ZAHVALJUJUĆI CROWDFUNDING KAMPANJI SKUPILE 120 TISUĆA KUNA

ZAHVALJUJUĆI CROWDFUNDING KAMPANJI SKUPILE 120 TISUĆA KUNA

21. srpanj, 2016.
Print Friendly, PDF & Email

 

Boutique vinske kulture Pupitres vinske je škole i tečajeve do sada održavao gostujući u vinskim barovima i restoranima diljem Hrvatske, no budući da raste zanimanje građana za edukaciju o vinima, njegova ga je osnivačica Jelena Šimić Valentić poželjela smjestiti na stalnu adresu. Razgledavajući prostore koji se iznajmljuju u središtu Zagreba, postala je svjesna da joj je za uređenje prostora potrebno 170.000 kuna. Banka u kojoj trenutačno ima poslovni račun, odbila joj je dati kredit jer je kao početnica u poduzetništvu ocijenjena prerizičnom. Čvrsto vjerujući u svoj projekt, mladu poduzetnicu odgovor banke nije obeshrabrio, pa je potražila alternativu tradicionalnim oblicima financiranja.

Unatoč tome što su već počeli godišnji odmori, odlučili smo u iznimno kratkom roku postaviti i pokrenuti crowdfunding kampanju. Napisali smo newslettere za sve koje već prate rad Pupitresa, snimili video poruke, osmislili prateće materijale, povezali ih s društvenim mrežama i lansirali internetsku kampanju. Ljude smo pozvali da podrže projekt i unaprijed kupe poklon bonove za vinsku školu. Pritom bi uz kupnju jednog bona drugi dobili besplatno. Reakcije su bile fantastične! Internet se užario i nakon pet dana prikupljeno je 120.000 kuna“, kazala je Ana Keglović Horvat.

Govoreći o crowdfundingu, stručnjakinja za digitalni marketing iz Ludih riba istaknula je da se u Hrvatskoj sve više ljudi odlučuje za taj način financiranja. Zahvaljujući tome netko sa sjajnom poduzetničkom idejom uz minimalni rizik može doći do početnog kapitala. S druge strane, ljudi novcem koji ne opterećuje previše njihov kućni budžet, žele pomoći projektima u koje vjeruju.

Znali smo da me kampanja može približiti ostvarenju poslovnih snova, ali nisam se nadala ovakvom uspjehu. Ne samo da su se osigurala osnovna sredstva za najam i uređenje prostora boutiquea vinske kulture Pupitresa, nego su se na valu dobrih vibracija javili i ozbiljniji investitori te potencijalni poslovni suradnici. Cijeli projekt bila mi je i potvrda da korisnicima pružamo kvalitetnu uslugu i da vjeruju u nas, a od toga nema jačeg vjetra u leđa“, kazala je Jelena Šimić Valentić, sommelierka koja je kao osnivačica prvog boutiquea vinske kulture u manje od dvije godine održala gotovo dvjesto vinskih radionica.

Doživjevši svu snagu suvremene tehnologije mlada poduzetnica potiče i druge koji vjeruju u svoju poslovnu ideju i proizvod ili uslugu, da iskoriste sve internetske alate i tehnike koji im stoje na raspolaganju. T

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.