KVALITETA MJESEČNIH ČASOPISA

KVALITETA MJESEČNIH ČASOPISA

21. veljača, 2013.
Print Friendly, PDF & Email

0611007.48

Najnovije istraživanje kvalitete – QUDAL – QUality meDAL (www.qudal.hr) iz siječnja 2013. pokazuje na koji način hrvatski građani, korisnici interneta, razmišljaju i koja su njihova iskustva kada je riječ o kvaliteti mjesečnih časopisa u Republici Hrvatskoj.

Istraživanje QUDAL – QUality meDAL provedeno je u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Istraživanje je provela švicarska kuća ICERTIAS (www.icertias.com) na uzorku od 1.200 ispitanika, CAWI – DEEPMA metodom (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness) u periodu od 14. do 27. siječnja 2013 i obuhvaćen je teritorij cjelokupne Republike Hrvatske.

Ispitanicima je putem web ankete postavljeno sljedeće pitanje: “Navedite naziv mjesečnog magazina (mjesečni tiskani časopis) koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu:”

Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima odgovori nisu bili ponuđeni već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovo pitanje.

Najveći broj ispitanika odgovorio je: “Playboy”; Slijede zatim redom: BUG, Elle, Cosmopolitan, Meridijani, GEO itd…

Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri čitanost, doseg, snagu branda i/ili tržišne udjele, već isključivo zadovoljstvo ispitanika kvalitetom, i samo kvalitetom, mjesečnih tiskanih časopisa u Hrvatskoj.T

3 komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.