Spor oko lobističkih usluga Mate Granića i njegove tvrtke Magra oko Shopping centra Westgate ovih bi dana mogao dobiti novu pravno – porezno – financijsku dimenziju.
Suprotstavljene strane Granić i Otto Barić jr., direktor tvrtke Shopping centar Zagreb koja upravlja Westgate-om, trebali bi se, u petak, 24. svibnja sastati da pokušaju riješiti spor oko Granićevog honorara od 400 tisuća eura plus PDV, kojeg “lobist” za strane investitore potražuje od ulagača. Granić se nedavno obratio Westgateu sa zahtjevom da se njegovoj tvrtki Magra isplati honorar od 500 tisuća eura za lobističke usluge oko rješenja problema s vlasnicima zemljišta unutar projekta Westgate. Sadržaj pisma objavio je jedan dvevni list, a ispostavilo se da tvrtka Shopping centar Zagreb, koja je vlasnik centra, ne želi platiti taj honorar – direktor SCZ-a Otto Barić jr., ranije inače i sam jedan od suinvestitora u projekt, kazao je kako SCZ s Granićem nema ugovor niti su te lobističke usluge naručene od Magre.
Najzanimljiviji dio cijele priče i Granićevog lobiranja je navodno uključivalo i tzv. “lobiranje” oko DORH-a. Osim toga, zasad nije poznato da li je ravnateljica porezne uprave Nada Čavlović-Smiljanec naplatila PDV s te famozno sročene i ispostavljene lobističke fakture.
Još nema komentara
Uskoči u raspravuNema komentara!
Počnite s raspravom.