Čaćić želi superb

Čaćić želi superb

24. kolovoza, 2020.

SUPERB ZA ČAČIĆA

 

Taj precizno traži hibridni karavan s pet vrata i kombinacijom benzinskog i električnoga motora, te sa šestostupanjskim mjenjačem brzina. Snaga benzinskoga motora mora biti 110 do 130 kilovata, kabina sa zračnim jastucima, tu je i automatski klima-uređaj, parkirni senzori, radio-prijamnik s ekranom i navigacijom. Spomenutim zahtjevima bahatoga i sveznajućega Čačića, koji je svojedobno svjestan prekršaja parkirao i na saborskim ulaznim vratima, može udovoljiti samo “Škoda Superb”. A u njoj se na svakodnevnim dužnostima prevoze i mnogi drugi hrvatski župani, ali joj je cijena 337.500 kuna. Jedino vozilo koje ispunjava zahtjeve preskupoga hrvatskog demokratskog župana u Varaždnu

Napisao: Josip Frković

Da se mnogi hrvatski dužnosnici – od predsjednika države naniže – u  nimalo povoljnim društvenim i financijskim situacijama njihovih proračuna znaju upravo štetočinski raskomotiti, odavno je poznato. Eto, bivši SDP-ov premijer Zoran Milanović je poput cara koristio skupi helikopterski let HRZ-a za prijevoz namještaja u Dubrovnik ili pak za odlazak ljubeznici na Krku. Koliko je pak utrošeno za elitno ljetovanje “proroka s Pantovčaka” i njegovu obitelj za ljetovanje u hvarskoj državnoj rezidenciji, vjerojatno nikad nećemo doznati. A, mogao je zapravo taj kabinetski JBT-ov zaljubljenik Mate Granića što svojim postupcima javno izražava mržnju spram 750 za domovinu poginulih hosovaca, u društvu ideoloških istomišljenika SDP-a, mnogo jeftinije njemu i državljanima Hrvatske ljetne praznike provesti i na kupskom kupalištu Zibel, usred Siska. S bliskim esdepeovcima, Vidovićem i drugima. Sjetimo se u tom kontekstu i u kriminalu uhvaćene i neosuđene bivše SDP-ove sisačko-moslavačke županice Marine Lovrić Merzel, koja je poput glavnoga tajnika NATO-a imala i proračunskim novcem od 5000 kn mjesečno plaćala 14 (beskorisnih) savjetnika opće prakse za održavanje svoga korupcijskoga režima u spomenutoj jedinici regionalne samouprave. Prouzročila je time proračunski nenadoknadiv minus od oko 6,5 milijuna kuna.

 Siščanima električni “hyundai”

A pad s vlasti prebogate MLM uslijedio je u tek osvojenu njenom trećem mandatu, prvoaprilskoga travnja 2014., kada se sebi i društvu Stipe Mesića, Ive Josipovića i kumova Slavka Linića i Miranda Mrsića olako nazvana “vrhunska regionalna političarka” s tečajevima Linićeva i Obersnelova partijsko – parolaškoga govorništva, boljševički poželjela novoga, modernijeg i skupocjenijega službenog automobila. Argumentirala je to s 300 prevaljivanih tjednih kilometara naslijeđenim “audijem” (prethodnika Đure Brodarca – nap. a.) diljem županije i potrebom veće sigurnosti. Štoviše, potrebom novoga vozila veće snage i brzine, te grijanjem perverzno dragocjene dužnosničke guze ispod sjedala.

Eko-subvencija

Ali, posljedično, gotovo polumilijunske cijene i pretjeranih elitističkih tehničkih zahtjeva… Tom izazovu, međutim, četri godine kasnije nije odolio ni Ivo Žinić, korisnik službene i s njim u kabini oštećivane “škode suberb”. Stradala je, rekoše, u sudaru lokalnom  cestom Pokupski Brest – Sisak, a potom i po povratku s krstitki u Zagrebu. Na improviziranoj press-konferenciji, performansu agencije “Simore” i menadžera prodavatelja vozila, Žinić je argumentirao potrebu kupnje strujnoga i ekonomičnoga “hyundaija”, ne za se, “nego za službe na terenu diljem mjesta i gradova prostorno velike županije…” Umjesto 330 i nešto više tisuća, kazao je, korištena je eko-subvencija Fonda za zaštitu okoliša i energetsku djelotvornost, pa je cijena autombila osjetno niža, oko 270.000 kn Toliko niža da se samo za razliku “hyundaijeve” cijene mogu kupiti dva automobila pristojne niže kategorije.  T

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code