SISAČKOM KOLODVORU DATI IME SINIŠE HAJDAŠA DONČIĆA

SISAČKOM KOLODVORU DATI IME SINIŠE HAJDAŠA DONČIĆA

28. ožujak, 2016.
Print Friendly, PDF & Email

tsisački_kolodvo_ožujak16

Na samom početku mandata, SHD je u Splitu doktorirao turizam, stekavši preduvjete za izradu strateškoga projekta zagorskih vinskih cesta pod nazivom „Tudum“a potom je udahnuo projektnu razvojnu sigurnost cestovnom, zračnom, pomorskom, riječnom i željezničkom prometu. Sreća je da Hrvatska nema još i podmornički i podzemni promet. Ukinuo je mnoge neperspektivne željezničke pruge („Čim se sedneš, Čim se sedneš već mašina fira, pa te pela v beli Zagreb grad…), strmoglavio je u nepovrat tvornicu „Gredelj“, arbitrirao u brodogradnji, s Muljanovićem sredio „Croatia-Airlines“ i stan spasiteljskoga direktora dislocirao u Amsterdam, zamuljao je s Francuzima vrijednost radova u zagrebačkoj Zračnoj luci

Napisao i snimio: Josip Frković

Red je sisački Željeznički kolodvor imenovati Siniša Hajdaš Dončić. Minuloga, Velikoga petka, na istočnoj strani sisačkog željezničkoga kolodvora, uoči gableca rasprostirao se opojan miris frigane ribe s kotlenice i velikoga tanjura za kotlovinu. Bilo je to u skučenu dvorištu odsjeka HŽ-a za održavanje pruga. Pomislih najprije da vrijedni željezničari s pečenjarom iz Gušća Ivekom Đuračićem, osim uskrsnoga blagdana, obilježavaju i završetak prekrivanja novim crijepom svoje upravne prizemnice. Vjerovali ili ne, riječ je o jedinom mini-zahvatu što su ga iza 7. ožujka i velikih obećanja sisačko-moslavačkom županu Ivi Žiniću za nastavak radova započetih davne 2013. dali čelnici HŽ-Infrastrukture. Direktor održavanja infrastrukture Damir Ćavar , kako je novac osiguran, obećao je nastavak radova za 15-ak dana, a završetak sljedeće godine. Na čelu hažeovaca u Sisku je bila predsjednica uprave Renata Suša, nasljednica Darka Peričića, ali bez nedavno postavljena pomoćnika, riječkoga kadra Gordana Žurge. Dotični Žurga iz ekipe je kumova bivše županice Marine Lovrić Merzel, Slavka Linića, Miralema Miranda Mrsića, ali i Joze Kalema. Okušao se Gordan Žurga uz potporu županice i u vođenju u minus Top-Termi Topuskoga, nazočio blagoslovu nekih terapijskih jedinica Lječilišta uoči uhićenja MLM. HTV je tada zabilježio teatralno križanje SDP-ovih sisačko-riječkih moćnika, ali… Njihov opranim milijunima potkoženi prijatelj Jozo Kalem iz riječkoga „Tehnodrva“, kojega danas slave kao spasitelja bjelovarske drvoprerađivačke „Česme“, priopćuje hrvatskom puku nastavak investicija, sve do gradnje benzinske crpke (ne valjda one planirane pred OŠ braće Ribara u Sisku – op.a.), te elektrane jačine 1,7 megavata. Od 2013. je sisački kolodvor, u koji je „čelični zmaj“ parnjače 1. listopada 1862. dovezao prvu kompoziciju prve pruge Južnih željeznica, već tri godine izgledao kao iza drugoratnih britanskih bombardiranja silosa PiS-a. Od tada upravo – a bilo je vrijeme radova skupe arheologinje Mirjane Sanader, velikih investicijskih obećanja neokomunista i MLM i pridruženih dugoprstića – Siščani iz sjevernih dijelova grada i Zelenoga Brijega svakodnevno uvježbavaju vještine svladavanja prepreka.

Savjetnici županice profitirali?

