U ZAGREBU 1321 HALO TAXI

U ZAGREBU 1321 HALO TAXI

14. siječnja, 2013.

 

radio taxi zagreb 443560S1

III. javni poziv   za dozvole

Piše: Ante Matić

 a presici u Gradskoj vijećnici 11. siječnja bilo je riječi o trećem javnom pozivu za dodjelu dozvola za autotaksi prijevoz  u gradu Zagrebu.

Gradonačelnik Milan Bandić sa suradnicima izložio je novinarima sve probleme vezane za taksiste u Zagrebu.  Jedni su za dodjelu dozvola kako je predviđeno u javnom pozivu, dok drugi nisu. Neki čak prijete štrajkom, pa se gradonačelnik šali i kaže: I za vrijeme štrajka treba voziti.

Nikoga se ne favorizira i svima su propisani ista pravila i uvjeti za dobivanje dozvola. Tko bude ispunjavao te uvjete, dobit će dozvolu, tko ne bude ispunjavao, neće. Također, u vrijeme recesije, gradonačelnik je insistirao, da svi skupa pokažemo više socijalne osjetljivosti, pa da se zaposli što više ljudi. A nezaposlenost strahovito raste, kao pošast, kao kuga.

PREDVIĐA SE 1321 TAKSI DOZVOLA

U glavnom hrvatskom gradu trenutno imao 1003 taksi prijevoznika. Na svakih 600 stanovnika dođe po jedan taksist. To je u odnosu na europske kriterije normalan omjer. U nekim zemljama dođe 400 do petsto stanovnika na jednog taksistu, dok u nekima brojka premašuje šesto do osamsto stanovnika.  Dakle, u nas je to negdje u zlatnoj  sredini europskog standarda.

Josip Bezer, pročelnik za promet,  predočio je novinarima da je mogući i predviđeni broj dozvola je 1321. Ukupan broj dozvola izdanih prije trećeg javnog poziva je 1103. Broj slobodnih dozvola prije III. javnog poziva  za koncesiju taksi prijevozu u grada Zagreba je  218 dozvola.

Treći javni poziv za dodjelu koncesija za taksi prijevoznike objavljen je 3.listopada  2012, godine za dodjelu dozvola. Na javni poziv javilo se ukupno 218 autotaksi prijevoznika koji su tražili ukupno 556 dozvola. Postojeći autotaksi prijevoznika njih 230 tražilo je dozvolu za prijevoz, a zadovoljilo uvjete javnog poziva njih 112.

Novi taksi prijevoznici uputili su 153 zahtjeva, a  zadovoljilo je uvjete za dodjelu koncesija njih 138. Sve skupa njih 326 zatražilo je dozvolu za autotaksi prijevoz u Zagrebu, a njih 247 ispunjavalo je uvjete javnog poziva za koncesiju

Ukupno 185 taksi prijevoznika zadovoljilo uvjete za dobivanje dozvole. Javni poziv za dodjelu koncesija taksistima okončan, ali je upravni postupak još u tijeku, te će se naknadno utvrditi točan broj izdanih dozvola.

JOŠ MJESEC DANA

Gradonačelnik Bandić ističe da tržišnu utakmicu ne može nitko zaustaviti. Sve mora biti u zakonskom okviru. Skupština grada bit će informirana po okončanju upravnog postupka, a naravno i hrvatska javnost. Rok javnog natječaja za dodjelu i upravnog postupak za dozvole taksistima trajat će mjesec dana. Gradonačelnik Bandić je prigovorio nekim novinarima, koji su ga, kako je rekao, „vješali“ zbog Girlsa koji su odustali od javnog poziva, odnosno natječaja, pa se to njihovo odustajanje pripisivalo gradonačelniku, što je on to kategorički zanijekao i osporio, pa je s pravom prigovorio nekim neodgovornim novinarima, koji plasiraju u javnost poluistine i izmišljotine.

Gradonačelnik Bandić tvrdi da je svrha javnog poziva za  dozvole taksi prijevoznicima ima za cilj liberalizaciju taksista kako bi imali vrhunske taksi usluge u glavom hrvatskom gradu. Na pitanje novinara o nesporazumu s taksistima Velika Gorice, Bandić je odgovorio, da traju pregovori o ujednačavanju cijena usluga u Zagrebu i Velikoj Gorici. Naime, velikogorički taksisti skuplje su naplaćivali svoje usluge od zagrebačkih taksista, primjerice kad su vozili u zračnu luku.

Netko tko nema stalni boravak u Zagrebu, ne može dobiti dozvolu, niti taksirati po Zagrebu. Treba se držati zakona i gradskih odluka. Jer, po mišljenju Bandićevu, život piše zakone i odluke, a ne da odluke pišu život.

Upitan da se izjasni o eksplozijama po Zagrebu, rekao je da će idući tjedan staviti na dnevni red – sigurnost u Zagrebu. Neki su pitali zašto nema Kalinića u Zagrebu kad se sve ovo događa, a Bandić je odgovorio da je Kalinić na godišnjem odmoru i da odrađuje što treba njegov zamjenik. T

8 komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code