best Buy Award istraživanja taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju potrošača Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.)

Cilj projekta i certifikata “Best Buy Award” je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association kojeg u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

<