OPĆINSKIM NOVCEM PLAĆAO PROSTITUTKE, DAVAO POSLOVE ROĐACIMA, PRORAČUN OŠTETIO ZA NAJMANJE MILIJUN KUNA

OPĆINSKIM NOVCEM PLAĆAO PROSTITUTKE, DAVAO POSLOVE ROĐACIMA, PRORAČUN OŠTETIO ZA NAJMANJE MILIJUN KUNA

15. veljače, 2017.

 

 

 

Iz proračuna Općine Janjina, u više navrata naložio isplatu ukupno najmanje 1.500.000,00 kn, preračunato u cijeni jednog m2, cca 1.500,00 kn za jedan m2, iako je tržišna cijena takovih radova 400,00 – 500,00 kn za jedan m2, oštetivši time proračun Općine Janjina za iznos od najmanje 1.000.000,00 kn

Tekst: Stanovnici Općine Janjinana na Pelješcu

Pismo, koje smo nedavno dobili i dokument objavljujemo bez ikakvih intervencija. Pismo počinje ovako:

Poštovani! Svjedoci smo već gotovo mjesec dana napisa u različitim tiskanim I elektroničkim medijima, čak i na državnoj televiziji, o ekonomskom čudu – “najbogatijoj općini u RH” – općini Janjina, na poluotoku Pelješcu. Niz je hvalospjeva na račun načelnika zbog toga i naručenih intervjua, uz istovremena njegova infantilna opravdavanja kako to baš nije tako, kako je riječ o pogrešnom tumačenju statističkih podataka i sl. Obraćamo vam se kao stanovnici te “najbogatije općine”, kako bi do javnosti doprla i druga strana medalje. Naime, točno je kako proračun općine iznosi upravo toliko, za koliko općinski načelnik Vlatko Mratović tvrdi kako je riječ o statistici, a ne o stvarnom novcu, ali je istovremeno i činjenica da taj i takav proračun u najvećoj mjeri služi samo za podmirivanje načelnikovih potreba i prohtjeva, kao i bogaćenje njemu bliskih osoba i rodijaka.

Stvarnost je da je općina potpuno zapuštena,  da proračun služi samo za privatne potrebe uskog kruga ljudi oko načelnika, da među stanovništvom kolaju priče o korupciji i nezakonitostima, pa sve do onih kako je novcem iz proračuna načelnik plaćao i usluge prostitutkama. Naime, prije nekoliko godina, isti je uhvaćen kao korisnik usluga escort dame u jednom hotelu u Zagrebu, a među stanovništvom je javna tajna kako je i to plaćeno novcem iz proračuna. O navedenom je bilo riječi i u medijima, navodeći kako je u lancu prostitucije uhvaćen i “načelnik jedne male općine na poluotoku Pelješcu”.

Kako je Janjina jedina općina na Pelješcu, čiji načelnik nosi inicjale V.M. lokalnom je stanovništvu poznato o kome je riječ. O “uhljebarskoj” politici koju aktivno provodi uhljebljujući samo sebe, svoje rodijake i nekoliko interesno povezanih osoba, također je već bilo riječi u medijima prije godinu i pol na stranicama portal Index-a. Kako se troši proračunski novac u “najbogatijoj općini”, jednostavno je zaključiti iz kaznene prijave, koju vam dostavljamo. I u toj prijavi, a i na ovom mjestu, molimo za najveću moguću diskrecju, jer je riječ o osobi koja ne preza ni pred čim. Ukoliko, u svjetlu ozbiljnog novinarstva, ozbiljno pročitate navedenu prijavu, u što ne sumnjamo, jer vam se u suprotnom ne bismo ni obraćali, vidjet ćete da se ne radi o lokalnom prepucavanju kakvom smo svakodnevno svjedoci u medijima, već o kriminalu najozbiljnije vrste. Koliko je takvih “incidenata”, odnosno kriminala, u mandatu načelnikovanja V.M-a i stvarno bilo, vjerojatno se nikada neće u potpunosti utvrditi. A imenovani je načelnik od osnutka općine pet mandata, pa slijedeći logiku kaznene prijave koju vam dostavljamo, zaključiti je kako je svoje upravljanje općinom masno naplatio, U interesu je 600-tinjak stanovnika općine, a nesumnjivo i u javnom interesu, da se navedeno i objavi široj javnosti. Budući da ste do sada nebrojeno puta dokazali svoju spremnost na objavljivanje ovakvih priča, pri čemu ste pokazali zavidnu razinu objektivnosti i kvalitete, na koju možete biti ponosni. Stanovnici općine Janjina, Pelješac

DOKUMENT U PRILOGU:


