NITI JEDAN STUDENT NIJE POLOŽIO MIKROEKONOMIJU NA EKONOMIJI U ZAGREBU

NITI JEDAN STUDENT NIJE POLOŽIO MIKROEKONOMIJU NA EKONOMIJI U ZAGREBU

18. rujna, 2015.

ekonomski-fakultet-nece-povecati-cijenu-skolarina-504x335-20090207-20101019011240-172378

Poštovani ministre Mornar,

Neugodno iznenađeni rezultatom pisanog dijela provjere znanja iz kolegija Mikroekonomija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, obraćamo Vam se ovim otvorenim pismom. Nakon dva uzastopna ispitna roka iz navedenog kolegija, niti jedan student nije ostvario pozitivnu ocjenu, odnosno prikupio minimalan broj bodova potreban za prolazak na usmeni dio ispita. Ovdje se ne radi o ukupnoj prosječnoj ocjeni studenata na pojedinim kolegijima, već o činjenici da niti jedan student nije zadovoljio minimum koji se od njega očekuje. Ovo je najnoviji primjer ovakvih brojnih slučajeva diljem Veleučilišta i Sveučilišta naše zemlje. Ovakve situacije uistinu su neprihvatljive, jer činjenica da niti jedan od studenata koji su polagali nije prošao navedeni ispit više govori o kriterijima koje je potrebno zadovoljiti nego o pripremljenosti samih studenata. Neprihvatljivo je razlog tražiti među studentima, odnosno njihovim načinom pripreme ispita, dok je odnos pojedinih profesora prema ispitu te kriterijima potrebnim za polaganje tih istih ispita potpuno zanemaren.  Na prestižnim svjetskim sveučilištima za nisku stopu prolaznosti odgovornost se pripisuje radu profesora te nadležne službe po uočavanju problema žurno reagiraju. Kod nas to nažalost nije slučaj. Zar su potrebne burne reakcije i javni pritisci na nadležne institucije kako bi iste počele raditi svoj posao, zar su nam potrebna nova dizanja tenzija kako bi se stvari napokon počele popravljati? Ovo nije jedini primjer loših rezultata, ali može nam poslužiti kao dobar pokazatelj odnosa prema studentima i njihovom trudu. Primjeri su brojni, a reakcije nadležnih institucija izostaju. Prethodni ovakvi slučajevi rješavali bi se poništavanjem roka kada bi na ponovljenim rokovima prolaznost naglo porasla, no to nije dugotrajno rješenje problema. Treba također naglasiti kako su ovakvi prethodni slučajevi bili rješavani jedino uz prosvjedovanje studenata popraćeno medijskim pritiskom. Ovakvim ad hoc rješavanjem problema ili još gore njihovim guranjem pod tepih tražeći krivca među studentima ne rješavamo problem koji će u ovom slučaju dočekati sve buduće generacije studenata.

Poštovani ministre Mornar, s pravom Vas pitamo, na koji način mislite riješiti ovaj, a i slične slučajeve u budućnosti?

S poštovanjem,

Mladež Hrvatske demokratske zajednice grada Zagreba,

Povjerenstvo za obrazovanje

1 Comment so far

Uskoči u raspravu
  1. FRANO
    #1 FRANO 19 rujna, 2015, 16:57

    STEPINČEVSKA MALDEŽ,HD-ZEOVE FALANGE , SA DINARE VIČE ,ŠTA JE TO MIKRO EKONOMIJA.
    JA JOJ ODGOVARAM:KUJUNDŽILUK ,SAJDŽILUK ,OPANČARSTVO I LIČKO PRELO!!

    STEPINČEVA TALIBANSKA MALDEŽ NI CIJELI SUSTAV KAPITAL ODNOSA NE ZNA NI SA SAMIM SOBOM DA UPRAVLJA A KAMOLI DA USPOSTAVE NEKU NOVU TEORIJU KOJOM BI OBOGATILI VEĆ DAVANO ,PRIJE STO GODINA , ZASTRIJELI ,TRALJAVI I NEPRIMJERENI SUSTASV PROIZVODNIH PDNOSA , DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI I NJENIM OPĆIM INTERESIMA.. PA SUSTAV U KOJEM BORAVI SVIJEST STEPINČEVE KLERIKALNE MALDEŽI ,JE U POVIJESNO-MATERIJALISTIČKOJ ZNANAOSTI DAVNO POSLAN U ROPOTARNICU POVJESNO-DRŠTVENEIH ZANANOSTI , PA JE PARADOKSALNO DA ,UPRAVO, TAJ DIO DRUŠTVENOG SLOJA ILI KORPUSA ,KLERIKALNO-ROBOVSKE SVIJSTI ,POTEŽE PITANJE NAŠEG OBRAZOVANJA KOJE NIJE VIŠE U FUNKCIJI VLADAJUĆIH KAPITAL-ODNOSA JER TAMO VIŠE NE VLADAJU DRUŠTVENO-PROIZVODNI ODNOSI VEĆ ROBOVSKO-FEUDALNI ODNOSI ,KOJI SAMI SA SOBOM NE ZANJU UPRAVLAJTI ,JER SU PRIVATNI, KOJI SU KONCENTRIRANI U JEDNOJ KASTINSKOJ NADGRADNJI CIJELOJ DRUŠTVENOJ ZAJDNICI.