Točnije, razbacanih pružnih pragova, glajzova, skretnica i drugih materijala. Tko im je kriv što u pola stoljeća obećavajućeg Šapajevljeva (JBT) socijalizma i vlasti željezarinih zvijezda Norberta Vebera, Stevana Končara i Luke Bročila makar od otpadnih čeličnih cijevi nisu podigli pješački most iz Lisinskoga u Treću (Kačićevu) ulicu. Zanimao se župan Žinić i za sudbinu cestovnoga prijelaza Odra-Stupno, ali uz odgovor kako će u blagajnu morati posegnuti Hrvatske ceste. I baš tu svaki razgovor o kolodvoru u koji se povremeno ulažu radovi ličilaca mora prestati. Jer, milovidna je crvena barunica na izborima zadobila privrženost glasača, ali su njene asistente u trojakim ulogama uhvatili s rukama u pekmezu. Za podizanje ruke u županijskom parlamentu po dogovoru i motivirajuće stručno „savjetovanje“ genijalne medicinske sestre s titulom riječne prometne inženjerke (Odra, Kupa, Sava, Lonja, Una) nije mala stvar u krajnje osiromašenoj županiji za pet godina zaraditi gotovo milijun kuna. Koliko li će tek zaraditi bivši ministar i premijer na kalašnjikovima za ISIL i muzejskim MIG-ovima HZS-a. Rasteplo je to sisačko društvo na brezovička i ina kolektivno-autonomna domjenkovanja i derneke, svakovrsnu pustu korupciju, najmanje 35 milijuna kuna. I, kad se županija, odnosno nova garnitura vodećih ljudi drznula tražiti povrat dokumentacijom dokazivih iznosa grabežljivosti, sutkinja sisačkoga Općinskoga suda stala je na stranu dugoprstića. Sigurna je u zakonitost i ustavnu utemeljenost takva načina potpore korupciji. Odvjetniku županije, istina, ostaje mogućnost žalbe i nepristrana odlučivanja u drugostupanjskom sudskom postupku, a građanima radost što sami, osobno, ne moraju namirivati haračem nastalu novčanu štetu. Kao u slučaju velikana hrvatskoga naroda i njegova trećega veleizdajnika iza Ante Pavelića i Stipe Mesića, Ive Sanadera. Zašto li su kineski poslovnjaci bistroglava ex-ministra Zagorca Sinišu Hajdaša Dončića iz kukurikajuće koalicije udbaških velikana Zorana Muljanovića nazvali najglupljim čovjekom što su ga dosad upoznali, a gospodarskoga ex-ministra iz družbe klijentelističke i Čačić-Pusićkine minijaturne hrvatske nepotrebne stranke HNS-a Ivana Vrdoljaka najpokvarenijim (ta, u dnevnoj sobi drži hladnjak vitrinu za sladoled – op.a.) doista je teško dokučiti. Istina, prvi se vjerodostojnošću poput drugih komunista ne može podičiti.

Krapljan izgubio bitku s kradljivcima HAC-a

Na samom početku mandata, SHD je u Splitu doktorirao turizam, stekavši preduvjete za izradu strateškoga projekta zagorskih vinskih cesta pod nazivom „Tudum“a potom je udahnuo projektnu razvojnu sigurnost cestovnom, zračnom, pomorskom, riječnom i željezničkom prometu. Sreća je da Hrvatska nema još i podmornički i podzemni promet. Ukinuo je mnoge neperspektivne željezničke pruge („Čim se sedneš, Čim se sedneš već mašina fira, pa te pela v beli Zagreb grad…), strmoglavio je u nepovrat tvornicu „Gredelj“, arbitrirao u brodogradnji, s Muljanovićem sredio „Croatia-Airlines“ i stan spasiteljskoga direktora dislocirao u Amsterdam, zamuljao je s Francuzima vrijednost radova u zagrebačkoj Zračnoj luci, a novoj vladi RH ostavio rješavanja problema HAC-a. Istoga onoga HAC-a, u kojem je sisački mr. prometa Željko Krapljan jalovo i uzaludno pokušavao razbiti lanac pljačke i korupcije službe naplate cestarine. Na koncu, kad je već grad Sisak izgubio izbore i vodeću političku ulogu Domoljubne koalicije, morao je čestiti Posavac ustvrditi kako je komunistička gradonačelnica Kristina Ikić Baniček jednim malim e-mailom (kao Mirela Holy) na istoj adresi HŽ-a ishodila pljačku državne imovine u vidu navodno neperspektivne željezničke pruge Sisak-Karlovac. Negdašnje prometne žile kucavice Banovine i Korduna. Ukradeno je nepovratno i nepopravljivo više od 10 miijuna kuna. U Gajdaš-Dončićevim procjenama, valjda, spomenuti kolosijeci nisu mogli poslužiti ni turističkim projektima Topuskoga i Banovine. Za poslove demontaže, vrlo vjerojatno, omiljena Kiki iliti Ikebana, koristila je savjete netom promoviranoga šefa kabineta MOP-a, svoga bračnoga druga Darka Baničeka i njegova genijalnoga ministra Gordana Marasa. Zbog najnovijeg Marasova neutemeljena prizivanja svoga navodnog ličkoga podrijetla, držim, žalit će se gospićko-kaniški doktor Dado, ali i sisačko-moslavačka zavičajna udruga „Vile Velebita“. Navodno im nije pomogao u povlačenju HBOR-ova kunskoga i europskoga novca…