URED ZA SUZBIJANJE KORUPCIJE I
ORGANIZIRANOG KRIMINALITETA
               ODSJEK SPLIT

Gundulićeva 29A
21 000 SPLIT

                       Temeljem čl. 204., st. 1. ZKP-a, te čl. 21., st. 2., toč. 1 Zakona o Uredu za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta, podnosimo

                           KAZNENU PRIJAVU

                           -protiv VLATKA MRATOVIĆA, načelnika općine Janjina,
                           -radi;-kaznenih djela iz čl. 291., st. 2. u vezi st. 1. KZ RH
                                   i čl. 292., st. 2. KZ RH

                           jer postoji osnovana sumnja da je:

                           tijekom 2014., 2015. i 2016. godine, u Janjini, kao službena osoba u smislu čl. 87., st. 3. KZ RH – Načelnik Općine Janjina, bez ikakovog prethodnog javnog natječaja, protuzakonito prikazujući građevinske radove kao radove  definirane čl. 12., st. 1., toč. 2 Zakona o javnoj nabavi vrijednima manje od 500.000,00 kn, koji kao takovi ne podliježu propisima o javnoj nabavi, iako znajući da je riječ o radovima koji višestruko premašuju taj iznos, povjerio izvođenje građevinskih radova na tzv. “šetnici” na ulazu u mjesto Drače, gledano iz pravca Stona prema Orebiću, u dužini od cca 1000m i širini od 1 m, ukupne površine cca 1000 m2, tvrtki “Krtica d.o.o.” iz Janjine, vlasnika Joška Kalafatovića iz Janjine, koji je njegov bliski srodnik – bratić (roditelji su brat i sestra), prikazujući izgradnju iste u proračunu Općine Janjina kao investicijsko održavanje, a ne kao gradnju, slijedom čega su isti radovi izvršeni bez ikakove projektne dokumentacije i nadzora, za koje je radove tvrtki “Krtica d.o.o.”, iz proračuna Općine Janjina, u više navrata naložio isplatu ukupno najmanje 1.500.000,00 kn, preračunato u cijeni jednog m2, cca 1.500,00 kn za jedan m2, iako je tržišna cijena takovih radova 400,00 – 500,00 kn za jedan m2, oštetivši time proračun Općine Janjina za iznos od najmanje 1.000.000,00 kn,

                           dakle, kao službena osoba iskoristio svoj položaj i ovlast, prekoračio granice svoje ovlasti i time drugoj osobi pribavio korist i drugome prouzročio štetu, a pribavljena korist i prouzročena šteta su znatne,
                           te, kao službena osoba iskoristio svoj položaj i ovlast pogodovanjem u  davanju, preuzimanju i ugovaranju poslova za djelatnost osoba s kojima je interesno povezan,

                           čime je počinio kaznena djela protiv službene dužnosti – zlouporabom položaja i ovlasti – označeno u čl. 291., st. 1. i st. 2., a kažnjivo po čl. 291., st. 2. KZ RH, te – nezakonitim pogodovanjem – označeno i kažnjivo po čl. 292., st. 2. KZ RH.

                                                          PREDLAŽE SE;

