MRZITE HRVATE, A BRANITE ONE KOJI SU VAM UBILI OCA

MRZITE HRVATE, A BRANITE ONE KOJI SU VAM UBILI OCA

26. listopada, 2014.

 

 

pomocnik-ministra-bojan-glavasevic

Otvoreno pismo pomoćniku ministra branitelja Bojanu Glavaševiću

Napisao: Mladen Pavković

Poštovani g. Glavaševiću,

eto, što može učiniti jedna vaša najblaže rečeno “nesmotrena” izjava koju ste, kao pomoćnik ministra branitelja, rekli na okruglom stolu Europskog doma Vukovar i Documente (koja je iznimno poznata po borbi protiv svega što je hrvatsko!) – kako bi trebalo istražiti zašto velika većina hrvatskih branitelja i civila koji su prošli Domovinski rat boluje od niza malignih oboljenja i PTSP-a, a riječ je, kako ste izjavili, o populaciji koja je pobijedila u ratu i ostvarila brojna zakonska prava, dok populacija koja je bila na strani tzv. Krajine i izgubila rat, nema prava, ali ni PTSP. (sic!)

VEĆINA BRANITELJA NIJE OSTVARILA PRAVA

Kao prvo, velika većina od registriranih hrvatskih branitelja nije ostvarila “brojna zakonska prava”, jer ih niti nema. Tu prije svega mislimo o ljudima koji su na ratištu proveli gotovo cijeli oslobodilački rat, a nisu imali “sreće” da ih pogodi metak. Takvi, kojih je najviše, ostvarili su minimalna prava, koja gotovo da i nisu spomena vrijedna. Oni pak hrvatski stradalnici koji su ostali trajni invalidi, ostvarili su tek neka od prava, tek neke od “povlastica” koje bi vama i sličnima vrlo rado poklonili samo da im možete vratiti zdravlje, dijelove tijela ili pak vratiti miran noćni san.

Kao drugo, vi biste prvi trebali stati u obranu tih ljudi, razumjeti ih, jer ste u hrvatskom Domovinskome ratu izgubili oca, koji je bio častan i pošten čovjek. Međutim, vi to ne činite, pa se stječe dojam da zbog toga “mrzite” Hrvate, a ne one koji su vam ubili oca, što je van svake pameti. Osim toga, vi nikada ne biste bili postavljeni za pomoćnika ministra branitelja da vam se otac ne zove – Siniša Glavašević. Možda nije, a možda i jeste za usporedbu: pokojna Kata Šoljić iz Vukovara je u Domovinskome ratu izgubila četiri sina i dvadesetak članova obitelji, Eva Šegarić iz Škabrnja tri i više od dvadesetak članova obitelji, pa nitko iz njihove obitelji nije nigdje na nekom “visokom” državničkom položaju, a takvih i sličnih primjera mogli bismo vam nizati u nedogled. Kao pomoćnik ministra branitelja, vi bi to, pretpostavljamo, trebali znati i bolje od nas. No, kad su vas po političkoj liniji postavili na ovo radno mjesto svi smo iskreno pljeskali, ali eto vidite i sami brzo ste nas, na žalost, razočarali. Bojimo se da će ta ista politika nakon vašeg “odsluženog” mandata s vama jednostavno “obrisati cipele”, što nikako niste zaslužili.

