KAD TE IGNORIRA VLAST IGNORIRA VAS I HRT

KAD TE IGNORIRA VLAST IGNORIRA VAS I HRT

30. lipnja, 2019.

 

Još kada je Račan postao Predsjednik Vlade napisao sam kako je meni bolje nego njima jer ja živim u državi čije ime volim, a oni vladaju državom čije ime ne vole. Tada sam mislio na Račanovu koaliciju, a danas vidimo da im se pridružio HDZ. Zapravo na vlasti su političari iz Ministarstva vanjskih poslova. Dva moja doživljaja u kojima je važnu ulogu igralo to ministarstvo govore o tome. Prvi je bio kada je moj Kotoranin predstavljao Crnu Goru u Veleposlanstvu tadašnje državne zajednice Srbije i Crne Gore. U MVP su mu dodjelili visokog dužnosnika za pomoć. I tako vidi mene moj Kotoranin i kaže gosponu iz MVP-a:

– Eno profesora Pečarića.

– Pa znate li Vi da je on Ustaša, odgovori mu gospon iz MVP-a

Razgovarao: Mladen Pavković

U hrvatskoj kulturi malo je ljudi poput akademika Josipa Pečarića (r. 1948, u Kotoru, Boka Kotorska). Ili ga vole ili ga mrze. Iz dna duše. Za razliku od onih koji ga ne žele razumjeti, jednom je napisao dr. Milan Vuković, vrlo dobro poznaje svoju prošlost. Upravo zato iz te prošlosti izvlači poruke i prijedloge, nudi perspektivu boljitka budućnosti Hrvatske, suprotno od svojih napadača. On se nikada ne predaje. Piše i objavljuje knjigu za knjigom, a u znanstvenom dijelu odmaknuo je od mnogih, koji su danas „na cijeni“. O njegovu radu i životi objavio sam i knjigu „Razgovori s Josipom Pečarićem“ (2006.), s predgovorom akademika Dubravka Jelčića, ali kao da i „nisam“, jer je marginalizirana i prešućena, poglavito od tzv. yugokritičara, koji i nikada nisu sišli s hrvatske medijske scene. No, za razgovor s ovim iznimno poznatim akademikom uvijek ima povoda…

Gospodine Pečariću. Vaša dva matematička časopisa izazvala su veliku, svjetsku pažnju, a kod nas nisu ni „zamijećena“, poglavito u medijima i tzv. znanstvenim krugovima.. Zašto? – pitamo.

Možda će Vam biti zanimljivo pismo koje sam napisao o tome:

Poštovana gđo. Predsjednice RH,

Poštovani Predsjednici Hrvatskog sabora i Vlade RH,

Već sam vas izvjestio o odnosu vaših političara u znanosti prema mom znanstvenom radu i posebno prema mojim znanstvenim časopisima. Čak sam vam poslao i knjige o tome:

J. Pečarić, Pišem pisma odgovora nema! 1. / Navodna Hrvatska zaklada za znanost, Zagreb, 2017. str. 245.

J. Pečarić, Pišem pisma odgovora nema! 2. / Je li Akademiji važna znanost, Zagreb, 2017. str. 212.

Samo ste potvrdili primitak knjiga.

Ovih dana su šikanirani časopisi postali Q1 časopisi:

Poštovani,
Nedavno su objavljeni numerički podaci za časopise indeksirane u bazi Web of Science za 2018. godinu. S velikim zadovoljstvom Vas obavještavamo da se dva hrvatska matematička časopisa
Journal of Mathematical Inequalities, http://jmi.ele-math.com/
Mathematical Inequalities & Applications, http://mia.ele-math.com/
nalaze u prvom kvartilu (Q1) časopisa u kategoriji Mathematics.
Čestitamo svim članovima uredništava ovih časopisa na ovom sjajnom uspjehu, a naročito akademiku Josipu Pečariću, glavnom uredniku i osnivaču oba časopisa, te profesoru Nevenu Elezoviću izvršnom uredniku časopisa te vlasniku izdavačke kuće Element koja izdaje ove časopise.
Veselimo se zajedno s njima ovom velikom uspjehu hrvatske matematike.
S poštovanjem,
akademik Goran Muić
Predsjednik Odbora za matematiku pri Razredu za matematičke, fizičke i kemijske znanosti HAZU“