Ushićena asfaltom do bazilike i haračem

Kad već govorimo o prometu, umjesto Gajdaša Dončića, Sisku će ga riješiti prva drugarica grada, Kristina Ikić Baniček, koja silne milijune utrpava u crvene biciklističke i ine štreke. Čak i u dijelovima kupske zelene šetnice. Trenutno su na redu investicije u brojna parkirališta, iz kojih se ulaganja vrlo brzo gotovinskom naplatom vraćaju u blagajnu. Kad je već šarmantni kum Maras u HBOR-u ishodio poticajni kredit. Jednom sam već napisao da bi Ikić Baničekova automate za naplatu parkiranja najradije postavila i u privatnim i inim dvorištima, ali…Provozavši zainteresirane Bakranovom ulicom (u zelenobriješkom patrolnom busu APS-a broj 5, na obnovljenoj gradskoj liniji) gradonačelnica je istaknula kako oborinska odvodnja, vodovodna mreža, javna rasvjeta, elektroenergetska i DTK instalacije, biciklističke staze i asfaltni kolnik u ovoj fazi koštaju 5,5 milijuna kuna. Slijedi potom iznenađujući citat: „Posebno me veseli što smo uspjeli u potpunosti završiti asfaltiranje do bazilike sv. Kvirina…“ Bilo je to vrlo ugodno čuti od osobe koja vjeru ne poštuje, a Crkvu, samo bez njenih službenika, ipak poštuje. Bila je, štoviše, i na preduskrsnom svečanom ručku „Caritasove“ pučke kuhinje, a ići će i na uskrsnu sv. Misu. Za blagoslova kvalitetnoga objeda u pučkoj kuhinji, vidi se na internetu, u molitvu se unio jedino prvi zamjenik stvarnoga predsjednika Gradskoga vijeća Ivana Đumbira, skrušeni Ivan Rendulić. Bez spomena županije i njenih obećanja o sufinanciranju modernizacije Ulice dr. Ive Bakrana, nije se moglo. Zato je kazala kako će SMŽ svoj milijun kuna ipak uložiti u desetljećima zapuštenu Vinogradsku, dok će se u dovršetak parkinga i pješačke staze u Bakranovoj uložitii daljnjih 1,5 milijuna. Sasvim za kraj, podsjećanje sugrađanima: Čuvajte se prometnih prekršaja, osobito pri parkiranju (nečuvanih) motornih vozila. I najmanja nesmotrenost mogla bi vas neugodno koštati Ikebanina harača. Dobro stojećoj drugarici gradonačelnici (koja za danonoćne službene i privatne potrebe koristi državni auto s nalijepljenim logotipom grada Siska na vratima, dok obiteljski odmara u zagrebačkoj garaži – op.a.) sitnih, rekli bismo zanemarivih 500 (pet stotina) kuna. Svima ostalima, na žalost, taj iznos znači mnogo kruha, mlijeka, jaja… T

3 komentara

Uskoči u raspravu
  1. FRANO
    #1 FRANO 1 travanj, 2016, 03:41

    MOJ PAJDAŠ DONČIĆ ZASLUŽIO JE DA SVAKI KOLODVOR NOSI NJEGOVO IME, ALI NIJE ZASLŽIO DA SE JA U TO PETLJAM, JER ZA TO TREBA IMATI PETLJE.

    Odgovorite na ovaj komentar

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.