BRENINI KONCERTI U HRVATSKOJ TREBALI BI BITI SAMO U HUMANITARNE SVRHE

BRENINI KONCERTI U HRVATSKOJ TREBALI BI BITI SAMO U HUMANITARNE SVRHE

23. svibnja, 2019.

 

 

Mnogi se sjećaju da je u povodu tadašnjeg njenog također “veličanstvenog“  nastupa najmanje dvadesetak Udruga proizašlih iz hrvatskog obrambenog Domovinskoga rata (koje sam predvodio!) pred Arenom organiziralo veliki prosvjedni skup, u kojem smo tražili ne zabranu nastupa, već da se u prvom redu ispriča, da prizna da je u vrijeme Domovinskoga rata bila na „drugoj strani“, da se fotografirala  u četničkoj odori, (radi morala agresoru), te  da stoga, (kao „velika“ humanitarka),  čisti prihod uplati u humanitarne svrhe

Napisao: Mladen Pavković

Za sve što dolazi iz Srbije, a vezano je uz glazbu, u Zagrebu, ali i drugdje širom Hrvatske, traži se karta više.

Već sada je „veličanstveni“ koncert u zagrebačkoj Areni, za prosinac ove godine, najavila Lepa Brena, čuvena folk pjevačica, koja je stekla slavu s kavanskim pjesmama ala „Sitnije, Cile, sitnije“, a koja najčešće svoje nastupa i danas završava s jadnim pjesmuljcima poput „Živjela Jugoslavija“ ili „Jugoslovenka“ koje, bez obzira na sve, na njezinim koncertima podižu cijelu dvoranu na noge. A kako i ne bi kad pjeva: „Oči su mi more Jadransko/kose su mi klasje Panonsko./Sestra mi je duša Slovenska/ja sam Jugoslovenka.“

Braniteljske udruge

Organizatori se hvale da se već sada ulaznice prodaju „k’o lude“, a kako i ne bi kad u hrvatskom glavnom gradu nije nastupala od 2009., a sada će svoju vjernu publiku među ostalim „počastiti“ još jednom novom skladbom u kojoj ponovno veliča bratstvo i jedinstvo – „Zar je važno da l’ se peva ili pjeva“.

Nu, zbog čega Brena ili pravim imenom Fahreta Jahić nije tako dugo u Zagrebu održala neki veći koncert? Ona to ovako objašnjava:„Ja sam profesionalac, a nakon koncerta u zagrebačkoj Areni, 2009.,  više nisam znala  s kim bih mogla raditi tako veliki koncert(…)“.

Da nije smiješno, bilo bi žalosno.

Znala je ona jako dobro s kim bi mogla raditi, ali sve te godine nije bila sigurna neće li joj se ponoviti ono što je doživjela uoči tog koncerta u hrvatskom glavnome gradu?

Mnogi se sjećaju da je u povodu tadašnjeg njenog također “veličanstvenog“  nastupa najmanje dvadesetak Udruga proizašlih iz hrvatskog obrambenog Domovinskoga rata (koje sam predvodio!) pred Arenom organiziralo veliki prosvjedni skup, u kojem smo tražili ne zabranu nastupa, već da se u prvom redu ispriča, da prizna da je u vrijeme Domovinskoga rata bila na „drugoj strani“, da se fotografirala  u četničkoj odori, (radi morala agresoru), te  da stoga, (kao „velika“ humanitarka),  čisti prihod uplati u humanitarne svrhe, a ne da još nakon svega zaradi na onima protiv koje se borila.

Zbog tog našeg protesta koncert je bio relativno slabo posjećen, a oni koji su došli, koji su htjeli slušati pjesme ala „Živjela Jugoslavija“, morali su proći kraj masu zapaljenih svijeća i fotografija nevino ubijenih i nestalih hrvatskih stradalnika.

Bio je to protest na kojem su se branitelji borili da se ne zaboravi tko je bio tko u Domovinskome ratu.

Zar je važno tko su koljači

Brena je unatoč svega održala koncert, nije se ogradila od agresije niti pokazala trunak žalosti za nevine žrtve koje su pale.

Sada dolazi s pričom: zar je važno da l’ se peva ili pjeva?

Za nju očito to ne predstavlja ništa, njoj je svejedno, kao što joj je vjerojatno bilo i tijekom velikosrpske agresije, što bi se u „prijevodu“ moglo  protumačiti i na način – „zar je važno tko su bili „koljači“, najvažnije je bilo da se „peva“!

