Brač je kao turistička cjelina već dulji niz godina prepoznat kao destinacija pustolovnog turizma i otok bogate kulturno-povijesne baštine, o čemu svjedoči i posljednja reportaža u američkim medijima (The Huffington Post), koji Brač opisuju kao »prekrasan prostor koji pruža brojne sadržaje na otvorenom i adrenalinske aktivnosti«.
Izradom logotipa i slogana Brač je učinio veliki korak naprijed u boljem i izravnijem marketingu na svjetskom turističkom tržištu.
Osnovni su ciljevi tog projekta brendiranje Brača kao otoka kulturnoga i pustolovnog turizma, razvoj kvalitetnih turističkih proizvoda te stvaranje realnog okvira i podloge za kvalitetno produljenje turističke sezone.
Kako doznajemo u koordinaciji direktora otočnih ureda Turističke zajednice, tijekom ove godine pravo korištenja logotipa i slogana dodijelit će se udrugama i institucijama u kulturi, posebno važnim, muzejima, galerijama, atelijerima i samostanima, umjetnicima, vinarijama, sportskim udrugama i klubovima pustolovnog sporta, marketinški važnim tvrtkama te neponovljivim krajolicima. Logotip će se upotrijebiti i za markiranje pješačkih i tematskih staza, izradu zajedničke turističke karte Brača te za zajedničko predstavljanje projekta na turističkim sajmovima i manifestacijama.
1 Comment so far
Uskoči u raspravuNema komentara!
Počnite s raspravom.