ZBOG ČEGA PATOLOŠKOM STRAŠĆU TZV. POLITIČARI ŽELE U EU

ZBOG ČEGA PATOLOŠKOM STRAŠĆU TZV. POLITIČARI ŽELE U EU

14. listopad, 2012.
Print Friendly, PDF & Email

 

 

( Koja je poruka prerane smrti Borisa Šprema tzv. političarima )

Svatko tko je iskusio komunističko zlo u prošlosti i shvatio uvijeni komunizam sadašnjosti uviđa razloge i korijen svih naših nedaća koje poprimaju katastrofične razmjere. Isto tako je vidljivo da su tvorci komunizma istog mentalnog sklopa današnjih tvoraca neprirodnih i bešćutnih integracija. Ta kategorija ljudi vrlo dobro zna da njihov opstanak u vlasti brojnih naroda  je jedino moguć u tom nametnutom sustavu mimo volje naroda. Njihovo je geslo, poslije mene potop. Isto tako je nužno shvatiti zašto su ti tzv. političari patološki sljedbenici te njihove politike. Nije teško ni to shvatiti, jer ti ljudi u većini potječu iz obitelji koji također nisu u životu dobili ljubav pa je i ne mogu dati svojoj djeci. Isto tako već u samom korijenu odbačen je Bog kao ljubav i vjera da ovo nije kraj života na zemlji. Priklonili su se podatljivom i primamljivom materijalizmu kako bi kompenzirali ne dobivenu ljubav, koju nikad i nisu spoznali jer ona traži sasvim druge kvalitete rada i života. Uvijek je bilo lakše rušiti nego graditi i vidjeti rezultat u kratkom vremenu i iz toga izvući profit za svoju patološku strast, vječno gladnu.

Nažalost, ta kategorija drži konce svijeta u mnogim zemljama kojima je cilj učvrstiti svjetsku piramidu vlasti i naći sigurnost svojeg opstanka na premisama moći i bogatstva vidjevši sebe kao bogove.

Ta pošast zahvatila je mnoge narode po njihovim tzv. političarima i kad samo pogledamo one koje poznajemo putem medija i njihovog djelovanja ali isto tako i njihovog fizičkog izgleda, možemo uvidjeti i njihovu nutrinu. U Eu vrh te nametnute piramide od nikoga izabrane jest EK. Kad bi ušli u njihove biografije koje su više-manje poznate sve postaje jasno kojim putem nas guraju u bespuća budućnosti. Goli otok i tucanje kamena bez kraja je stvarna slika tog puta. Svi znamo da se dobro hrani dobrim a zlo zlim, a zlo je beskonačno nezasitno. Njihovi podanici i ne moraju biti toliko zli ali su doslovce opsjednuti strahom od gubitka pozicija koje zauzimaju. Kod nas su kristalni primjeri Milanović, Pusička, Jovanović, oba Ostojića, jasno i gorljivi Mimica i Linić koji nešto i uviđa ali je u oklopu iz kojeg više ne može, jer je predugo bio umotan u željeznu zavjesu.

Pokojnog Borisa Šprema nisam poznavao ali sam odavno uvidio da u njemu nema zla ali jednostavno bio je zarobljen u tom sustavu. Njegova tužna smrt to je i pokazala a posebice njegov javni povratak iskonu vjere, katoličke vjere. Kad sam čuo za smrt, prva misao mi je bila, Bože pomiluj ga. Njegove brojne kolege iz politike naprosto su se natjecali ( ponajprije od straha pred neminovnošću smrti) u isticanju ljudskih kvaliteta Borisa Šprema. Očito im je bar na trenutak proradila savjest koja će  već idućeg dana biti ugašena jer ljudskost kod većine od njih ne stanuje u njima, a iskreno bih volio da ovaj tužni događaj bude poticaj na razmišljanje u cilju obraćenja i buđenja savjesti na duži rok, rok spasenja duše i tijela. 

Još uvijek je na vrijeme da izbjegnemo ulazak u tu tamnicu naroda zvanu Eu i okrenemo se svojem narodu i budućim naraštajima kako ne bi stekli epitet prokletstva. Kad su nevolje neminovno se je okrenuti vlastitoj obitelji u svrhu spasa a naroda je zbir obitelji i ujedno Božje djelo. Zbog čega uopće postoji različitost kod ljudi i naroda?! Zato jer smo subjekti, zato jer smo posebni ali i zato što u sebi moramo snositi odgovornost i za nju osobno odgovarati kako na razini pojedinca tako i naroda. Sva događanja u Eu nam govore, okrenimo se sebi a pomognimo bližnjemu da i on izađe iz nevolje, bilo pojedincu ili narodu, na Božjim načelima.

Zagreb, 3. 10.2012.                                                                        Josip Kokić – glas naroda   T

6 komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.