IKEA U HRVATSKOJ JEFTINIJA NEGO U AUSTRIJI

IKEA U HRVATSKOJ JEFTINIJA NEGO U AUSTRIJI

18. ožujak, 2012.
Print Friendly, PDF & Email

centar-ikea_472980S1

Sada je poprilično sigurno. IKEA će, nakon nekoliko godina natezanja, a na radost mnogih potrošača do kraja iduće godine otvoriti vrata prve prodavaonice u Hrvatskoj. Švedski i najpoznatiji lanac pokućstva u Europi omiljen je i prepoznat u dobrom dijelu svijeta zbog kvalitete, moderna dizajna ali i pristupačnih cijena.
Tvrtku, inače, odlikuje i usmjerenost na ekološko i društveno odgovorno poslovanje. IKEA nije nepoznata hrvatskim kupcima koji su i dosad kupovali u mnogim njenim prodavaonicama. Cijene u hrvatskoj IKEA-i mogle bi, na radost svih potrošača, biti nešto niže nego u susjednoj Austriji, pa više neće biti potrebe za prekograničnom kupnjom, na koju su se posljednjih dvadesetak godina odlučivali mnogi hrvatski kupci. Iz IKEA-e naime jamče da će cijene biti iste kao u Austriji, te da će ih pokušati čak i malo sniziti
Godišnja zarada – 24,7 milijardi eura
Potkraj je siječnja švedski proizvođač namještaja IKEA izvijestio o snažnu skoku neto dobiti u 2011., zahvaljujući rastu prodaje i povećanju udjela na većini tržišta, najavljujući velika ulaganja u tekućoj fiskalnoj godini. Najveći lanac prodavaonica pokućstvom u svijetu obiteljska je tvrtka i tek je nedavno počeo objavljivati redovitija poslovna izvješća. U godišnjem izvješću za 2011. objavio je da mu je neto dobit u prošloj fiskalnoj godini, koja je trajala od rujna 2010. do kolovoza 2011. porasla 10,3 posto, na 2,97 milijardi eura. Prihodi od prodaje na svjetskoj su se razini povisili 6,9 posto, na 24,7 milijardi eura, izvijestila je IKEA i dodala da je »prodaja porasla u gotovo svim zemljama, a najveći smo rast zabilježili u Rusiji, Kini i Poljskoj«. Izvršni direktor Mikael Ohlsson je tada izjavio da su povećali udjele na manje-više svim tržištima. Na europskom je tržištu kompanija ostvarila 79 posto ukupnih prihoda od prodaje, u Sjevernoj Americi 14 posto, a ostatak u Rusiji, Aziji i Australiji. »Unatoč poskupljenju mnogih sirovina snizili smo cijene za svoje kupce za 2,6 posto i istodobno poboljšali kvalitetu naših proizvoda«, kazao je Ohlsson u obrazloženju snažnih poslovnih rezultata. »Kompanija zapravo tako dobro posluje da u 2012. planiramo ulaganja u visini tri milijarde eura u prodavaonice, tvornice i prodajne centre, ali i u širenje naših farmi T

2 komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.