                1) da Državni odvjetnik u smislu čl. 216., st. 1. ZKP-a provede istragu, ili u smislu čl. 341., st. 3. ZKP-a pred nadležnim suddom podnese optužnicu;
                2) da se u istrazi pozove osumnjičenika radi iznošenja obrane;
                3) da se u istrazi pozove i u svojstvu svjedoka sasluša Joško Kalafatović, iz Janjine, vlasnik tvrtke “Krtica d.o.o.”, iz Janjine;
                4) da se u istrazi izvrši uvid u računovodstveno – knjigovodstvenu dokumentaciju Općine Janjina, na okolnost kada, koliko, te s kojom svrhom plaćanja je izvršeno 
                    plaćanje od strane proračuna Općine Janjina prema tvrtci “Krtica d.o.o.”;
                5) da se u istrazi izvrši uvid u računovodstveno – knjigovodstvenu dokumentaciju tvrtke “Krtica  d.o.o.” iz Janjine, na okolnost vremena, iznosa i svrhe uplate novčanih
                    sredstava iz proračuna Općine Janjina, za korist poslovnog računa tvrtke “Krtica d.o.o.”;
                6) da se u istrazi provede knjigovodstveno vještačenje i proračuna Općine Janjina, i tvrtke “Krtica d.o.o.”, na okolnosti iz toč 4) i 5) ovog prijedloga, kao i na okolnost
                    pod kojom su proračunskom stavkom predviđeni i realizirani građevinski radovi na objektu “šetnica” u mjestu Drače, Općina Janjina, u inkriminiranom vremenu;
                7) da  se u istrazi provede građevinsko vještačenje na okolnost stvarne vrijednosti izvršenih radova na objektu “šetnica”, u mjestu Drače, Općina Janjina, u svrhu 
                    utvrđenja da li se radi o tzv. bagatelnoj nabavii iz čl. 12., st. 1., toč. 1 Zakona o javnoj nabavi, ili o vrsti radova za koje Zakon nalaže provođenje postupka
                    javne nabave;
                8) da se u istrazi izvvede dokazpregledom projektne i izvedbene dokumentacije, kao i troškovnika za objekt “šetnica”, u arhivi Općine Janjina, posebice na o
                   okolnost postojanja,  ili nepostojanja te dokumentacije i građevinske dozvole, kao i okolnost provođenja nadzora nad izvršenim radovima;
                9) da se u istrazi izvede dokaz uvidom u građevinsku knjigu – dnevnik tvrtke “Krtica d.o.o.”, odnosno prateću relevantnu dokumentaciju za izvođenje radova na 
                   objektu “šetnica”;
               10) da se u istrazi od Upravnog odjela za prostorno uređenje i gradnju Dubrovačko – neretvanske ćupanije zatraži očitovanje da li je, i ako jest, pod kojom poslovnom
                    oznakom rješenja izdata valjana građevinska dozvola za objekt “šetnica”, te ukoliko postoji, da se izvrši uvid u istu;
               11) da se u istrazi, na okolnost srodstva između osumnjičenika i vlasnika tvrtke “Krtica d.o.o.” saslušaju osumnjičenik i svjedok iz toč. 3) prijedloga, a po potrebi
                    službenim putem od nadležnog Matičnog ureda zatraži podatak o njihovim roditeljima;
               12) da se u istrazi zatraži od Jedinstvenog upravnog odjela Općine Janjina očitovanje o postojanju, ili nepostojanjju odgovarajućih odluka o izvođenju građevinskih
                     radova na pomorskom dobru, a zbog okolnosti da je objekt “šetnica” izgrađen na dijelu obale iz čl. 10. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama;.                    
               13) da se u istrazi pozovu i u svojstvu svjjedoka saslušaju sve osobe, na koje rezultati provedenih radnji od toč 1) do toč 13) ukažu da imaju posredna, ili neposredna
                     saznanja o okolnostima iz činjeničnog opisa kaznene prijave, kao npr. osoba koja je i kada izdala valjani atest za ugrađeni materijal u sporni objekt, ili npr koje su 
                     bili dobavljači materijala za izvođenje radova;
               14) da se, u slučau provođenja istrage u smislu čl. 216. ZKP-a, nakon provedene istrage, protiv osumnjičenika pred nadležnim sudom podigne optužnica, ili u slučaju
                    podizanjaa optužnice u smislu čl. 341., st. 3. ZKP-a, nakon provedene javne glavne rasprave, osumnjičenika oglasi krivim i osudi po Zakonu;
               15) da Državni odvjetnik predloži sudu izricanje oduzimanja imovinske koristi ostvarene protupravnom  radnjom, kao i tzv. proširenim oduzimanjem imovinske
                    koristi, iz čl. 78. KZ RH.

