AGROKOR MILICA UVEZLA IZ TURSKE TV OPIJUM ZA NAROD

AGROKOR MILICA UVEZLA IZ TURSKE TV OPIJUM ZA NAROD

4. svibnja, 2011.

13

Srpska manekenka Milica Mihajlović prije 9 godina s turskim je pjevačem Gökhanom Özenom snimila spot “Piletina” * Zahvaljujući njezinoj vezi sa sinom hrvatskog tajkuna Todorića Onur i Šeherzada stigli su iz Stambola na domaće TV ekrane i u Konzumovu reklamu
Irena Divković Milanović, poglavlje iz knjige "Kondo, kondo"

Turska pjevačka zvijezda Gökhan Özen za spot Civciv 2002. godine između 500 kandidatkinja izabrao je srpsku manekenku Milicu Mihajlović. Tada 18-godišnja Beograđanaka izvrsno se snašla u ulozi ostavljene drage turskog pjevača koji se proslavio 2 godine ranije albumom “Özelsin”. U turskom spotu albuma koji u prijevodu glasi “Piletina” Milica glumi mladu curu koja radi u butiku i kad shvati da je ostavljena, cijepa fotke svoga dragog. “Dživ, dživ” (piletina, piletina) u ispeglanoj maniri turbo folka, pjeva Gökhan dok Milica slaže ružičastu robu po dućanu. Prvi kadrovi spota u kojem s dugim nogama korača niz stube, mogu se vidjeti samo u verziji na Facebooku.U svim ostalim verzijama, uključujući i video klip na YouTubeu, izrezani su početni kadrovi dugonoge Milice u kratkoj haljinici.  Skraćena verzija spota tako počinje kadrovima pjevača a nastavlja s Milicom dok u butiku slaže ružičaste bikinije. Spot je režirao poznati turski redatelj Kemal Başbuğ. Budući je album postao hit, i video klip s atraktivnom Milicom često se vrtio tako da su o njoj pisale i tiražne turske novine Hürriyet.
Aktualna djevojka sina najvećeg hrvatskog tajkuna Ivice Todorića tada je postala vrlo popularna u Turskoj a dobila je i nadimak – Milka. Spot je Milici donio i nove angažmane pa je snimala i kampanju za poznatog turskog proizvođača seksi kupaćih kostima – Argento.
No sve bi rečeno ostalo u domeni samo uspješnog angažmana mlade beogradske manekenke za turskog pjevača, da se sedam godina kasnije nije dogodio fatalni njujorški susret Milice i Ivana Todorića. Ta će srpsko-hrvatska ljubavna veza donijeti reperkusije znatno širih razmjera. Među ostalim rezultirat će i i ekspanzijom turskih sapunica na domaća tržišta. No, pođimo redom!
Najmlađi nasljednik hrvatske dinastije Todorić početkom 2010. godine u intervjuu za Jutarnji list je tvrdio kako Agrokor, kompanija čiji je predsjednik NO-a nije odustala od akvizicija na regionalnom tržištu, nakon neuspješnih pokušaja kupnje prvo turskog pa ruskog trgovačkog lanca. Očito su u vrhu hrvatskog Agrokora shvatili kako prijava na međunarodni tender nije garancija nikakvog poslovnog proboja na strana tržišta pa su odlučili izmijeniti strategiju i steći jake lobističke uporišne točke. Jedan od takvih poteza bio je otvaranje hravtskog tržišta producentima turskih sapunica. Nepoznanica je što se sve odvijalo u pozadini tih Agrokorovih lobističko-marketinških aktivnosti, no na pojavnoj razini svi se dobro sjećaju kako je turska uspješnica – serija “1001 noć” zagospodarila Prime Time terminom hrvatske komercijalne televizije. Hrvatski trgovački lanac Konzum, čiji je vlasnik Todorićev Agrokor, dobio je ekskluzivnu reklamnu minutažu u tada najgledanijoj TV seriji s Šeherzadom i Onurom u glavnim ulogama. Šefica marketinga Agrokora Iva Balent, najstarija dijete Ivice Todorića, prvo je dala intervju zašto je vjerni fan “1001 noći” a potom krajem 2010. dovela Halita Ergença i Berguzar Korel u Zagreb. Tada najomiljeniji lik u Hrvatskoj i u široj regiji, glavni junak Onur, snimio je spot za Konzum a uskoro mu se u Zagrebu pridružila i njegova privatna i filmska partnerica Šeherzada. Bio je to pravi marketinški bingo za Todorićev Konzum – marketinški ulog namijenjen milijunima vjernih fanova turske sapunice. Koliko je Šeherzada bila slavna te 2010. godine svjedoči i slogan kojim se u Hrvatskoj pozivalo na ulične prosvjede: “Odjebi Šeherzadu, izađi rušit Vladu”. No sudeći po odazivu na protuvladine prosvjede u Zagebu i diljem Hrvatske , tadašnji TV “opijum za mase” – Šeherzada bila je jača od nezadovoljstva malim plaćama, recesijom, krizom. Ugrubo bi se moglo reći – Hrvatskom su gospodarili Onur i Šeherzada i tko je držao Šeherzadu, simplificirano rečeno, držao je i konce u svojim rukama.
A da se na ovom svijetu ništa ni u puno prozaičnijim stvarima ne događa slučajno, vidimo i iz ovog ljubavno – poslovnog trokuta na relaciji Beograd – Zagreb – Istambul. Tko bi rekao da će jedan spot snimljen na početku karijere odigrati tako veliku rolu u životima običnih ljudi s ovih prostora. I da će jedna “Piletina” iz Stambola i s Bospora osam godina poslije donijeti 1001 televizijsku iluziju toliko moćnu da će u Hrvatskoj čak i vođe protuvladinih demonstranata shvatiti da protiv Šeherzade nemaju nikakve šanse. Jer ovim svijetom dominiraju kapital s jedne i ljubav s druge strane. Ni jedno ni drugo ne poznaju granice. Dokazuje to i Miličina i Ivanova ljubavna veza s primjesama turskog turbo folka i žutih dunja, pardon, sapunica carigradskih… T
{gallery}balkanalije/milicaagrokor{/gallery}

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code