Zanimljiv vam može biti komentar dr. sc. Mata Artukovića o vašem odnosu prema tome:

Dragi Josipe,

od svega srca čestitam na velikom uspjehu i priznanju koji je pred našom javnošću zatajen. Znao sam da si osnivač dva ugledna časopisa iz matematike, ali da su oba tako visoko cijenjena, to nisam znao. Sramotno je za državu koja sakriva ovakve usjehe svojih znanstvenika bez obzira koliko se s njihovim političkim mišljenjima ne slagala. Možeš si misliti kako bi se Pupovac dizao u nebeske visine da je samo djelić ovakvog uspjeha ostvario.

Pozdrav i svako dobro.

Mato

Brod, na sv. Alojzija Gonzagu 19.

U knjigama koje sam vam poslao, a i porukama mogli ste vidjeti i kako se šikaniraju moji suradnici koji su itekako zaslužni za ove časopise, ali i članovi moje obotelji.

Ovaj e-mail šaljem i prof. dr. Miroslavu Tuđmanu koji je nedavno govorio o nekim najnovijim maltretiranjima mojih časopisa

S poštovanjem,

Akademik Josip Pečarić

Kako tumačite da ne nailazite u svom radu ni na potporu HAZU, čiji ste redovni član?

U vrijeme prethodne uprave nisam baš bio omiljen. Počelo je zbog moje uloge u neizboru prof. dr. sc. Iva Goldsteina za redovitog člana u vrijeme kada mu je otac bio posebni savjetnik predsjednika Vlade RH. Spomenut ću samo da me je tadašnji Glavni tajnik prozivao u Hrvatskom saboru zbog Peticije ZDS. A radilo se o izvješču o radu HAZU. Pri tome nije bilo važno što ja imam najviše znanstvenih radova među znanstvenicima u RH pa je povodom mojih 1000 radova održana i konferencija, ili što imam čak tri znanstvena časopisa s impact faktorom, ili što je iz moje znanstvene škole izašlo 40-ak doktora znanosti, već je važno što sam branio Thompsona i legendarnu pjesmu „Bojna Čavoglave“ s tom peticijom.

Je li potrebna takva Akademija (HAZU) kakva je danas?

Sada imamo novu upravu. Dajmo joj šansu da se dokaže.

Kralj nejednakosti

Objavljujete knjigu za knjigom. Međutim, medijska i ina potpora ne prati Vaš rad…

Kada ste u nemilosti i kod vladajućih i onih u oporbi – ne očekujte ni da će Vas glavni mediji pratiti. Čak nisu smjeli izvjestiti o tri međunarodne konferencije meni u čast. Na nedavnoj konferenciji povodom mog 70-og rođendana iz emisije Dobro jutro Hrvatska su naz zvali, pa odustali i samo su razgovarali s nama. Ali to nikada nije prikazano! A sugovornici su uz mene bili profesor Lars Erik Persson koji je bio i predsjednik Švedskog matematičkog društva i jedini je matematičar dobitnik državne nagrade u svojoj zemlji i profesor Neven Elezović. Istina nezgodno je što je profesor Persson na toj konferenciji o meni govorio kao o „kralju nejednakosti“, a to moje podrućje u matematici (nejednakosti) nazvao mojim kraljevstvom.

Zbog čega ste imali sukob s biskupom Košićem oko jedne Vaše knjige, a u kojoj je on jedan od stupova, kako ste rekli, hrvatske države?

Ma i nije neki sukob. Biskup uvijek prigovara ako ga se hvali, a ja sam smislio originalnu čestitku za njegov 60. rođendan – knjigu iznenađenja. Njemu je bilo neugodno i zbog onog pljeska koji nije prestajao na Stepinčevo u Zagrebačkoj katedrali. Ali s druge strane on itekako zna javno pohvaliti one za koje misli da to zaslužuju. O meni je govorio čak i u homilijama.