                                         OBRAZLOŽENJE

                          Prije iznošenja saznanja o činjenicama na kojima temelje ovu kaznenu prijavu, podnositelji prijave ističu kako istu podnose anonimno. Na samom početku valja istaknuti, kako se prijava ne podnosi kao anonimna, iz razloga potencijalnog izbjegavanja odgovornosti za činjenje kaznenog djela lažnog prijavljivanja iz čl. 304. KZ RH, već upravo i jedino iz razloga više nego opravdanog straha za vlastiti integritet i vjerojatnih višestruko štetnih posljedica. Kako je i naznačeno, prijava se podnosi protiv Općinskog Načelnika, koji je na različite načine,postupajući s pozicija vlasti, osobama koje su s njim dospjele u bilo kakav nazovi “sukob”, odnosno razmimoilaženje, promptno nastojao zagorčati život pokušajima naplaćivanja različitih nameta iz sfere lokalne samouprave (komunalni doprinosi koje je Visoki upravni sud RH utvrdio nezakonitima, ali samo neistomišljenicima, turističke inspekcije tim osobama, dostavljanje Poreznoj upravi neistinitih podataka, sve kako bi se od takove osobe naplatio porez kojeg nije obveznik i sl.) pa do otvorenih, javno iznesenih prijetnji, čemu je svjedočio nemali broj ljudi. Unatoč činjenici da Državni odvjetnik takav strah od štetnih posljedica može smatrati kaznenopravno irelevantnim, podnositelj prijave ga subjektivno takvim doživljavaju, radi čega prijavu i podnose kao anonimnu, svjesni činjenice da Državni odvjetnik podnesenu anonimnu kaznenu prijavu razmatra s posebnom pozornošću, kako iz razloga mogućnosti lažnog prijavljivanja, tako i vodeći računa o integritetu prijavitelja, uz istovremenu obvezu procisuiranja ovakovih kaznenih djela (način postupanja s anonimnim kaznenim prijavamaa objavljen na službenoj web stranici DORH-a). U prilog toj činjenici govori i to  da su podnositelji prijave pokušali za isto angažirati i stručnu osobu – odvjetnika, ali ih je nekoliko njih s tog područja odbilo, opravdavajući se istim takovim strahom od štetnih posljedica, istovremeno upućujući prijavitelje da se obrate nekome izvan zone utjecaja osumnjjičenika. Uvodno se još želi naglasiti kako podnositelji prijave smatraju ne samo da postoji razumna vjerojatnost da će se izvidima prikupiti dovoljno kvalitetni podaci o prijavljenom djelu i osumnjičeniku, već su stajališta kaako i iz javno dostupnih dokumenata proizlazi više nego osnovana sumnja da je prijavljeno djelo doista počinjeno na način i od strane osumnjičenog, kako je u činjeničnom opisu i navedeno.
                           Predmet kaznene prijave je izvođenje građevinskih radova u ukupnoj površini cca 1000 m2. Radovi klasificirani kao održavanje šetnice i sl. vršeni su tijekom inkriminiranog perioda, a izvođač je tvrtka u vlasništvu najbližeg rođaka Općinskog Načelnika – osumnjičenika (majka osumnjičenog i otac vlasnika tvrtke  su brat i sestra). Iz dostupnih podataka u javno objavljenim dokumentima – proračun Općine Janjina, vidljivo je kako su navedeni radovi predviđeni kao “održavanje”, te kako su zavedeni kao tzv. bagatelna nabava, tj. ona koja ne zahtijeva postupanje po Zakonu o javnoj nabavi, jer se nalazi ispod praga vrijednosti od 500.000,00 kn.Ovakova stavka je ponovljena nekoliko puta, prema dostupnim podacima, najmanje tri puta, svaki puta s vriijednošću od 490.000,00 – 497.000,00 kn, kako bi se izbjeglo prelazak zakonskog praga od 500.000,00 kn. Istovremeno, niti jednom proračunskom stavkom nije bla predviđena gradnja šetnice kao objekta. Podnositeljima prijave nije dostupna dokumentacija iz arhive Općine Janjina, kako bi mogli decidirano tvrditi kada je i koliko, odnosno u koliko navrata i u kojim iznosima, vršena isplata. No, ono što je vidlivo iz javno objavljenih dokumenata – proračuna, jest da su proračuni s tako predviđenim stavkama usvojeni i izvršeni u cijelosti. Drugim riječima, predviđena sredstva na način kako je opisano su i utrošena isplatom iz proračuna. Slijedi jedini mogući zaključak kako su opisani građevinski radovi plaćeni na način kako bi se zaobišli obligatorni propisi o javnoj nabavi, razlamanjem stvarnog troška na više dijelova, koji svaki za sebe predstavljaju vrijednost manju od zakonskog praga, ali ukupno ju višekratno nadilaze.
