U HRVATSKOJ GRAĐANI NAJZADOVOLJNIJI USLUGAMA U PRIVATNOM ZDRAVSTVU

U HRVATSKOJ GRAĐANI NAJZADOVOLJNIJI USLUGAMA U PRIVATNOM ZDRAVSTVU

7. rujna, 2015.

icertias-international-certification-association-gmbh-intro-1-638
Hrvatska tvrtka ICERTIAS u suradnji sa svojom matičnom kućom ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Zurichu Švicarska, provela je tijekom srpnja ICERTIAS Customers’ Friend istraživanje o zadovoljstvu hrvatskih građana kvalitetom uslužnosti tvrtki u Hrvatskoj – prema percepciji samih građana Hrvatske – odnosno samih korisnika i konzumenata.
Odvojeno je ispitano zadovoljstvo građana uslužnošću tvrtki iz sektora usluga, a zasebno iz sektora proizvoda. Anketiranje je obavljeno putem web ankete na uzorku reprezentativnom za opću populaciju u Republici Hrvatskoj (N=2.400) – 1.200 ispitanika za kategorije iz proizvodnog sektora i 1.200 ispitanika za kategorije iz uslužnog sektora.
Na pitanje “Smatrate li da je u Hrvatskoj danas razina uslužnosti koju tvrtke pružaju svojim kupcima odnosno klijentima na većoj ili nižoj razini nego prije pet godina?”, 36,3% ispitanika odabralo je ponuđeni odgovor “Danas je uslužnost na istoj razini kao i prije pet godina”; 35,6% ispitanika odabralo je odgovor “Danas je uslužnost bolja – odnosno na većoj razini nego prije pet godina” dok je 28,1% ispitanika odabralo ponuđeni odgovor: “Danas je uslužnost lošija – odnosno na nižoj razini nego prije pet godina”.
Na konkretno pitanje u ICERTIAS Customers’ Friend istraživanju a vezano uz uslužne djelatnosti: “Odaberite uslužni gospodarski sektor za koji smatrate da tvrtke unutar njega u Hrvatskoj nude najveću razinu uslužnosti – najbolji odnos prema svojim klijentima:” najveći broj ispitanika od deset u rotaciji ponuđenih odgovora odabrao je odgovor: “Privatni zdravstveni sektor (npr. privatne poliklinike i sl.)” – njih 22.0%, slijede “Ugostiteljske usluge (kafići, restorani, hoteli i sl.)” sa 21,3% ispitanika, “Maloprodaja prehrambenih proizvoda i robe široke potrošnje” sa 17,8%, “Bankarstvo” s 9,0%, “Maloprodaja odjeće i obuće” sa 6,1%, “Osiguranja” sa 5,7% te na začelju “Telekomunikacije” – 4,7%; “Auto-moto (npr. servisi za vozila)” – 4,6%; “Maloprodaja tehničke opreme, elektronike, bijele tehnike i sl.” – 4,6%; te “Energetske usluge” – 4,2%.
Na pitanje: “Odaberite PROIZVODNI gospodarski sektor za koji smatrate da tvrtke unutar njega u Hrvatskoj nude najveću razinu uslužnosti – najbolji odnos prema svojim kupcima (posebice kada je riječ o reklamacijama, rješavanju pritužbi na kvalitetu proizvoda i sl., servisnoj podršci, dodatnoj edukaciji o tome kako najbolje koristiti proizvod, fer promociji i fer deklariranju informacija o proizvodu i dr.):” najveći broj od ukupno 1.200 ispitanika odabrao je ponuđeni odgovor: “Proizvođači visokotehnoloških proizvoda (mobiteli, laptopi, računala i sl.) – njih 22,9%; slijede “Proizvođači hrane” – 16,1%; “Proizvođači automobila” – 10,0%; “Proizvođači bijele tehnike” – 9,3%; “Proizvođači kozmetičkih proizvoda i proizvoda za higijenu tijela i sl.” – 9,1%; “Proizvođači namještaja” – 9,0%; “Proizvođači odjeće” i “Proizvođači građevinske opreme i građevinskog materijala i sl.” svaki sa po 6,0%; “Proizvođači obuće” – 4,3%; “Proizvođači pića” – 4,2% te na začelju “Proizvođači kućnih kemikalija” sa 3,1% glasova ispitanika.T
 

 

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code