Prvi broj novog dnevnika „21. stoljeće“ tiskan je u 160 tisuća primjeraka od čega se do polovice dana prodalo oko u pedesetak tisuća primjeraka. Obzirom na veliku marketinšku kampanju koja je najavljivala izlazak novog dnevnog lista prodaja prvog broja nije bila senzacionalna. Nekolicina dnevnika koji se nisu uspjeli nametnuti na tržištu imali su bolju prodaju prvog broja.
Glavna urednica „21.stoljeća“ je Nada Mirković, supruga izvršnog urednika Denisa Kuljiša. Direktor i izdavač je Marijan Jurleka.
Dnevnik je okupio mnoge iskusne profesionalce iz raznih segmentima medijskog posla.
Ostaje nam vidjeti što će se dalje događati s ovim hrabrim medijskim projektom u sadašnjim iznimno teškim uvjetima na tržištu tiskovina.
3 komentara
Uskoči u raspravuNedavne vijest kako njemačka gubi dvoje dnevne novine, Frankfurter Rundschau i Financial Times Deutschland, samo je još jedan podsjetnik kako smo u vremenu izumiranja tiskanih medija, o čemu svjedoči i slučaj Newsweeka. Loše stoje i neke svjetske novinarske institucije, poput madridskog El Paisa. Ali,eto ima nekih koji idu glavom kroz zid… Očito nije njihova lova u điru!