                           Sami radovi u tehničkom smislu predstavljaju betoniranje nogostupa u dužini cca 1000 m i širini 1 m, s postavljanjem betonskih rubnika između  nogostupa i kolnika ceste, na mjestu gdje nikada ranije nije fizički postojalo, što suštinski predstavlja građenje, tj. stvaranje novog izvođenjem radova, a ne održavanje nečeg starog, već postojećeg, kako je klasificirano. Navedeni rubnici su standardiziranog oblika tzv. betonske galanterije, a debljina betona na hodnom dijelu površine iznosi do 10 cm. Cijena takovih radova na tržištu RH varira u intervalima 400,00 – 500,00 kn za jedan m2, i uz tolerancijski odmak, ne može iznositi više od 600,00 – 700,00 kn za jedan m2, a što ukupnu vrijednost radova za površinu od cca 1000 m2 predstavlja u iznosu od cca 500.000,00 kn, ili nešto više. Nasuprot tome, i opet proizlazi iz citranih objavljenih dokumenata, radovi su plaćeni barem tri puta po 500.000,00 kn, što predstavlja iznos od 1.500.000,00 kn. Zbog utvrđenja stvarnih vrijednosti predloženo je i građevinsko vještačenje, koje treba pokazati jesu li opisani radovi izvršeni prema pravilima struke, te da li su plaćeni u cjenovnim okvirima na tržištu RH, ili su višestruko preplaćeni, kako smatraju podnositelji prijave.
                           Izvođenje takovih radova mora,nadalje, biti projektirano i nadzirano od strane stručnih i ovlaštenih osoba, te je za isto nužno ishoditi i građevinsku dozvolu. Suprotno tome, radovi su izvršeni bez projektne dokumentacije i nadzora, kao i građevinske dozvole, jer da tome nije tako, bili bi vršeni prema propisima, označavajući gradilište posebnim natpisom, s brojem i klasom rješenja o dozvoli za gradnju, podacima o investitoru i izvođaču, itd. A to nije slučaj. Posebno, i u odnosu na propise o zaštiti tzv. pomorskog dobra, jer su radovi vršeni na dijelu obale 10-15 m od mora.
                          Navedene činjenice je jednostavo provjeriti pregledom financijskih dokumenata Općine Janjina i izvođača, tvrtke “Krtica d.o.o.”. Plaćanja su, zacijelo, vršena putem poslovne banke, te o tome mora postojati pismeni trag, kako u knjigovodstvu Općine, tako i u knjigovodstvu navedene tvrtke. Postupajući po prijavi i vršeći potrebne izvide, Državni će odvjetnik bez sumnje provjeriti ove navode pregledom poslovnih računa navedenih subjekata. Pregledom transakcija po tim računima, bit će vidljivo koliko je novca na taj način iz proračuna Općine prema tvrtci “Krtica d.o.o.”, te za koju namjenu, transferirano.
                          Prijava se dostavlja USKOK-u. Naime, čl. 21., st. 2., toč. 1 Zakona o USKOK-u predviđa nadležnost tog Ureda u postupanju državnog odvjetništva, kod postojanja osnovane sumnje da je počinjeno kazneno djelo iz čl. 291. i 292. KZ RH. Pri tome se, u odnosu na kazneno djelo iz čl. 291. KZ RH zahtijeva da počinitelj bude službena ooba – definirana čl. 87., st. 3. KZ RH. Osumnjičeni je dužnosnik u jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave – Općinski Načelnik, dakle osoba koju kao počinitelja predviđa citirana zakonska odredba.
                          Zakonski opis kaznenog djela zlouporabe položaja i ovlasti zahtijeva da ga čini upravo službena osoba, i to koristeći svoj položaj ili/i ovlast, (a u isključivoj je nadležnosti i odgovornosti upravo osumnjičenika raspolaganje proračunskim sredstvima), koja prelazeći granicu te ovlasti drugoj osobi pribavi korist, ili drugome pričini štetu. Radnjom iz činjeničnog opisa, podnostelji prijave smatraju, je istovremeno prekoračenjem ovlasti drugoj osobi (tvrtka u vlasništvu bliskog rođaka) pribavljena nesrazmjerna korist, i s druge strane za iznos te koristi oštećen  proračun jedinice lokalne samouprave – Općine Janjina. Ako se kao cijena izvedenih radova prihvati iznos od 500,00 kn za jedan m2, tada razlika od cca 1.000.000,00 kn ujedno predstavlja i korist tvrtke “Krtica d.o.o.”, i iznos štete po proračunu jedinice lokalne samouprave.
                          Kazneni zakon RH, u svojem čl. 87., st. 29. kao znatnu korist, odnosno znatnu štetu kvalificira svaku onu veću od 60.000,00 kn, a st. 28., onu veću od 600.000,00 kn definira kao štetu, odnosno korist velikih razmjera. Kvalifikatorno obilježje za kazneno djelo iz čl. 291., st. 2. predstavlja iznos od 60.000,00 kn, čime je i taj element bića djela ispunjen.
                          U odnosu na drugo djelo za koje se osumnjičenika prijavljuje – nezakonito pogodovanje, čl. 292., st. 2. KZ RH zahtijeva da ga čini službena osoba, koja iskoristi svoj položaj pogodovanjem, ili ugovaranjem poslova za djelatnost osoba s kojom je interesno povezana. U konkretnom slučaju rodbinska povezanost, istovremeno predstavlja i interesnu, na način kako ju Zakon definira, pa je ispunjen i taj element bića djela.
                          Oba je ova kaznena djela moguće počiniti  isključivo s izravnom namjerom. Ista, po mišljenju podnositelja prijave, proizlazi iz načina kako je djelo počinjeno. Naime, način izvršenja upućuje na plansko postupanje, s izričitim cljem pribavljanja koristi. Tome u prilog govori i činjenica kako je cijela “operacija” izvedena na način da se podijeli u više faza, sve u nastojanju da se prikrije stvarni cilj. Takovo nešto nije moguće učiniti niti s jednim drugim oblikom svijesti, osim izravnom namjerom.
                          Zaključno, podnositelji prijave smatraju kako su opisanim postupanjem ispunjena sva obilježja prijavljenih kaznenih djela.

