Danas je, više nego ikad prije, mobilnost u poslovanju uz maksimalno iskorištavanje svih raspoloživih resursa, kao i aktivno praćenje zadovoljstva korisnika te uspostava i korištenje višekanalne komunikacije postalo prioritet u poslovanju, a jedan od načina kako to postići je svakako i aktivno korištenje CRM-a, sustava za upravljanje odnosima s klijentima.
Upravo o CRM-u te koristima i mogućnostima koje pruža u modernom poslovanju bit će riječi na skorašnjoj međunarodnoj konferenciji “Shine in the Age of the Customer” – Solutions for Customer Obsessed Enterprise, koja će se u organizaciji IDC Adriaticsa i Microsoft Hrvatska održati u srijedu, 10. prosinca, u zagrebačkom hotelu Esplanade.
Razvoj CRM-a, trendovi ponašanja kupaca, nova rješenja za društvene mreže, marketing i odnose s klijentima, unaprjeđenje prodajnog ciklusa i pojačana produktivnost, neke su od ključnih tema koje će iskusni međunarodni stručnjaci iz Microsofta i IDC-a prezentirati na spomenutoj konferenciji. Konferenciju će otvoriti Ivan Vidaković, direktor Microsoft Hrvatska i Tatjana Lukić, regionalna direktorica segmenta Microsoft poslovnih rešenja a keynote prezentaciju održat će Tomasz Słoniewski, Senior Research Manager iz poljskog IDC-a.
Guido Anterist, Microsoftov direktor poslovnog razvoja i marketinga za EMEA regiju održat će prezentaciju na temu „A new Age of Selling – Deliver Amazing Customer Experiences“ a tijekom konferencije bit će predstavljen i Microsoft Dynamics CRM. Ovo rješenje kroz organizaciju i automatizaciju poslovnih procesa kompanijama može omogućiti smanjenje troškova i povećanje profitabilnosti a samim time i pozitivno utjecati na zadovoljstvo sadašnjih i budućih klijenata te njihovu odanost. A kakva su iskustva korisnika moći će se čuti na panel raspravi koju će moderirati Sven Marušić, direktor tvrtke InfoCumulus..
Konferencija “Shine in the Age of the Customer” – Solutions for Customer Obsessed Enterprise namijenjena je menadžmentu različitih industrija; od financija preko transporta i logistike, telekomunikacija pa sve do trgovine i javnog sektora ali i poslovnim analitičarima te voditeljima IT odjela kompanija.
Ova konferencija dio je regionalne prezentacije novosti na području CRM-a a slična konferencija bit će održana i dan ranije (utorak, 9. prosinca) u Beogradu.
Još nema komentara
Uskoči u raspravuNema komentara!
Počnite s raspravom.