Draga Fahreta, Hrvati nisu i ne mogu zaboraviti one (pjevače i pevače) koji su mogli, a nikada nisu ni „redak“ otpjevali  da se zaustavi srbijansko i ino ludilo, a baš nismo primijetili ni da si se ti svih ovih godina barem malo ispričala za tvoju nesretnu epizodu, kad je i te kako bilo važno ono za što ti misliš da su već svi zaboravili.

Nu, do koncerta u Zagrebu još ima vremena, pa ako se ne ispriča i ako ne odluči barem čisti prihod uplatiti za nevino stradale u Domovinskome ratu, vrijedno će je biti (kao i njezinu vjernu publiku) opet podsjetiti gdje je bila i što je radila u vrijeme kad su drugi ginuli!

Tek toliko – da se ne zaboravi! T

5 komentara

Uskoči u raspravu
  1. Gonzalez Andres
    #1 Gonzalez Andres 24 svibnja, 2019, 18:10

    Pozdrav, Ovo je obavijestiti javnost da je g. Gonzalez Andres privatni zajmodavac koji je otvorio financijsku priliku za sve koji trebaju financijsku pomoć. Dajemo zajam po kamatnoj stopi od 2% pojedincima, tvrtkama i tvrtkama pod uvjetima i uvjetima jasnim i razumljivim. Kontaktirajte nas danas putem e-pošte na: ([email protected])

    Odgovorite na ovaj komentar
  2. pepe
    #2 pepe 24 svibnja, 2019, 02:26

    dakle, neodvisno od vjere koja u svietu izvan balkana najčešće ne određuje narode i narodnosti, svakako ne na “zapadu”, ljudi bezdvojbeno imaju svoje prave genetičke koriene, koji jih vezuju za određeno podneblje. ova srbijanska “pëvaljka” i prëdteča sviem današnjim “turbofolkovskim pëvaljkam” onkraj i ovkraj drine, ono malo koliko me je zanimalo i što sam rekla-kazala načuł, rodom je iz iztočne bosne i hercegovine, pokrajine “semberije” poviestno i uljudbeno tiesno svezane s iztočnijim “beogradom/biogradom/bjelogradom” udaljenim jedva uru i nëšto brze vožnje od toga prëkodrinskoga kraja. u čemu je onda problem? gdje nema poklonikov i pristaš te iztočnjačke srbske glasbe, ne će bīti ni ponude, a onda ni ove srbsko-bošnjačke “turbofolkovske dive”. hrvati su ti koji ištu, a onda srbi posljedično nude i odlično utržuju. to što današnja hrvatska nepismena i odarođena mladež, a po viđenom sve češće i polupismena bezćutna starež, nema nakon svega nikakov stav ili prisniji odnos s obzirom na iznimno velike hrvatske žrtve i stradanja tiekom domovinskih obranbenih ratnih devetdesetih u naletu velikosrbskih razaranj i divljačkoga napada, onda je to velik problem u cielosti propaloga hrvatskoga balkanskoga društva, koje opet po tko zna koji krat poput gusak u magli iz sramotne slugansko-konjušarske prošlosti veselo gagaće “tko nas (bre) zavadi?!” tako je to u hrvatskoj na brdovitū balkanu od stoljeća sedmoga.

    Odgovorite na ovaj komentar
  3. Ustaša
    #3 Ustaša 23 svibnja, 2019, 21:41

    Treba ovu bulu odjebat tamo odakle je i došla.Marš u pičku materinu, pjevala si u Brčkom 1992. godine četnicima i koji kurac sada radiš i pjevaš u Hrvatskoj! A oni koiji je slušaju i pune tu dvoranu su hrvatske ovce. stado i krdo, alaša…

    Odgovorite na ovaj komentar
  4. Anonimno
    #4 Anonimno 23 svibnja, 2019, 07:21

    Slažem se, u potpunosti. Srpski pevači su već davno okupirali naše dvorane. Ovo je divan podsjetnik za one koji se prave da ništa ne znaju.Bila i ostala jugoslovenka.,

    Odgovorite na ovaj komentar

Vaši podaci su zaštićeni!Vaša e-mail adresa neće biti objavljena niti prenesena na nekog drugog.

*

code