Stanovnici Općine Janjina T

1.808 komentara

Uskoči u raspravu
  1. Janjina rules
    #1 Janjina rules 14 svibnja, 2017, 16:11

    Kako dobiti izbore sa 30 glasova razlike???
    U Janjini jednostavno sam izades!!!
    Sadasnjeg nacelnika u udrugu MENSA hrvatska samo s tolikim IQ mos platit kurvu s opcinskom karticom

    Odgovorite na ovaj komentar
  2. opuzen
    #2 opuzen 14 svibnja, 2017, 16:09

    Uzalud vam trud svirači i Sobjava i Sreser daju glas Vlatku u tim mjestima UDRKA se slabo ukorijenila.

    Odgovorite na ovaj komentar
    • Vicko
      Vicko 14 svibnja, 2017, 16:37

      Oni njemu glasove a on njima papire za dozvole a rodijak trlja ruke bit ce radova

      Odgovorite na ovaj komentar
    • Kafaanaa
      Kafaanaa 14 svibnja, 2017, 16:49

      Vlatko je slijep. Nitko ga ne voli a zato je sam kriv. Po istrazivanju samo 50 ljudi maksimalno ce za njega glasat. Cak i oni koji su sa njime bili najblizi nisu sa njim vise ali sute. Bip je previse sebican a nitko ne voli sebicne. Neka malo sjedne u kaafanuu pa cuje sto se govori i ispred butige. On vise nema kontakt sa vanjskim svitom i halucinira da je on Vlatko i da ce za njega glaaasaat. Zasto bi za njega glaasali??? Da ih j..u zdrav mozak.

      Odgovorite na ovaj komentar
  3. Mali miš koji ne zna niš
    #3 Mali miš koji ne zna niš 14 svibnja, 2017, 15:28

    Sa plakatom i bez plakata ti si Stipane mali miš i nikad od tebe muškarca.

    Odgovorite na ovaj komentar
  4. Mali Parižani te cekaju
    #4 Mali Parižani te cekaju 14 svibnja, 2017, 15:19

    Ma živka za načelnika. Mesara apoteka mrtvačnica. To čekamo. Pumpa. Sve to ce nam on rijesit

    Odgovorite na ovaj komentar
    • birač
      birač 14 svibnja, 2017, 15:50

      Sve se može kad se hoće. Ne može jedan čovjek bit općina i on sve određivat. Vlatko misli da je kralj Luj 14 le etat se mua-država -općina to sam ja. Misli da može što hoće i čak da može pljuvati i uništavati svakoga tko se sa njim ne slaže. On živi u prošlom stoljeću. Apsolutne monarhije u Republici Hrvatskoj nema. Mi smo svi Općina Janjina. Mi ćemo svi zajedno sa našim budućim mladim kulturnim i dobrim načelnikom zajednički upravljati ovom Općinom na demokratski način za dobro svih.

      Odgovorite na ovaj komentar
  5. Jasna Ožić-Bašić
    #5 Jasna Ožić-Bašić 14 svibnja, 2017, 13:57

    dajem podršku Stipanu

    Odgovorite na ovaj komentar
  6. Anonimno
    #6 Anonimno 14 svibnja, 2017, 13:54

    Živkušića za šefa N.O.Zadruge

    Odgovorite na ovaj komentar
  7. HDZ Janjina
    #7 HDZ Janjina 14 svibnja, 2017, 13:51

    glasajte za Vlatka jer Đuretićeva i Sladićeva lista je lista za gašenje Općine,.
    Otriznite se judi izgubit ćemo općinu

    Odgovorite na ovaj komentar
    • Treba Vratit novce logorasima
      Treba Vratit novce logorasima 14 svibnja, 2017, 13:56

      To je lista za sladicevo pljačkanje opcine

      Odgovorite na ovaj komentar
    • Le petit parisien
      Le petit parisien 14 svibnja, 2017, 15:32

      Općina fizički ne postoji nego samo na papiru. Upravo novi ljudi su za novu Općinu po suvremenim standardima. Bit će ribarnica prava sa ledarama gdje će domaći ribari moći prodavati ribu za turistima i domaćima. Bit će prava pjaca na pravom mjestu gdje će se moći kupiti svježe povrće i voće iz mjesta i okoline. Bit će razvijen ruralni turizam. Bit će muzeji, akvariji, zološki vrtovi, ljetna kina, koncerti, zabavni parkovi, hoteli, svega lipoga. Ljudi će se zapošljavati i ostajati tu živjeti sa zadovoljstvom. Mali Pariz bit će atraktivno mjesto za domaće i sve one koji će doći u njega.