Međutim, ta moja knjiga je bila nešto što se moralo napraviti, Naime, profesor književnosti na Sveučilištu u Mostaru dr. sc. Marko Tokić je naglasio   na Fakultetu Prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, kako piše Glas Brotnja, 05. 12. 2014., da svi koji poznaju akademika Pečarića znaju da je Hercegovac iz Boke Kotorske, ali i čovjek kojemu četiri stupa njegove Hrvatske čine: Franjo Tuđman, Dario Kordić, Marko Perković-Thompson i biskup Vlado Košić.

Zapravo, četiri osobe koje su neprijatelji hrvatske države i hrvatskog naroda najviše napadali, a predstavljaju najzaslužnije dijelove hrvatskog naroda u stvaranju hrvatske države. Dakle biskup Košić tu predstavlja Crkvu u Hrvata, a činjenica je da je Crkva u Hrvata stalno na udaru svih koji ne vole hrvatsku državu, a biskup Košić je i najnapadaniji među hrvatskim biskupima.

Jeste li za Dan državnosti bili pozvani među elitu na Pantovčak, na prijem predsjednice Republike? Jel Vas uopće zovu na ovakve i slične svečanosti?

Ne.

A da li Vam Ministarstvo kulture ili HAZU otkupljuju neke od Vaših knjiga?

HAZU ne otkupljuje knjige, a Ministarstvo kulture mi je otkupilo 50 primjeraka knjige Kako su rušili HAZU?, još daleke 2006. godine. A bilo ih je više od 50 koje su oni mogli otkupiti.

Svojevrsni disdent

Često se žalite da Vam je kći bez posla. Što se dogodilo da ga ne može naći?

Ona nije izabrana za docenta na Filozofskom fakultetu. Već iz četvrtog ministarstva znanosti i obrazovanja govore da je to protuzakonito. Zbog autonomije sveučilišta pisali su prigovore i rektoru Zagrebačkog sveučilašta Borasu i Rektorskom zboru. I vjerovali ili ne – ni Ministarstvo nije dobilo godinu-dvije odgovore. Prljave uloge u tome imali su profesori Mateljan, Mikelić Preradović i Boras. Njen mentor profesor Miroslav Tuđman je tvrdio da je ona kolateralna žrtva napada na njega, ali sigurno je tu problem i njeno prezime što je nedavno komentirao i naš poznati kolumnist Marko Ljubić. Pri tome je sigurno i dr. Tuđman u pravu jer je Borasu trebalo za doktorat 15 godina kod prof. Tuđmana i doktorirao je u 48. godini života. A uz to kao rektor bio je predsjednik povjerenstva na novom natječaju na kojem je primljenja njegova doktorandica i kćerka jednog poznatog direktora velike zagrebačke firme. Pri tome se pozivao na ono što Ministarstvo tvrdi da je protuzakonito i na što im nije htio odgovoriti. Mojoj kćerki je, naravno, trebalo mnogo manje vremena da doktorira kod prof. Tuđmana i bude izabrana za znanstvenog suradnika i višeg znanstvenog suradnika (u to zvanje je izabrana istog dana kada i prof. Mikelić Preradović).

A hrvatski intelektualci su šutjeli i na Filozofskom fakultetu kada su na udaru bili prof. Tuđman i moja kćerka. A poslije su, kao što znamo, došli i oni na red.

Smatrate li se Vi na neki način u Hrvatskoj “persona non grata“?

To je očito, zar ne? Ali meni je zgodna i konstatacija dr. sc. Josipa Stjepandića, predsjednika HAZUDD-a o meni kao svojevrsnom disidentu. Naime, ja sam odlaskom u mirovinu odbio biti profesor emeritus Zagrebačkog sveučilišta što kao akademik trebam biti, sve dokle je na čelu takva osoba kao što je rektor Boras. Također, na mojim znanstvenim radovima ne mogu sudjelovati kolege koji stavljaju to sveučilište u svojoj adresi.

Ja danas potpisujem samo sveučilište RUDN iz Moskve.

Zapravo tražio sam da me se pri kraju radnog vijeka premjesti na neko drugo sveučilište u RH tako da bih tamo bio emeritus i potpisivao i hrvatsko sveučilište na svojim radovima. Nisu mi ni odgovorili.