O ČEMU VI PRIČATE

Kao treće, vi, najblaže rečeno, ne govorite istinu kad kažete da “populacija koja je bila na strani tzv. Krajine i izgubila rat, nema prava, ali ni PTSP.” Njihovi borci, koji su bili agresori, i to u Srbiji, Crnoj Gori i Republici Srpskoj ostvaruju svoja prava putem njihova Zakona o boračko-invalidskoj zaštiti, Zakona o pravima boraca, vojnih invalida i članova njihovih porodica (kojim su obuhvaćeni i četnici iz II. svjetskog rata), ali i po nekim drugim zakonima. Ako, štovani Glavaševiću, malo pogledajte na portale i naići ćete i na podatak da, primjerice, u Boračkoj organizaciji Republike Srpske više od 45 posto njihovih veterana i članova obitelji ima PTSP-i, odnosno da je svaki drugi njihov vojnik lakše ili teže obolio od ove bolesti! Zatim ćete naići na podatak oba entiteta BiH, da su oni apsolutni rekorderi po broju oboljelih od PTSP-a. Tako u jednom intervjuu predsjednik Udruženja oboljelih od PTSP-a Federacije BiH navodi da “statističke procjene govore da čak 40 posto demobilizirnih boraca u FBiH pati od neke vrste simptoma karakterističnih za PTSP, dok u svijetu postotak oboljelih iznosi oko dva posto ukupne populacije.” Na cijelom području BiH nakon zadnjeg rata suicid je izvršilo najmanje tri puta više boraca ili branitelja nego u Hrvatskoj. U Republici Srbiji, prema nekim njihovim pokazateljima, od PTSP-a iznimno je ugroženo također najmanje 40 posto boraca, (neki kažu i 60 posto), odnosno ima te simptome, a slično je i u Crnoj Gori.

Dakle, gospodine Glavaševiću o čemu vi pričate? Činjenica je da PTSP-i imaju hrvatski branitelji, ali i na tisuće hrvatskih civilnih žrtava rata koji su također imali sreću da ih ne pogodi metak, ali o njima po tom pitanju malo tko govori.

U onim krajevima “regiona” iz kojih su došli agresori na Hrvatsku, ali i Sloveniju, kao što smo vam naglasili, veliki broj osoba također ima PTSP-i (kako da vi to ne znate?).

Stoga se postavlja pitanje, čemu neistine, obmanjivanja prije svega ljudi koji su dali krv za hrvatsku Domovinu? I ono što je najvažnije, zamjeniće ministra, iz kojih razloga i po čijem naputku izjednačavate žrtvu i agresora? Pa, ne ćete još tražiti od Hrvata da se bave liječenjem agresora od PTSP-a? Zar nije dovoljno da je Republika Hrvatska gotovo sama obnovila na desetine tisuća obiteljskih, gospodarskih i inih objekata, da srpski agresor ne priznaje ni da je gazio i uništavao našu Domovinu, da nam do danas nisu platili ni kunu odštete ni vratili opljačkano blago? Zbog čega se s takvim žarom ne borite da se ubojice vašeg oca nađu pred licem pravde?

I na kraju, onako kako se ponašate pred hrvatskih braniteljima i stradalnicima koji danima protestiraju pred ministarstvom u Zagrebu i traže ostavke Matića, Nađ i vas, stječe se dojam kao da uživate u svojoj “slavi”, gazeći sve pred sobom pa i svetinje hrvatskog Domovinskoga rata.

Ako su naša zapažanja točna, a bojimo se da jesu, jedino što vam možemo poručiti da nećete još dugo biti na ovoj funkciji, a onda, onda ćete trebati pogledati u oči sve one koje ste svojim izjavama i ponašanjem uvrijedili – do bola.T

Još nema komentara

Uskoči u raspravu
  1. tvslika
    #1 tvslika 9 studenoga, 2014, 06:55

    Guest, prestani širiti laži i bedastoće. Tako te nisu učili u udbi. Pogledaj one koji su sad u Munchenu. Zavži, Guest. Piši i zajebavaj Srbe.

    Odgovorite na ovaj komentar
  2. ZDS
    #2 ZDS 6 studenoga, 2014, 19:26

    Ako predsjednik kućnog savjeta zgrade koja ima 5 stanova izgubi povjerenje 2 vlasnika stana u pravilu daje ostavku i zahvali se na dužnosti!
    Ako velika većina branitelja DR-ta iskaže nepovjerenje svojem ministru, njegova obveza ali i obveza njegovih suradnika bila bi da podnesu ostavke. Te ostavke ne bi trebali uvjetovati propitivanjem “recite u čemu sam vas zakinuo” već je pitanje ostavke pitanje morala. “Ako sam bio dobar uskoro ćete to uvidjeti i biti će vam žao…ali ja više neću biti vaš ministar” Ali, gdje je moral našem ministru i njegovim suradnicima, a osobito mentorima????

