GREENPEACE U BORBI PROTIV KONZUMERIZMA

GREENPEACE U BORBI PROTIV KONZUMERIZMA

4. prosinca, 2017.

 

Ovog vikenda građani su imali priliku sudjelovati u kreativnim, besplatnim radionicama u organizaciji volontera Greenpeacea koje su se održale 2. i 3. prosinca  od 11-18 sati u Zagrebu na adresi Ozaljska ulica 16. Ovaj događaj dio je globalnog projekta Make Smthng koji se odvija u 23 zemlje na šest kontinenata. Cilj projekta je nizom aktivnosti uključiti građane da otkriju što se sve može izraditi od odbačenih materijala kao što su plastika, novine, čepovi, teglice, boce, žarulje i slično. Organizirane su radionice za djecu i odrasle, a neke od njih su origami radionica, radionice izrade božićnih ukrasa, ekoloških folija za hranu i izrada torbi od starih majica. Ponovnom upotrebom i „oživljavanjem” odbačenih materijala te izradom ukrasa i poklona odupiremo se nekontroliranom kupovanju koje nam se nameće u vrijeme blagdana.

U vrijeme blagdana konzumerizam je uvijek na svom vrhuncu. Kupovina u takvom obujmu stvara ogromne količine otpada koji nanosi veliku štetu našem planetu. Kupujemo impulzivno, a otpad koji time stvaramo ponekad traje i stoljećima. Stoga mi je jako drago da su naši volonteri organizirali ove radionice za građane, koje nude alternativu kupovnoj groznici.“ – rekla je Mihaela Bogeljić, voditeljica kampanje.

Make Something je globalni pokret koji potiče razmjenu, popravke, izradu predmeta od odbačenih materijala, uzgoj vlastite hrane, kreativnost i brigu o drugima i našem planetu. Greenpeace organizira slične događaje diljem svijeta, a neki do njih su, osim u Zagrebu, održani u Pekingu, Berlinu, Hong Kongu, Nairobiju, Londonu, Madridu, Moskvi, Ateni i Rimu.

Od svoga dolaska u Hrvatsku, Greenpeace je vodio kampanje za održivo ribarstvo, protiv TE Plomin C i eksploatacije nafte iz Jadrana u okviru koalicije “SOS za Jadran”. Greenpeace provodi i kampanju za korištenje obnovljivih izvora energije u turizmu, s naglaskom na korištenju solarne energije na Jadranu, kao i kampanju protiv plastike za jednokratnu upotrebu.  T

Još nema komentara

Uskoči u raspravu

Nema komentara!

Počnite s raspravom.

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code