      Odgovorite na ovaj komentar
    • Anonimno
      Anonimno 14 svibnja, 2017, 16:31

      Gubite je svakim izborima kad glayate za Vlatka pustize mlade nek pokusaju spasit šta se spasit dade, ionako na njima je budućnost

      Odgovorite na ovaj komentar
  8. JADNICI
    #8 JADNICI 14 svibnja, 2017, 13:48

    Jadne su to plaće od zapovjednika vatrogasnog drustva do onog koji cisti plazu. To je iskorištavanje ljudi a parazit Vlatko u jedan mjesec ima više nego svi ukupno koji rade u Općini. Sramota. Mogo je barem Antoniji dati pravu plaću koju zaslužuje. On bez škole ima duplo nego ona savelikim školama i iskustvom. Svu veliku plaću nažalost potroši na cigare i kurve a ovi jadnici za kruh i mliko.

    Odgovorite na ovaj komentar
  9. Marija Gugić Miloloža
    #9 Marija Gugić Miloloža 14 svibnja, 2017, 13:44

    svi ste glupi

    Odgovorite na ovaj komentar
  10. matko
    #10 matko 14 svibnja, 2017, 13:43

    Izbori su nam sve bliže.Nastavlja se sa vrijeđanjem svih koji su se usudili biti nezadovoljni ekipom koja je sebe proglasila vječnim vladarima Janjine.Ide se po kućama i priča laži.Tvrdi se kako je svrha Udruge da se ukine Općina Janjina i da se otpusti zaposlenike.Notorna laž kojoj je svrha da se prikriju tragovi onoga što se radilo dugi niz godina.Zaposlenici koji rade u Općini nemaju veze s izborima i njihova radna mjesta nitko ne dovodi u pitanje.Ovo su izbori za načelnika i Općinsko vijeće.Za sada smo jedino uspjeli dobiti načelnikovo pojašnjenje po kome ispada da je u Republici Hrvatskoj dozvoljeno mutiti s poloovima do 500 000 kn a ne preko.Nazdravlje!Naš cilj nije da Janjina ostane na ovom nivou na koje su je doveli u ovih 20 godina nego da bude bolja.Da ponovo bude ono što je bila.Da bi se to ostvarilo treba puno rada.Trebaju ljudi kojima nije cilj osobna korist.Treba nam ekipa koja će raditi za opće dobro i biti servis stanovnika.Tužno je gledati situaciju sa prodajom vina i sa našom zadrugom .Sve pelješke zadruge i vinarije pune i prodaju vino osim naše.Prahove dobijamo preko PZ Putniković i hvala im na tome.Naša Zadruga je dovedena u situaciju da za isplatu rate posuđuje od Općine.I to baš pred izbore da narod vidi kako načelnik pomaže.A sad postavljamo pitanje ZAŠTO NAŠA ZADRUGA NE ŽELI PRODAVATI VINO?To pitanje postavljamo i direktoru zadruge i načelniku ali i svim vinogradarima koji predaju grožđe.Danas kad se prodaja vina pokrenula,sad kad se približava sezona koja će progutat velike količine pitamo se gdje smo mi?Kakav se cilj krije iza ove igre ?Prodaja podruma turskom ulagaču?Da se napravi još apartmana tako da sutra mještani ne budu mogli ako budu htjeli imat koji apartman?Puno je nejasnih stvari koje bi netko trebao objasniti puku nakon 20 godina.

    Odgovorite na ovaj komentar
    • Anonimno
      Anonimno 14 svibnja, 2017, 13:54

      Živkušića za šefa N.O.Zadruge

      Odgovorite na ovaj komentar
    • ?
      ? 14 svibnja, 2017, 13:58

      Stipane Bogami ti si uključen u veliku pljacku

      Odgovorite na ovaj komentar
    • Anonimno
      Anonimno 14 svibnja, 2017, 14:58

      Matko ne seri vise, komu ces ti pomoc, ni dobar dan nisi u stanju rit..

      Odgovorite na ovaj komentar
    • Politika čistih ruku
      Politika čistih ruku 14 svibnja, 2017, 15:13

      Sve je tako kako ste napisali. Zato što nemaju odgovara narodu u općini govori da su neodgovorni i da nisu zaslužili idući mandat. Identificirani su po svojim plodovima i nitko više ne želi jesti njihove gorke i otrovne plodove. Njihovo vrijeme je prošlo i novo dolazi. Dolaze ljudi koji imaju odgovor i koji će napravit Mali Pariz u svom punom sjaju kako to zaslužuje-gradić svijetla-a ne gradić tame.

      Odgovorite na ovaj komentar
  11. Botanicar
    #11 Botanicar 14 svibnja, 2017, 13:16

    Slobo! Moras poduci palikucu kako se stabla unistavaju, on je maslinu posjeko i otrovo, al majka maslina se nije dala, evo figura opet!