    Odgovorite na ovaj komentar
  3. poberuh
    #3 poberuh 6 studenoga, 2014, 19:16

    Ako im prođe Zakon o civilnim žrtvama rata onda će pravo na obeštećenje svih vrsta kao žrtve “građanskog rata u RH 1991-1995” imati i svi “traktoristi”, a u konačnici to bi bila točka na “i” da se prikaže kako se radilo o građanskom ratu te da svi građani Republike Hrvatske, bez obzira gdje bili i šta su radili tijekom rata imaju prava na sva moguća obeštećenja…A možet si zamisliti, obzirom da iza svega stoji “zločinačka”, antihrvatska Documenta, tko bi imao prioritet u ostvarivanju tih prava…

    Odgovorite na ovaj komentar
  4. korana
    #4 korana 6 studenoga, 2014, 14:55

    Slažem se. Pavkoviću sve pohvale, a ovu koji melju neka melju. Plaćeni su da melju.

    Odgovorite na ovaj komentar
  5. kninska tvrđava
    #5 kninska tvrđava 5 studenoga, 2014, 20:20

    Pavkoviću, samo tako naprijed. Mi smo uz vas, Knjinani!

    Odgovorite na ovaj komentar
  6. Branko
    #6 Branko 4 studenoga, 2014, 13:10

    Ma, super tekst. O čemu pričaju ovi drugi? Lužac imaš pravo. Odlično je to što piše.

    Odgovorite na ovaj komentar
  7. Lužac
    #7 Lužac 4 studenoga, 2014, 11:30

    Odličan članak. Svaka čast gospodinu Pavkov iću. Valjda će već netko shvatiti Guesta da je udbaško dijete. To što Guest piše nema veze s mozgom. Sjedni- jedan!

    Odgovorite na ovaj komentar
  8. krnja
    #8 krnja 28 listopada, 2014, 10:12

    u mijesanom hrvatsko -srpskom braku i obrnuto, sto srbin napravi ili srpkinja okoti su uvijek srbi. Tako je isto sa ovim jadom, isto i sa Belim jovom cija je keva isto srpkinja. Pa ne mislite da je srbin bilo musko ili zensko ikad svoju djecu odgajalo u hrvatskom duhu. Zar vam beli jova nije prototip srpske stetocinje u hrvatskom narodu. Sta to govori? Ili o bijedi njegova oca kao Hrvata ili se taj cova uopce ne osjeca Hrvatom. Ime i prezime katkad ne znace nista.

    Odgovorite na ovaj komentar
  9. picolo
    #9 picolo 28 listopada, 2014, 10:04

    ti koji se odzivas na guest ili si idiot ili budala ispranog mozga. Ti si ociti primjer kako je lako od covjeka ucinit necovjeka. Dvije karakteristike koj ima covjek “bice koje je stvoritelj nacinio na svoju sliku i priliku” ima dvije bitne osobine koje ga time cine, a to su razum i savjest. Toga kod tebe nema , pa stoga je zakljuciti da si ti pretvoren(ili si ostao) humanoid, kao nest fizickim izgledom slican covjeku. Ne upitas li se ikakada koja je svrha tvoga postojanja? Izvrsavati bez razmisljana tudje narebe kakove god one bile. Slijepo bez razmisljanja. Ako si zaista takav, gospodari svijeta te nazivaju “bskorisni zderac”

    Odgovorite na ovaj komentar
  10. oluja
    #10 oluja 27 listopada, 2014, 23:14

    Iza svakog rata ostaju posljedice. ovo je odličan članak.

