“Karlovačko live” drugu godinu u minusu
Piše: Dražen Stjepandić
Drugu godinu za redom turneja “Karlovačko live” je završila u minusu. Ove godine za “Karlovačko live” nastupao je Tony Cetinski i ni na jednom od koncerata na turneji, započetoj 7. prosinca u Splitu, a završenoj 26. prosinca u Varaždinu, dvorana nije bila puna. Posjete bi bile još slabije da se ulaznice nisu dijelile šakom i kapom.
Ovo je bila deseta jubilarna turneja “Karlovačko live”, glazbene platforme u promidžbenom poslu, kako tu turneju predstavljaju u drugom po veličini proizvođaču piva u Hrvatskoj. Jubilarna deseta “Karlovačko live”, turneja po uzoru na veliki Tonyjev hit, bila je organizirana pod nazivom “Blago onom tko je s nama”.
Zadnji put, godine 2010., kad su angažirali Halida Bešlića i Crvenu jabuku, promidžbena glazbena platforma Karlovačke pivovare nije završila u minusu. Prošle godine rezultate slične Tonyju Cetinskom postigli su Jelena Rozga i Bajaga.
Karlovačka pivovara svake godine potkraj godine organizira turneje s trenutno najtraženijim estradnim izvođačima. Tony Cetinski je kotirao kao jedan od izvođača koji nemaju samo medijsku zastupljenost, nego na svoje koncerte mogu privući i određeni broj publike, međutim, na turneji “Karlovačko live” pokazalo se da i uz veliku reklamu teško sada može puniti najveće sportske dvorane.
POKLANJALI ULAZNICE
Tonyja Cetinskog se u medijima prikazuje kao jednog od najkomercijalnijih hrvatskih izvođača u regiji, stalno se piše da je beogradsku Arenu dupkom ispunio i za Valentinovo 2012., što, naravno, nije istina. Dvorana je bila napola puna, samo što u Beogradu, za razliku od Zagreba, svoju najveću dvoranu prodaju u segmentima, a neprodane dijelove tribina pokriju platnom, pa se ti dijelovi na snimcima ne vide i izgleda kao da je beogradska Arena puna. Jednako tako određeni mediji su koncerte u sklopu turneje “Blago onom tko je s nama” prikazivali kao rasprodane, a u splitskoj Spaladium Areni, službenog kapaciteta za koncerte 9. 700 mjesta, prodano je 900 karata. U Dvorani Graberje u Varaždinu prodano je 1.000 ulaznica. U Zadru je prodano nešto više od tisuću karata, a dvorana Krešimir Čosić na ŠRC Višnik je kapaciteta 9. 200 gledatelja. Najveći broj ulaznica, oko 2.500, prodano je u Zagrebu. Ostalo je podijeljeno, pa je u zagrebačkoj Aren, i kapaciteta 18.000 mjesta, bilo oko šest tisuća ljudi. Većina s gratis ulaznicama, ali ni na taj način nisu uspjeli napuniti dvoranu.
Tony Cetinski za gažu traži deset tisuća eura i novodno je toliko iznosio njegov honorar za svaki od sedam koncerata. Tako da će mirno moći provesti novogodišnje blagdane zajedno sa svojom novom djevojkom iz Rovinja. Za nastup u najluđoj noći tražio je 70.000 eura, koliko je po pisanju medija dobivao pretprošle i prošle godine u Beogradu i Budvi. Ove godine ponuđeno mu je manje, ali nije htio spustiti cijenu, a kako nije bilo mušterija koje su htjele platiti 70.000 eura, ostao je bez angažmana.
Tony Cetinski, pravim imenomAntony, rođen je 1969. u Puli, od 2007. do 2010. bio je najizvođeniji hrvatski izvođač, po zvaničnim podacima ZAMP-a. Prvi je hrvatski izvođač koji je dva puta za redom napunio zagrebačku Arenu. U splitskom Spaladijumu, gdje nedavno nije uspio prodati ni 1.000 karata, nekada je zajedno s Oliverom pjevao na otvaranju i to se službeno vodi kao prvi događaj priređen u toj dvorani. U to vrijeme, vrijeme najveće slave za njegovu karijeru, brinula se tadašnja supruga Ivana Nobilo. Prekidom njihove veze i amplituda Tonyjevih estradnih uspona i padova krenula je prema dolje.
Gdje će se zaustaviti i hoće li opet krenuti prema gore, pokazat će, kao uvijek, najbolji pokazatelj-vrijeme.
1 Comment so far
Uskoči u raspravuNema komentara!
Počnite s raspravom.