{youtube}oOEi7ipqK8I{/youtube}
Knjiga u „Krevetu s Cristianom“ izgleda neće ponoviti tiraž „Gole sitine“, koja je navodno prodata u 70 000 prijeraka. Druga objavljena knjiga Nives Celzijus zasad je prodata u 4000 primjeraka, unatoč jednoj od najvećih reklamnih kampanja u povijesti EPH. Početna naklada je 30 000 primjeraka i primjerice samo u Jutarnjem listu, knjiga je reklamirana prvo na nekoliko stranica, pa zatim na cijeloj stranici, da bi se posljednjih dana reklama svaki dan objavljivala samo na pola stranice.
Nije pomoglo ni što se uz novu knjigu za cijenu 29,90 kuna poklanja i „Gola istina“. Sabrana djela Nives Celzijus zasad su prodata u 4000 primjeraka, što svakako nije malo, ali budući se spisateljica do sada sama uspoređivala s robom široke potrošnje, mora se konstatirati veliki pad u odnosu na prvu u knjigu.
Možda bi u EPH bili zadovoljniji da je naslov bio u „Krevetu s Messijem“ kao što je pjevala, u spotu bez glazbe, snimljenom prije objave nove knjige.
Još nema komentara
Uskoči u raspravuRaspisala se kurvetina. Narod guta te njezine bljezgarije. Nebih se čudio da je hrvatski budalaši predlože za Nobela!
Nabijem je na kurac zajedno s tom njezinom glupom knjigom.