Odlukom Vijeća za elektroničke medije (VEM) koju je kasnija potvrdila Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN), u studenome je odbačena ponuda tvrtke Slovenia Broadband u sklopu KKR-a za preuzimanje Nove TV s obrazloženjem da ne postoje zakonski uvjeti za stjecanje 100 posto dionica zbog nedopuštenosti medijske koncentracije u smislu Zakona o elektroničkim medijima.
Tom odlukom hrvatskih regulatornih tijela odgođeno je najavljeno preuzimanje Nove TV kojom je moćna američka investicijska kompanija, koja se navodi i kao vlasnik N1 televizije, htjela završiti konačno preuzimanje medijskih operacija u Hrvatskoj i Sloveniji dosadašnjeg vlasnika Nove TV – korporacije CME, vrijednih oko 230 milijuna eura.
Iako se na temelju priopćenja tvrtke u sklopu KKR-a u listopadu činilo da je preuzimanje Nove TV i najavljeno širenje programa i produkcije te televizije gotova stvar, navodilo se i kako je ta ”transakcija podložna odgovarajućim regulatornim odobrenjima”.
No, to je medijsko preuzimanje, najvažnije u Hrvatskoj proteklog desetljeća, ”zapelo” na odluci VEM-a koji je utvrdio da je tvrtka u sklopu KKR-a, preko koje je trebalo biti provedeno preuzimanje, ujedno i mrežni operator te da prema postojećom zakonu ”operator koji obavlja djelatnost prijenosa audiovizualnog i/ili radijskog programa ne može biti nakladnik televizije”. Tu je odluku kasnije potvrdila i AZTN, a predstavnici KKR-a najavili su kako će angažirati pravne stručnjake koji će ”ocijeniti je li odluka u skladu s europskim načelom vladavine prava i je li lokalno pravo primijenjeno na nediskriminirajući način”.
Nakon toga, čelnici KKR-a najavili su da ne odustaju od preuzimanja Nove TV i krajem prosinca jedan od njihovih direktora posjetio je Zagreb gdje se konzultirao s pravnim stručnjacima i najavio intenzivnije lobiranje za ostvarenje njihova cilja. U sklopu toga, najavljeno je i moguće angažiranje dodatnih lobista i PR stručnjaka, a vrijedno je istaknuti i kako je PR agencija Krešimira Macana, novog savjetnika za medije premijera Andreja Plenkovića, dosad vodila odnose s medijima u ime KKR-a, odnosno njihove medijske tvrtke United Group.
I dok se nastavlja proces preuzimanja Nove TV – najgledanije i najutjecajnije komercijalne televizije u Hrvatskoj. T
Još nema komentara
Uskoči u raspravuNema komentara!
Počnite s raspravom.