Pa, kako je biti Hrvat u Hrvatskoj?

Kada mi je u JNA jedan ‘oficir’ savjetovao da je bolje ne misliti dok sam tamo, upitao sam ga;

-Kako da ja ovako star ne nislim?

-Da u pravu ste, ali onda ne trebate govoriti to što mislite, odgovorio je.

Tako nekako Vam je u Hrvatskoj, ja govorim i pišem ono što mislim, a rezultat je: Nije lako biti Hrvat u Hrvatskoj.

Inače pitanje asocira na knjigu Zdravka Tomca „Što to znači biti Hrvat“. Na predstavljanju je biskup Košić rekao o meni:

Mislim da bi se čitava nacija tu trebala povesti za primjerom genijalnog akademika Josipa Pečarića koji je, poput pisama bivšem premijeru kojemu je predlagao da se tada zatočeni general Ante Gotovina kandidira za Nobelovu nagradu za mir, to isto sada pokrenuo za generala Slobodana Praljka, pišući pisma predsjednici Republike, predsjedniku Vlade i predsjedniku Hrvatskog sabora. Hrvati se nemaju zašto ispričavati i neprestano udarati u prsa, dok se istovremeno oni koji su nad Hrvatima počinili neizmjerno veća i brojnija zlodjela razmeću nekim svojim tjeranjem pravde, a da nisu ništa učinili da se distanciraju od tih zala. Zato mi se sviđa akademik Pečarić koji ima hrabrosti ‘okrenuti pilu naopako’, kako se to jednostavnim riječima kaže.“

I to je jedan zgodan primjer i za ono pitanje o biskupu.

Nekad su progonili Vice Vukova, a danas M.P. Thompsona. Ima li tu neke sličnosti?

Sličnosti ima. Razlika je u tome što se Vukova progonilo kao hrvatskog nacionalistu u Jugoslaviji, a Thompsona kao hrvatskog branitelja i autora legendarnih pjesama iz Domovinskog rata u Hrvatskoj.

Zbog tih napada on i jest treći stup „moje“ Hrvatske, po prof. Tokiću, kao najnapadaniji među Hrvatima koji koriste svoje talente za dobrobit Hrvatske. Tu smatram npr. i sebe i Vatrene. A Vatreni su pokazali to na dočeku u Zagrebu i diljem Hrvatske. O tome govori i moja knjiga Matematika, pjesme i nogomet, Zagreb, 2018.

Inače o Thompsonu i tim napadima na njega puno sam pisao, pa su i tri knjige s njegovim imenom u naslovima:

M. Kovačević i J. Pečarić, Thompson u očima hrvatskih intelektualaca – Bilo je i to jednom u Hrvatskoj, Fortuna ,Zagreb, 2008.

J. Pečarić, Hajka na Thompsona, Zagreb, 2012.

J. Pečarić, Thompson – pjesmom za Hrvatsku, Zagreb, 2017.

Uostalom i biskup Košić i ja smo govorili kada je, gospodine Pavkoviću, Vaša braniteljska udruga dodijelila priznanje Thompsonu.

Ali interesi vladajućih se mijenjaju. Na dočeku Vatrenih su mu isključili mikrofon, a danas idu u izbore s njegovim pjesmama i žele osigurati njegovu podršku. Vjerovali ili ne?

Zašto Vas ne zovu u neke od emisija HRT-a?

Kad Te vlast ignorira, ignoriraju Te i oni!

Tko će pobijediti na predstojećim izborima za predsjednika države?

Očito je kako se boje Škore jer on nije političar, a političari su u RH po pravilu nečije sluge. To naši ljudi sve više prepoznaju. A teško je prognozirati kada nisi siguran ni u regularnost samih izbora.

Jeste li se i Vi možebitno razočarali u hrvatsku državu?

Još kada je Račan postao Predsjednik Vlade napisao sam kako je meni bolje nego njima jer ja živim u državi čije ime volim, a oni vladaju državom čije ime ne vole. Tada sam mislio na Račanovu koaliciju, a danas vidimo da im se pridružio HDZ. Zapravo na vlasti su političari iz Ministarstva vanjskih poslova.