    Odgovorite na ovaj komentar
  11. Guest
    #11 Guest 26 listopada, 2014, 22:47

    Pavkoviću dragi i kako da tražim mirovinu kada moj vrhovni zapovjednik pok.Franjo Tuđman nikada nije proglsio ratno stanje na teritoriju R.Hrvatske i nije identificirao agresora,nikada i niti jednom prilikom.Dakle o kojem ratu mi pričamo već preko 20 godina i o kojim dragovoljcima kojima i sam pripadam…..?..no dragovoljcima u međunacionalnom sukobu ,to da,no u nikakovome ratu DRUŽE NOVINARU PAVKOVIĆU.Ajd se saberi istraži prošli rat te tada o tome ratu piši…

    Odgovorite na ovaj komentar
  12. Guest
    #12 Guest 26 listopada, 2014, 22:37

    >>>>>Ma kakav PTSP stečen u prošlome ratu HAHAHAHA….tko je bio LUD prije rata taj je iskoristio priliku nakon rata proglasiti sebe PTSP.ovcem.To ja tebi Pavkoviću kažem poradi toga što imam 3 godine sudjelovanja u prošlome ratu no vojnu penziju iz ponosa i principa ODBIO SAM TRAŽITI iako su mi suborci pripremili sve relevantne papire.Pavkoviću ja sam želio samostalnu i slobodnu REPUBLIKU HRVATSKU no ne i ikakove beneficije.I da ti kažem KAPLAR ANTE GOTOVINA stupio je u Legiju stranaca puno poslije već kada sam ja nakon što su me primili ODUSTAO no frend još uvijek živući odradio je staž i ima francusku mirovinu.

    Odgovorite na ovaj komentar
  13. Guest
    #13 Guest 26 listopada, 2014, 22:29

    Pavkoviću …osobno sam godine 1991. nekolicinu osoba iz tadašnjega javnoga političkoga života ,kada se je još uvijek krojila sudbina RH držao na snaiperu 24 sata dnevno čekajući zapovijed pok F.Tuđmana.Da sam tada primio zapovijed za poništenje mete istu bih bio izvršio sa sto postotnom preciznošću bez imalo grižnje savjesti.Sve to iz razloga jer jesam kao vrhunski izučen i obraovan vojnik uvijek spreman zapovijed izvršiti.Pavkoviću ,svaki vojnik mora biti spreman poništavati neprijateljsku živu silu i tehniku i nakon toga ne imati nikakove grižnje savjesti povezane sa PTSPom. Pavkoviću neznam jesi li ikada pucao u živu metu no mogu ti javno sada ovdje reći to da kada imaš oružje i bojevu municiju u ratnim okolnostima samo čekaš zapovjed koju si dužan izvršiti.

    Odgovorite na ovaj komentar
  14. Guest
    #14 Guest 26 listopada, 2014, 22:13

    Gospodine Mladene Pavkoviću ! nije da nema istine u vašem članku no želim vam skrenuti pozornost na jednu Vašu konstataciju iz ovoga članka.Ista se odnosi na PTSP .Gospodine Pavkoviću PTSP izmišljotina je bar što se tiče domovinskoga rata .To ja vama odgovorno tvrdim.Ma koji PTSP pa nismo mi ratovali diljem Svijeta na način US Army kao i Legije stranaca pa da je i jedan vojnik mogao doći u stadij akutnoga PTSPA.Isti je sindrom umjetnim putem uvršten u poslijeratnu terminologiju i to samo poradi stjecanja beneficija onima koji jesu bili MUNJENI i prije početka rata.>>>>>>

    Odgovorite na ovaj komentar
  15. totem
    #15 totem 26 listopada, 2014, 13:13

    tog malog soa drzi tamo i usput mu pise doktorat gratis

    Odgovorite na ovaj komentar
  16. Zenga
    #16 Zenga 26 listopada, 2014, 06:52

    Srpski zetovi i snahe

    Mali seronja. Silno me zanima tko mu je mater ili baba. Mora da u rodu ima nešto srpsko, jer inače nebi tako lajao na svoje,a branio tuđe.Matić je srski zet i to sve govori. Skupo su nas koštali ti njihovi zetovi i snahe. Josipović se falio kako je beogradski zet, Mesić je isto njihov zet, Tito je bio njihov zet, Tripalo isto tako, pa Šuvar i punoi drugih Hrvata, koji su kao srpski zetovi zastupali više interese ženine,, nego svoje, više srpske, nego hrvatske. Za to su živi dokaz Mesić i sada Josipović, pa mi nešto smrdi kod tog Glavaševića…

    Odgovorite na ovaj komentar

Kliknite ovdje ako želite odustati od odgovora.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code