    Odgovorite na ovaj komentar
  12. Stipaneeeee
    #12 Stipaneeeee 14 svibnja, 2017, 13:06

    Đe ti je tata

    Odgovorite na ovaj komentar
  13. Dognanci. Kukolji. Ološ
    #13 Dognanci. Kukolji. Ološ 14 svibnja, 2017, 12:57

    Vratite se u svoja sela
    Natrag u garažu

    Odgovorite na ovaj komentar
  14. Plitva
    #14 Plitva 14 svibnja, 2017, 12:34

    A stvarno ova opcina za kurc! Treba mi oplis, kucu sredi oko kuce a oni nece e jebat ih, zato ce meni darija ivica nene kad dobiju!

    Odgovorite na ovaj komentar
    • Gazda
      Gazda 14 svibnja, 2017, 12:58

      Vidi se kako si lin da nisi sposoban ni ti ni tvoji sredit kuću ni baštinu. Nema više đabnih sluga.
      Jezik za zube i u plitvu sutra.

      Odgovorite na ovaj komentar
  15. Dubretic
    #15 Dubretic 14 svibnja, 2017, 12:22

    Dubreticu! Pripremi kozlica trebat ce za pobjedu!!

    Odgovorite na ovaj komentar
  16. Jadnici
    #16 Jadnici 14 svibnja, 2017, 12:19

    Udrugo popusili sta vlast i obraz i ko vas jebe, navedeni ste po imenima, pusite kitu!

    Odgovorite na ovaj komentar
  17. paraziti
    #17 paraziti 14 svibnja, 2017, 11:32

    Janjinska međuljudska kriza i nerad vidljiva je ove sezone na svakom koraku .Turistička sezona je već poćela a turiste će dočekali neuređene plaže bez tuševa,neoznaćene staze,nepokošena trava,nepokupljeno smeće iz kanti,raspadnute kamp kućice,zarasli poljski putevi,olupine auta u Janjini,,zarasle ulice u travu po svim mjestima Općine,zarasli vatrogasni putevi,-pitanje zašto i za koga plaćati komunalnu naknadu i boravišnu pristojbu ako je svake godine stanje isto ili gore i još jedno pitanje dali su pravi ljudi na pravim mjestima i treba li ih mijenjati ajde da vidimo argumentiranu vašu raspravu ko nešto radi a ko ne radi ništa.Ko zaslužuje plaću a ko je parazit društvene zajednice.

    Odgovorite na ovaj komentar
    • Polupismeni ili nepismeni
      Polupismeni ili nepismeni 14 svibnja, 2017, 11:39

      Po gramatičkim greškama ovo piše ista polupismena tj. nepismena osoba koja reklamira drvosječu iz Sresera.

      Odgovorite na ovaj komentar
    • jadnici
      jadnici 14 svibnja, 2017, 11:58

      Jadne su to plaće od zapovjednika vatrogasnog drustva do onog koji cisti plazu. To je iskorištavanje ljudi a parazit Vlatko u jedan mjesec ima više nego svi ukupno koji rade u Općini. Sramota. Mogo je barem Antoniji dati pravu plaću koju zaslužuje. On bez škole ima duplo nego ona savelikim školama i iskustvom. Svu veliku plaću nažalost potroši na cigare i kurve a ovi jadnici za kruh i mliko.

      Odgovorite na ovaj komentar
  18. Kriminalci
    #18 Kriminalci 14 svibnja, 2017, 08:42

    Nazad u zavičaj svoj

    Odgovorite na ovaj komentar
  19. Narode okupi se
    #19 Narode okupi se 14 svibnja, 2017, 08:35

    Skupljamo milodare za udrugu. Danas je nedjelja. Treba raditi dobra djela. Treba i lupežima pomagati. I oni su ljudi.
    Barem tako izgledaju.
    Bu

    Odgovorite na ovaj komentar
    • paraziti
      paraziti 14 svibnja, 2017, 11:40

      Janjinska međuljudska kriza i nerad vidljiva je ove sezone na svakom koraku .Turistička sezona je već poćela a turiste će dočekali neuređene plaže bez tuševa,neoznaćene staze,nepokošena trava,nepokupljeno smeće iz kanti,raspadnute kamp kućice,zarasli poljski putevi,olupine auta u Janjini,,zarasle ulice u travu po svim mjestima Općine,zarasli vatrogasni putevi,-pitanje zašto i za koga plaćati komunalnu naknadu i boravišnu pristojbu ako je svake godine stanje isto ili gore i još jedno pitanje dali su pravi ljudi na pravim mjestima i treba li ih mijenjati ajde da vidimo argumentiranu vašu raspravu ko nešto radi a ko ne radi ništa.Ko zaslužuje plaću a ko je parazit društvene zajednice.

      Odgovorite na ovaj komentar

Kliknite ovdje ako želite odustati od odgovora.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code