Narudžbom novih 251 automobila za svoje dužnosnike od strane Zagrebačkog holdinga, čovjek bi pomislio da ta zagrebačka megatvrtka grca u novcu a ne u predbankrotnim dugovima i gubicima, kao što je to zapravo slučaj. Nije li licemjerno Zagrepčanima dizati cijene prijevoza i dijeliti packe za pozive na neplaćanje javnog prijevoza, te u isto vrijeme sebi naručivati nove automobile na račun tih istih Zagrepčana? Uostalom, za što su dužnosnicima Holdinga uopće potrebni novi automobili? Da nas što brže odvuku u nove dugove i gubitke? Ne bi li upravo ti dužnosnici trebali biti primjer kako se koristi i plaća javni prijevoz?
Naravno da se od njih ne može očekivati da koriste javni prijevoz, kada i sami znaju da su cijene prijevoza abnormalno velike. Uzmimo kao primjer prosječnu zagrebačku obitelj s četvero djece koja želi otići u centar grada na sladoled. Trošak za kupovinu šest sladoleda iznosi 30-ak kuna, no trošak prijevoza za odlazak u centar i povratak kući za šest osoba iznosi čak 144 kune (ili 180 kuna ukoliko se karte kupuju u vozilu). Kako u ZET-u i Holdingu uopće očekuju da će ljudi plaćati javni prijevoz, kada su jedan obični obiteljski odlazak na sladoled sveli na trošak od 200-njak kuna?
Stoga, iako je poziv na neplaćanje javnog prijevoza nelegalan, on je u potpunosti legitiman i opravdan. Nitko nema pravo jednom prosječnom Zagrepčaninu, koji radi za minimalac, reći da nije u pravu kada neplaćanjem javnog prijevoza odbija krpati tuđe dugove i lopovluk.
U ime Gradskog odbora HČSP-a grada Zagreba,
Frano Čirko, član GO i predsjednik Mladeži
1 Comment so far
Uskoči u raspravuNema komentara!
Počnite s raspravom.