Dva moja doživljaja u kojima je važnu ulogu igralo to ministarstvo govore o tome.

Prvi je bio kada je moj Kotoranin predstavljao Crnu Goru u Veleposlanstvu tadašnje državne zajednice Srbije i Crne Gore. U MVP su mu dodjelili visokog dužnosnika za pomoć. I tako vidi mene moj Kotoranin i kaže gosponu iz MVP-a:

– Eno profesora Pečarića.

– Pa znate li Vi da je on Ustaša, odgovori mu gospon iz MVP-a.

– Ako su Ustaše kao prof. Pečarić – ne bojim se ja njih.

Druga zgoda je bila kada je Papa govorio u HNH-u, pa su iz MVP-a dodijelili hrvatskim Crnogorcima nekoliko mjesta. Veliki redatelj Veljko Bulajić je htio da i ja idem s njima, ali u MVP nije bilo više tog obećanog mjesta.

Zato sam to ispričao biskupu Pozaiću pa me je pozvala HBK.

Zbog Vaših stavova neki bi Vas rado vidjeli i u Remetincu. No, akademike kod nas „ne zatvaraju“…

Zapravo je zgodno da im moj 86.-godišnji mentor za moj magistarski rad prof. dr. sc. Dobrilo Tošić iz Begrada da preporuku za to. Naime, javio mi se 11.7.2018.:

Dragi Pečariću,

Živ sam. Trenutno sam najstariji živi član Katedre za Matematiku ETF-a.

Pratim sve tvoje uspehe u nauci i njima se radujem.

Nadam se da ces mi kratko odgovoriti. Procitao sam tvoju priču o

školovanju, dolasku u Beograd, studiranju Elektrotehnike, zaposlenju,

doktoratu, itd.

Sve sto si tu napisao je potpuno tačno!!!

(…)

uvek tvoj prof. Dobrilo Tosic

I još samo: kakva je razlika između pozdrava iz Domovinskog rata “Za dom spremni“ i pozdrava iz NOB-a – „Smrt fašizmu-sloboda narodu“?

Za slobodnu Hrvatsku borilo sa s pozdravom ZDS. S tim drugim za Jugoslaviju.

Spomenut ću i najnoviju moju knjigu o ZDS i Thompsonu: Predsjednica i ‘Za Dom spremni’, Zagreb, 2019. Zapravo je zabavno gledati kako se s jedne strane zbog izbora vlast bori za Thompsonovu podršku, a s druge strane državnu nagradu „Vladimir Nazor“ dodjeljuje onome koji mu je u Zagrebu isključio mikrofon. O tim „antihrvatskim orgijama“ imate tekst u najnovijem Hrvatskom tjedniku- naglasio je akademik Josip Pečarić. T

4 komentara

Uskoči u raspravu
  1. pepe
    #1 pepe 1 srpnja, 2019, 19:41

    zapravo, vriedi dodati i ovo. HAZU je od sāmoga početka osnovana kakoti “regionska” JAZU, a to je neodvisno od promjene imena u srži ostala do danas. isto se može reći i za “maticu ilirsku” (kasnije prëimenovanu u “maticu hrvatsku” spletom okolnostī), koja je za svojega djelovanja od sāmoga početka prëtežno njegovala “jugoslavenstvo”, “regionstvo” i “srboljubstvo”, uz manja i riedka razdobna odstupanja u korist “hrvatstvu”.

