Postovani,
kako smo doznali od nasih direktora dio poduzeca u sastavu Hrvatskih zeljeznica ide u stecaj, a za neka je stecaj vec pokrenut, pripremaju se liste otkaza, place kasne iz mjeseca u mjesec, a s druge strane primjerice u HZ Cargu su se donedavno ponasali kao “Sulejman Velicanstveni” rasipanjem
novca na sve strane, posebice na promasene i nepotrebne projekte, a dokaze za novi takav vam saljemo u ovom mailu. Predvodnik u rasipnistvu koje nas sada kosta opstanka jeste Zlatko Rogozar, danas visokopozicionirani duznosnik Hrvatskih zeljeznica, s placom poput ministra, a nekoc prvi covjek HZ-a
pod cijom dirigentskom palicom je odradjeno na desetke propalih projekata iz pomoc kojih je isisan novac iz HZ-a
Osim industrijskog kolosijeka u Vukovaru, kojega sada istrazuje i policija, ovdje navodimo primjer kupovine zemljista u Plocama upravo po nalogu Rogozara s jednim ciljem – da s isisaju novci iz HZ-a
naime, HZ je 19. 06. 2010. godine objavio javnu prodaju svojih potrazivanja prema zeljeznicama bivse Jugoslavije za period 1991. – 1995 godina. U sklopu te prodaje naslo se i zemljiste u Plocama koje je dano na kupnju tada “bogatom” i “financijski stabilnom” HZ Cargu, i to za nevjerojatnih 124.680.000 kuna, a ciji je vlasnik bila
tvrtka “Novi Plobest Produkt”. Kupnjom tog zemljista, sto je izravno naredio Rogozar, HZ Cargo se trajno ukopao u dugove, sto danas najvise osjecamo, a “Novi Plobest” je osvario cistu dobit od 115.000.000 kuna. Rijec je o zemljistu velicine 64.000 cetvornih metara prostora koje je prema Rogozarovom naputku
placeno nevnjeroatnih 265 eura/m2, a da Uprava HZ-a na celu s Rogozarom nije niti jednim ugovorom navela zbog cega se treba kupiti bas to zemljiste i sto ce to zemljiste HZ Cargu. Ispod pulta rijec je naravno o isisavanju novca iz HZ-a za Rogozareve namjere te njegove polronske ekipe koju predvodi
njegova desna ruka Zeljko Mihaljevic, danas prvi potpisnik lista ljudi koji ce dobiti otkaze u HZ-u, a na listi su ljudi poput nas – koji stalno upozoravaju na njiihove kradje, lopovluk i jos uvijek nekaznjeni kriminal.
koja i danas iako je SDP na vlasti, hara HZ-om i ocito ni ministar im nista ne moze. Toliko su objesni da otvoreno najavljuju da ce s tim novcem preko ceskog AWT-a kupiti HZ Cargo i ponovo raditi sto su i radili. A mogu jer je vlasnik Novog Plobesta u vlasnistvu tvrtke C.I.O.S. a svi znamo tko su pak
vlasnici te tvrtke.
No vratiomo se Plocama i bezvrijednom zemljistu koje je placeno kao suho zlato. Zanimljvo je naime da je HZ Cago morao kupiti to zemljiste iako mi ne treba jer je tako nalozio Rogozar, iako je s druge strane primjerice Uprava Luke Ploce rekla da im navedeno zemljiste ne treba ni za kakve
poslovne planove, a upravo Cargo s lukom suradjuje. Ako ne treba njima zasto bi trebalo HZ Cargu, nije se nitko zapitao, jer je kupnju trebalo obaviti s obzirom da ona jedino treba lopovskim strukurama u HZ-u.
Danas pak HZ Cargo oskudjeva u lokomotivama, nemamo moderne vagone, nemamo osnovnih sredstava za rad, a tadasnja uprava na celu s Rogozarom kupuje jos jedno bezvrijedno zemljiste i placa ga milijunskim iznosima.
Da bi se nakon kupnje rijesili spornog zemljista i tako sakrili tragove svoga lopovluka ta ista uprava na celu s Rogozarom raspisuje natjecaj za prodaju zemljista za kojega su 13. 08. 2010. godine u HZ Cargo dosle dvije ponude:
1. Nykonya iz Praga koja je ponudila 16 milijuna kuna, s tim da bi u roku od 14 dana nakon prihvacanja ponude HZ CArga uplatila gotovinski iznos od 1,6 milijuna eura, a ostatak iznosa kroz pet tipova vagona poznatog ceskog proizvodjaca vagona “Legiosa” ili lokomotiva Maxima 30 po izvoru
HZ Carga u roku od godine dana
2. “Novi Plobest” Iz Ploca ponudio je manji iznos i to 15.550.000 kuna ali ne u novcu nego iskljucivo kroz kompenzaciju svog terena od 62,000 m2
Odluka je naravno “pala” na Novi Plobest i tko kako je Rogozar prezentirao “zbog strateskog interesa HZ Carga” s navedenim zemljistem iako je jedno zemljiste zamijenjeno ustvari drugim
Epilog svega – enormni milijunski iznosi dani su za poslove koje HZ nikada nije trebao pokretati, covjek koji ih je inicirao s jednim jedinim ciljem a to je beskrajna kradja, jos uvijek nije iza resetaka i da nas nema, nitko ne bi ni znao za njegove lopovluke i kradje, u kojima su zemljiste u Plocama i zemljiste u
Vukovaru samo mala kap u moru crnila. HZ Cargo danas propada, nasa tvrtka Pro – REg je u stecaju, place nismo dobili od prosle godine.
Ostalo je samo da i dalje upoznajemo javnost i medije voljni objaviti nase dokaze o surovosti sustava kakav je HZ kada ga bez sankcija vode lopovi na celu sa Zlatkom Rogozarom. Molimo Uskok da konacno nesto napravi kao ne bi uspjeli u svojoj nakani prodati nas stranim firmama poput
ceskog AWT-a iza kojeg stoji ustvari kapital isisan iz HZ-a
Ocajni i posteni radnici Hrvatskih zeljeznica
2 komentara
Uskoči u raspravuHrvatske željeznice su oduvjek bile velike krave muzare, direktori i podobni, politički i sindikalno su ih 15 godina muzli, i muzli. Kada će već jednom ta krava povući mulj, pa da je vie ne mogu musti. Hoće li ova vlada prekinuti mužnju? Vjerojatno neće jer se i dalje na željeznici kupuju novi automobili, ne smanjuje se broj rukovodnog kadra, šefovi se samo rotiraju oko stolova, sindikalci uživaju u velikim plaćama, glume svojim članovima, a potpisuju sve što poslodavac poželi, pod izgovorom spašavanja poduzeća. Tko će na kraju nadrapati, radnici koji nisu krivi za ništa.