    PREMA TOME ,TAKVI ODNOSI NEMAJU PROSTORA DA SE UNAPREĐUJU ,JER ZNAOST JE OTIŠLA U ONOM PRAVCU KOJI NALAŽU POSTOJEĆE PLANETARNE PROIZVODNE SNAGE ,A ONE PO SVOJOJ SUŠTINSKOJ SNAZI I SVRHOVITOSTI TRAŽE OPĆE-DRUŠTVENO UPRAVLJANJE ,ZNAČI DRUGAČIJE PORIZVODNE ODNOSE IZ KOJIH EMANIRAJU SVI DRUGI DRUŠTVENI ODNOSI, A KOJI UKIDAJU PRIVATNO VLASNIŠTVO ,A TO PREDSTAVLJA PRVI I OSNOVNI ČIN NADVLADAVANJA OTUĐENJA ČOVJEKA PROIZVOĐAČA ,KOJI SE TIME OSLOBAĐA POSJEDNIČKOG DRŽABNJA SPRAM ZBILJE.
    I ŠTA SMO DOČEKALI DA SE PITAMO KAKO TO DA NAŠI MALDI NARAŠTAJI, KOJI SU PRISILJENI STUDIRATI NEKU ,NE ZNANOST NEGO TEORIJU ,KOJA JE NA RASPADU VEĆ DAVNO BILA , NEMAJU INTERESA DA JU OPLEMENJUJU JER DRUŠTVENI ODNOSI EMANIRAJU IZ OPĆEG STANJA SVIJESTI KOJA JE OPET REZULTAT STUPNJA PROIZVIDNIH SNAGA,ŠTO ĆE REĆI ,STUPNJA RAZVIJENOSTI NAUKE I TEHNOLOGIJE KOJA SE PREDICIRA U KIBERNETICI A KOJA SE RASPROSTRLA U SVE PORE DRUŠTVENOG ŽIVOTA I PROIZVELA NOVO POIMANJE SVIJETA ODNOSA KOJI NISU NIČIM OGRANIČENI VEĆ SLOBODNI U ONOJ ISKONSKOJ SVRHOVITOSTI SVAKOG POJEDINCA DA SE PREDICIRA U DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI NA ZAJEDNIČKOM SVLADAVANJU PRIRODE SVIJETA KOJI NAS OKRUŽUJE ALI UVJEK U AKTIVNOM I JEDINOM SVOJSTVU PRIRODNOG LJUDSKOG BIĆA DA SE OČITUJE.

    PA KAKO REČE VELIKI FILOZOF ,HEGEL,NARODNI DUH AKUMULIRA SVE DRUŠTVENE PROBLEME KOJI SVAKOG DANA POMALO NARUŠAVAJU DRUŠTVENE I DRUŠTVENO-PROIZVODNE ODNOSE I KADA SE NAGOMILA ONA PROTURIJEČNOST IZMEĐU RADA I PROIZVODNIH SREDSTAVA ONDA ĆE TAJ NARODNI DUH ISKRSNUTI KAO VULKAN IZ ZEMLJINE UTROBE BRZINOM OD SEDAM MILJA I POKRENUTI PROMJENE VEĆ OKAMENJENIH PROIZVODNIH ODNOSA I POKAZATI DA ĆE SE POSTOJEĆI PROIZVODNI UODNOSI PRETVORITI U NOVU I DRUGAČIJU , SAMOSVRHOVITU DJEATNOST LJUDSKOG BIĆA I CIJELE ZAJEDNICE U NERAZLUČIVOJEDINSTVO S’PRIRODOM I DRUGIM LJUDIMA. ČITAVOG LJUDSKOG DRUŠTVA I POSTATI JEDINA OAZA SREĆE.
    ZATO PORUČUJEM STEPINČEVSKOJ MLADEŽI ,VAŠA SVIJEST POIMANJA SVIJETA I ODNOSA U NJEMU JE NA STUPNJU OPAŽANJA KADA NE RASPOUZANJETE PREDMETE OD POJAVA ,PA JE VAŠEMJESTO NA VJERNAUČKIM AKADEMIJAMA GDJE ĆETE OSMISLITI MODUS KONTROLE POŠTIVANJA CELIBATA OD STRANE TIH ZATUCANIH FRATARA , DA NE VARAJU SEOSKE SNAŠE NA VJERNAUKU I ISPOVJEDI ,MAKAR SMO DEFICITARTNI U NATALITETU

    Odgovorite na ovaj komentar

Kliknite ovdje ako želite odustati od odgovora.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code