    Odgovorite na ovaj komentar
  2. pepe
    #2 pepe 1 srpnja, 2019, 19:32

    dakle, hrvatski bokelji su se počeli postupno “odhrvaćivati” jošter u 17. stoljeću, da bi u 19. i 20. to “odhrvaćivanje” bīlo pospješeno pod velikosrbskom palicom sve do ratnih devetdesetih, kada su se brojni posrbljeni i pocrnogorčeni izrodi tieh bokeljskih hrvatov dokazali kakor prokazivači ter mučitelji (prëporuka je pogledati imena osuđenih zločincev iz morinja ter ostalih logorov) braće u južnoj hrvatskoj, navlašte iz konaval. na žalost, nëgdar brojna hrvatska bokeljska mjesta danas su sve pustija, a ono malo mladeži što je ostalo uglavnom je izgubilo osjećaj pripadnosti hrvatskomu narodu, pak se velikim dielom poistovjećuje s većinskim narodom, nëgdje crnogorski, a nëgdje srbski. tako imamo “crnogorske katolike” koji govore “srbski”, ili pak “srbske katolike” koji govore “srbskohrvatski”, itd. osvrtati se danas na režimskoga vlaškoga manekena perkovića posvem je izlišno. dapače, na bojištnici djelatno nije proveł niti 20% vrjemena koje su proveli istinski hrvatski branitelji. njegov nastup od sāmoga početka uglavnom je bīł i ostał pomno osmišljen “folklorni neukus”, kakor i bezsmisleno “folklorno hrvatstvo” koje prëdstavlja. škoro je jošter i gorji od perkovića, buduć da je “udbaška lutka/marioneta” i srbski zet iz pennsylvanske američko-srbske zajednice u kojoj se nahode brojni štovatelji lika i (ne)djela “čiča draže” ter njegovih “prljavih kokardaških bradonj”. konačno, košić nije ni sjena biskupa komarice, pak na tome sve i ostaje.

    Odgovorite na ovaj komentar
  3. FRANO-MARXISTA
    #3 FRANO-MARXISTA 30 lipnja, 2019, 21:35

    AKADEMIK PEČARIĆ,TUĐMAN-STEPINČEVSKE SAMOUKE ,SPOZNAJNE SVIJESTI.

    JOSIP PEČARIĆ , SAMOUKI ILI NEUKI AKADEMIK, DOMOLJUB I KATOLIČKI NACIONALIST, ALTAJSKO-MONGOLSKE PASMINE I RATNO KRVOLČNE NARAVI. DIKA SVOM TRIBALNO -ANTROPOIDNOM–TALIBANSKOM RODU I SOJU.

    JOSIP PEČARIĆ , APATRID IZ APOSTOLSKE HABSBURŠKE MONARHIJE, AKADEMIK TUĐMANOVE DUHOVNE I INTELEKTUALNO-SAMOUKE ,SPOZNAJNE PROVENIJENCIJE, BRANI KATOLIČKI NAROD HRVATSKE ,OD ONIH DRUGIH I DRUGAČIJH. TO JE HRVATSKOM KATOLIKU OSTAVIO U AMANET ,BLAŽENI INCIJATOR I HITLEROV PROKURATOR HOLOKAUSTA U QUISLINŠKOJ HRVATSKOJ DŽAVI U II SVIJESTKOM RATU, OPAT ,EGZARH, BISKUP,STEPINAC.

