ZAGORSKA MAGISTRALA PUŠTENA U PROMET

ZAGORSKA MAGISTRALA PUŠTENA U PROMET

20. listopada, 2013.
Print Friendly, PDF & Email

zagorska-magistrala-480x320

Nakon završenog tehničkog pregleda, odlučeno je kako će se predmetna dionica pustiti u promet u subotu 19.listopada u večernjim satima. Na terenu se trenutno vrše sve potrebne radnje nužne za sigurno odvijanje prometa.

Zadatak Povjerenstva za interni tehnički pregled bio je izvršiti uvid u stanje izvedenosti radova s aspekta sigurnosti odvijanja prometa i kvalitete izvedenih radova te sačiniti zapisnik i dostaviti ga donosiocu Rješenja.

 Tehničkim pregledom uočeni su sitni nedostaci koji će se naknadno ukloniti do 30.listopada 2013. godine pod prometom. Riječ je uklanjanju svog nasipnog materijala i ostatka asfalta sa gradilišta te uređenju okoliša.

Općenito o samom projektu:

 Naziv projekta: Projekt obnove državnih cesta II, faza B, dionica br.19: D205-Čvor Zaprešić, 16,3 km, državna cesta D1

Investitor: Hrvatske ceste d.o.o., Vončinina 3, Zagreb

Izvoditelj radova: Hidroelektra d.d., Zeleni trg 6a, Zagreb

 Nadzor nad izvođenjem radova: Institut IGH d.d., Janka Rakuše 1, Zagreb

Projektant: Institut IGH d.d., Janka Rakuše 1, Zagreb

Ugovorena vrijednost radova: 51.399.858,37 kn

 Prometna važnost i funkcionalna opterećenost državne ceste D1 na dionici od raskrižja sa državnom cestom D 205 u mjestu Mokrice do čvora Zaprešić proizlazi iz činjenice da je ona sastavni dio glavnog turističkog pravca zapadne Europe sa glavnim gradom Hrvatske te dalje prema Jadranu. Regionalna značajka ove ceste koja znači život za Krapinsko-zagorsku županiju vidljiva je kroz činjenicu da ona, osim kako je već spomenuto, povezuje Krapinsko-zagorsku županiju sa gradom Zagrebom, spaja i niz društveno i gospodarski važnih velikih poslovnih subjekata Zagrebačke i Krapinsko – zagorske županije koji se nalaze neposredno na trasi obnove ceste. Državna cesta D1 na ovome dijelu povezuje i lokalne samouprave koje su vezane uz ovu cestu; grad Zaprešić te općine Bistra, Jakovlje, Luka, Veliko Trgovišće. Obnovom predmetne ceste svi navedeni subjekti dobivaju sigurniji i kvalitetniji izlaz prema gradu Zagrebu i ostalom dijelu Hrvatske.Nije naodmet spomenuti i veliki promet teških teretnih vozila koji ima značajan udio u prosječnom godišnjem dnevnom prometu (prema podacima iz 2011. godine iznosi 10.000,00 vozila). 

 Radovima se izvela zamjena kolničke konstrukcije u debljini 100 cm te izrada novih asfaltnih slojeva. Također, na dionici su uređeni mostovi, odvodnja, raskrižja (lijevi i desni skretači) te prometna signalizacija i oprema ceste. Isto tako, uređeno je i 10 autobusnih ugibališta te nogostupi do njih.

 U građevinskom smislu, obnovljeni normalni poprečni profil uglavnom je zadržan po postojećem stanju.

 Prometnim rješenjem brzina od 60 km/h zadržana je u područjima raskrižja, brzina 70 km/h na područjima moguće pojave divljači na cesti, a na područjima gdje vrijedi znak prestanka zabrane ograničenja brzine vrijedi znak ograničenja najveće dopuštene brzine na cestama Hrvatske, što u slučaju ove državne ceste iznosi 90 km/h.

IZVOR:Zoran Žukina/www.zagorje.com T

1 Comment so far

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

<