PO BEST BUY AWARDU GORENJE PRVO U HRVATSKOJ

PO BEST BUY AWARDU GORENJE PRVO U HRVATSKOJ

28. siječnja, 2013.

franjo bobinac gorenje

Prvo hrvatsko Best Buy Award istraživanje za opremanje, namještanje, uređenje i dekoriranje doma (Best Buy Award Home Decoration Survey) pokazuje da hrvatski građani i struka koja se bavi opremanjem interijera smatraju, iz vlastitog iskustva, kako im Gorenje nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o bijeloj tehnici, odnosno kućanskim aparatima.

U predmetnom istraživanju, Gorenje je osvojilo najveći broj glasova ispitanika (prva mjesta) u čak šest odvojenih kategorija u kojima se od ispitanika tražilo da navedu proizvođače najboljeg omjera cijene i kvalitete u Hrvatskoj za svaku zasebnu kategoriju: 1. Bijela tehnika općenito (kućanski aparati općenito); 2. Hladnjaci i zamrzivači; 3. Perilice i sušilice rublja; 4. Kuhinje i kuhinjski namještaj; 5. Perilice posuđa; 6. Aparati za kuhanje (štednjaci, pećnice, ploče za kuhanje i sl.); 7. Mali kućanski aparati (rezači za kruh, mikseri i sl.)

Rezultati su ovo nedavno provedenog “Best Buy Award Home Decoration Survey 2012/2013” istraživanja hrvatskog tržišta po metodi CAWI – DEEPMA – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association.

Pitanja su u svakoj kategoriji bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive proizvođača kućanskih aparata koji prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.

Pobjeda Gorenja u čak sedam od ukupno osam kategorija u kojima se ocjenjivao omjer cijene i kvalitete kućanskih uređaja i aparata u ovom istraživanju potvrđuje iznimno povjerenje koje hrvatski potrošači imaju u Gorenje.

Ispitanici u istraživanju Croatia Best Buy Award Home Decoration Survey bili su isključivo osobe čija je struka vezana uz opremanje, uređenje i namještanje interijera, ili građani koji upravo sada opremaju, namještaju i/ili uređuju svoj dom, ili oni građani koji su nedavno opremali, uređivali ili se upravo spremaju uređivati vlastiti dom, vikendicu ili drugu nekretninu koju osobno koriste.

Kompletno istraživanje Best Buy Award Home Decoration Survey 2012/2013 rađeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). 

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju potrošača Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.) T

1 Comment so far

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code