    PORTAL =KAMENJAR=I =I PORTAL=DNEVNO= SU SPECIJALIZIRANI PORTALI, SA SVOJOM DINARSKO –TRIBALNOM ALAŠOM NOVINRA I SURADNIKA. DEŽURA , NE SPAVA, BDIJUĆI O KATOLIČKOJ SIGUNOSTI HRVATA NA OVIM PROSTORIMA I UPOZORAVA HRAVSTKU, KATOLIČKU JAVNOST DA SE OPET STVARA NEKA, ŠTO BI REKAO STEPINAC ,ZAVJERA KOJA IMA KORIJENE TAMO U ONONJ RASKOLINIČKOJ ,BEZBOŽNIČKOJ ,SVETOSAVSKOJ STRANI, KOJA TRAŽI ,TO JE NJENA POLITIČKA PRAKSA ŽIVLJENJA ,VEĆ 9-VET STOLJEĆA, JOŠ OD VREMENA RASKOLNIŠTVA, DA POMIĆE GRANICE NA ZAPAD, U CILJU PREUZIMANJA DUHOVNE I POLITIČKE PREVLASTI NAD PROSTORIMA NA KOJIM VEĆ 12 STOLJEĆA ŽIVI HRAVSTKI ČOVJEK,KATOLIK , KOJI SE EUGENIČKI I KULTURNO RAZLIKUJE OD ONOG TAMO, ALTAJSKO-AVARSKOG HOMO EREKTUSA . JER OVAJ NA DRUGOJ STRANI , ALTAJSKO-MONGOLSKI STEPINČEV DINARSKI , HOMO-EREKTUS,POHRVAĆENI HAJDUK,SLIJEDBENIK RIMSKE CRKVE KOJA BAŠTINI , AMANET RIMSKOG CARA O NASLIJEĐU CIJELE CAREVINE, KOJA SE USTOLIČILA U CARSKOM RIMU MILANSKIM EDIKTOM JOŠ 315 GODINE I POSTALA RIMSKA KRŠĆANSKA CRKVA SA SVIM KASTINSKIM PRAVIMA I DUŽNOSTIMA KOJE JE NASLIJEDILA KAO DRŽAVNA VJERA, 315 GODINE MILANSKIM EDIKTOM, PA U PROPALOJ CAREVINI IMA SVE DUHOVNE I MATREIJALNE ATRIBUTE DA BUDE VLADAJUĆA ,NASLIJEDNA VJERA I KASTA I ZATO NOSI DAVNO UGRAĐENI KOD KATOLIŠTVA SA NADMOČNOM KULTUROM ,KULTUROM KOJU VJERODOSTOJNO PREDICIRAJU I ČUVAJU RATNIČKO-HAJDUČKA PLEMENA ALTAJSKO-MONGOLSKE PASMINE ,NASTANJENIH NA DINARSKIM OSOJIMA I PRISOJIMA,SLJEDBENICI RIMSKE CRKVE .
    .
    PA JE VRIJEDNO PRATITI PEČARIĆEVA SAMOUKA ,HAJDUČKO-TRIBALNO-TALIBASKA ISTRAŽIVANJA NA PODRUČJU NA KOJIMA ŽIVE STEPINČEVI KATOLICI VEĆ 12 STOLJEĆA I UVJEK SU IZLOŽENI NASILNOM POKUŠAJU MIJENJENJA GRANICE NJIHOVOG BIVSTVOVANJA , OPSTOJNOSTI I RAZVOJA OD STRANE ONOG TAMO ISTOČNOG SUSJEDA ,SRBINA,ALTAJSKO-AVARSKE PASMINE ČIJA KULTURA DVA STOLJEĆA ZAOSTAJE IZA NŠE,STEPINČEVSKO KATOLIČKO- TRIBALNO ANTROPIDNE . I UPRAVO ZBOG TOGA SMO STALNO U PREPORIMA ,PA ČAK I U OTVORENIM RATOVIMA SA TIM BIZANTIJSKIM KONJUŠARIMA KOJI SE,POSLIJE SVIH NEUSPJEŠNIH RATNIH POHODA , SADA VEŽU NA NACIONALNE MANJINE PREKO KOJIH NASTOJE DESTRUIRATI KATOLIČKO-STEPINČEVSKU NARODNU HARMONIJU ŽIVLJENJA NA ČEMU NAM ZAVIDE , NE SAMO BIZANTIJCI VEĆ I AVGANISTANCI I MNOGI DRUGI U AFRICI I AZIJI, TE NAS OPTUŽUJU ZA GENOCID TVRDEĆI DA JE KATOLIČKI,ALTAJSKO-MONGOLSKI ,POHRVAČENI HAJDUK BIOLOŠKI RASISTA ZATO ŠTO SE ,UZ POMOĆ MAJKE CRKVE U HRVATA, USPJEŠNO BRANIO OD ONE TAMO ,ZATUCANE ALTAJSKO AVARSKE PASMINE SA ISTOKA ,STOKE SITNOG ZUBA.

    MAKAR,STEPINČEVSKI HRAVATI NIKADA ,DO DANAŠNJIH DANA ,NISU PRIZNALI DA JE NJIHOV RATNIČKO-SIGURNOSNI EŠALON ,STANOVNICI DINARSKIH HAJDUKA, IZVORNI OGLED BIOLOŠKO-MONGOLSKE PASMINE KOJA SE DOSELILA NA OVE PROSTORE SA RIMSKIM ČETAMA I OSTALI DO PROPASTI TE CAREVINE KAO GRANIČARI, ALI NA OVOJ ZAPADNOJ ,KATOLIČKOJ,RIMSKOJ HEMISFERI ,KOJA JE MATERIJALNO NADMOČNIJA I KOJA JE U MOGUĆNOSTI PROBUDITI ,U TOJ ALTAJSKO-MONGOLSKOJ PASMINI ,SVA SVOJSTVA HOMO –EREKTUSA NA ZADNJIM NOGAMA KOJI SE SLUŽI RAZUMOM, NA KOJEM JE DANAS NAŠ ,TUĐAMAN-STEPINČEV-AKADEMIK,POŠTOVANI PEČARIĆ, A KOJI JE SPREMAN NOGAMA GAZITI KORIJENE LJUDSKE HUMANOSTI,REKAO BI HEGEL.PA BI SE NA OSNOVU DANAŠNJIH ISTUPA ,POŠTVANOG,TUĐMAN-STEPINČEVSKOG SAMOUKOG AKADEMIKA MOGLO ZAKLJUČITI DA JE NJEGOVA SVIJEST UZNAPREDOVALA DO STUPNJA OPAŽANJA, ŠTO JE SAMOUKOG AKADEMIKA I POTAKLO NA OVO NEUKO-SAMOUKO ISTRAŽIVANJE KOJE REZULTIRA PORUKOM ATLANSKOJ NAMJESNICI, PROFESIONALNOJ STJUARDESI , A SADA NA DUŽNOSTI NEIZABRANE PREDSJENICE HRVATSKE DRŽAVE , DA UVEDEU POLITIČKI ŽIVOT HRVATSKI POZDRAV = ZA DOM SPREMNI =KAO SLUŽBENI POZDRAV.
    I NIJE ZANEMARIVO KONSTATIRATI DA JE NA TOM PODRUČJU MNOGO ISTRAŽIVAČKI RADIO NAŠ DVOJAC PEČARIĆ-ARALICA, KOJI SU DOPRINIJELI TIM SVIM IZVIDIMA I NE TREBA ŽALITI IZGUBLJENO VRIJEME KOJE SU PROTRATILI U AKADEMIJI DOK SE NISU SNAŠLI I POČELI INTENZIVNO PROUČAVATI RAZLIKE IZMEĐU KOMIUNISTIČKOG GRAĐANINA ,I NAŠEG KATOLIKA HRVATA ,TRIBALN O-ANTROPOIDNE SVIJESTI ,ALTAJSKO-MONGOSKE PASMINE ,GDJE SU UTVRDILI VELIKE RAZLIKE ,KAO NAPRIMJR IZMEĐU GOLDSTEINA I MILANIOVIĆA ,NA JEDNOJ STRANI I SEBE SA SVOJIM PAJDAŠEM ARALICOM, NA DRUGOJ STRANI. UTVRDILI SU VELIKU INTELEKTUALNU RAZLIKU ,ALI I NIZAK STUPANJ KATOLIČKOG DOMOLJUBLJA NA ONOJ TAMO KOMUNISTIČKOJ STRANI ZBOG ČEGA JE DVOJAC ODLUČIO DA TAKVE LJUDE ,KAO GOLDSTEINA I MILANOVIĆA PROKAŽU KAO OTUĐENE I NEPRIPADAJUĆE GRAĐANE NJIHOVOM SOJU.TO JE UTVRĐENO ,SAMOUKO, AKDEMSKI I U TO SE NE TREBA SUMNJATI.A MORA SE ZNATI I TO DA AKEDEMIJU ,NJENU JEZGRU ,ČINE POTOMCI ALATAJSKO-MONGOSLKE PASMINE , JUČER HOMO-EREKTUSI NA ZANJIM NOGAMA A DANAS HOMO CILINDRIYACUSI .

    Odgovorite na ovaj komentar
  4. Anonimno
    #4 Anonimno 30 lipnja, 2019, 11:52

    Još jedan odličan intervju Mladena Pavkovića. Ovo treba pročitati da se vidi. I zna.

    Odgovorite na ovaj komentar

Kliknite ovdje ako želite odustati od odgovora.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code